eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Drzycim: Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 189206 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drzycim, ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, tel. 0-52 3317079 w. 27, fax 0-52 3317079 w. 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzycim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego autobusu z 20 miejscami: 1 kierowca + 19 miejsc siedzących. Pojazd musi być przystosowany do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, a także do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim po demontażu odpowiedniej liczby siedzeń. Wymagane jest, aby pojazd (autobus) posiadał odpowiednią homologację. Również wymagane jest, aby system przewozu osób niepełnosprawnych, który zostanie zastosowany w w/w autobusie, posiadał homologację. 2.Oferowany autobus ma spełniać wszystkie wymagania określone w pkt III SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z tych wymagań wykluczy Wykonawcę z postępowania. Szczegółowe parametry techniczne autobusu zawiera SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający N I E B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: a) każdy z nich powinien spełnić wszelkie warunki formalne, które dotyczą Wykonawców a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu oraz SIWZ; b) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) z których choćby jeden podlega wykluczeniu, Zamawiający wykluczy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) K A Ż D Y z Wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty, określone w SIWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnych oświadczeń Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających , że razem spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców: Ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605). Wynikające z SIWZ : Wypełniony druk Formularz Ofertowy, Dokumenty i oświadczenia : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną obowiązuje przedłożenie powyższego odpisu na każdego przedsiębiorcę oraz dodatkowo dołączenie stosownej umowy spółki cywilnej w celu potwierdzenia reprezentacji spółki) 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp 5.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 upzp 6.Oświadczenie, że Wykonawcy znana jest treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i po zapoznaniu się z warunkami przetargu nie wnosi zastrzeżeń i zobowiązuje się do ich przestrzegania 7.Szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego autobusu 8.Zaaprobowany projekt umowy. 9.Oświadczenie o wykonaniu co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana należycie - referencje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzycim.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Drzycimiu pok.20 lub za zaliczeniem pocztowym - 15 zł(płatne w Banku Spóldzielczym na konto Urzędu Gminy w Drzycimiu nr konta 66 8169 1029 0000 0374 2000 0010 ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Drzycimiu, ul. Podgórna 10- pok. nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.