Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Wisła: Remonty dróg leśnych
Numer ogłoszenia: 189210 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 33 8552426, faks 33 8551160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/wisla/home
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg leśnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia : 1. Remont nawierzchni drogi leśnej wywozowej do oddziału 30 i 31 w Leśnictwie Łabajów na dł. 294,00 mb 2. Remont nawierzchni drogi zrywkowej w oddziale 125A i 126A Leśnictwie Zapowiedź na dł. 327,10 mb 3. Remont nawierzchni ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej Olza w leśnictwie Olza na dł. 511 mb II. Zakres prac do wykonania określony jest w uproszczonym projekcie, a w szczególności polega min. na: 1. Remont nawierzchni drogi leśnej wywozowej do oddziału 30 i 31 polega na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm o grubości średnio 12 cm po uwałowaniu, - sprawdzeniu równości podbudowy łatą 4 m spadków poprzecznych, które winny wynosić 3 % z zachowaniem istniejących spadków podłużnych, - ułożeniu płyt JUMBO o wym. 100x75 x12.5 cm w dwóch rzędach o wym. 100 + 75 cm w rozstawie 75 cm, - ułożeniu co 15,00 m pomiędzy skrajnymi pasami płyt przewiązek z płyt o szer. 0,75 m ułożonych na podsypce z kruszywa 0-20 mm z wypełnieniem otworów w płytach, - obsypaniu poboczy płyt tłuczniem kamiennym 0 - 31.5mm o szerokości 35 cm po obu stronach drogi, - wypełnieniu przestrzeni pomiędzy płytami szer. 0.75 m tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm grubości 14 cm po uwałowaniu, - po zakończeniu układania płyt należy uporządkować teren wzdłuż ułożonych płyt. 2. Remont nawierzchni drogi zrywkowej w oddziale 125A i 126A polega na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm o grubości średnio 12 cm po uwałowaniu, - sprawdzeniu równości podbudowy łatą 4 m spadków poprzecznych, które winny wynosić 3 % z zachowaniem istniejących spadków podłużnych - ułożenie płyt JUMBO o wym. 100x75 x12.5 cm w dwóch rzędów o wym. 100 + 75 cm w rozstawie 75 cm, - ułożeniu co 15,00 m pomiędzy skrajnymi pasami płyt przewiązek z płyt o szer. 0,75 m ułożonych na podsypce z kruszywa 0-20 mm z wypełnieniem otworów w płytach, - obsypaniu poboczy płyt tłuczniem kamiennym 0-31.5mm o szerokości 35 cm po obu stronach drogi, - wypełnieniu przestrzeni pomiędzy płytami szer. 0.75 m tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm grubości 14 cm po uwałowaniu, - wykonaniu wodopustów poprzecznych o dł. 4.5 m z belek świerkowych zaimpregnowanych średnicy 14-18 cm, łączonych klamrami stalowymi ze stali okrągłej żebrowanej średnicy 14 mm w ilości 9 szt. na jeden wodopust, - po zakończeniu układania płyt należy uporządkować teren wzdłuż ułożonych płyt. 3.Remont nawierzchni ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej Olza w leśnictwie Olza polega na: - wyrównaniu podłoża pod ścieżkę w zależności od równości terenu od zera do 20 cm średnio 10 cm, - wyrównaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne żwirem rzecznym o grubości 5- 25 cm , średnio 15 cm, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego 4-31.5 mm i zamknięciu miałem kamiennym 0-5 mm, -wykonaniu przepustu z rur żelbetowych Wipro o średnicy 40 cm wraz z wykonaniem ławy fundamentowej żwirowej oraz wykonaniu ścianek czołowych na początku i końcu przepustu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Prawa zamówień publicznych, realizatorowi zamówienia, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiący nie wiecej niz 50% jego wartości.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo oświadczenie osoby fizycznej o prowadzeniu działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o łącznej wartość nie mniejszej niż 150.00,00 tys. PLN. Należy załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające rodzaj wykonywanych robót, ich wartości oraz, że roboty zostały wykonane należycie (zał. nr 3 SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy (oświadczenie to zawiera zał. nr 5 SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy wraz zapewnieniem, że przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy kopie uprawnień drogowych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje na rachunku bankowym kwotą co najmniej 150.000,00 PLN lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 PLN (zaświadczenie z banku).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ). 2. Sporządzone kosztorysy ofertowe w oparciu o przedmiary robót - 3szt (zał. nr 2 SIWZ - do pobrania ze strony zamawiającego). 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą Współpracę 4. Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy i karty gwarancyjnej (zał. nr 4 SIWZ). 5. Dokument z banku poświadczający, że Wykonawca dysponuje na rachunku bankowym kwotą co najmniej 150.000,00PLN lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 PLN. 6. Harmonogram robót - czynności, określający orientacyjny zakres rzeczowy do wykonania w poszczególnych miesiącach realizacji inwestycji zgodnie z projektem umowy. 7. Dowód uiszczenia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Gwarancja - 10.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne
Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Wisła
43-460 Wisła
ul. Czarne 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła 43-460 Wisła ul. Czarne 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BOISKA SZKOLNEGO I PARKINGU ZESPOŁU SZKÓŁ W PASŁĘKU
- Remont drogi gminnej nr 111103E
- Rozbudowa wraz z przebudową drogi powiatowej nr 2908W Srebrna - Draganie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 175011N w m. Danowo zlokalizowanej na działce o nr geod. 86, obręb Danowo gm. Biała Piska
- Remont drogi powiatowej 1571 K Ptaszkowa - Wojnarowa w miejscowościach: Ptaszkowa, Stara Wieś, Krużlowa Wyżna, Krużlowa Niżna, Powiat Nowosądecki
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1785R Boratyn - Zamiechów w miejscowości Dobkowice poprzez budowę chodnika
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.