Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Koszalin: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO I ADMINISTRACYJNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 18919 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO I ADMINISTRACYJNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na ociepleniu ścian i stropodachów budynków należących do Domu Pomocy Społecznej w Mielnie. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1) Budynek główny - mieszkalny (obiekt podpiwniczony o czterech kondygnacjach naziemnych i kubaturze ok. 6019m3) w zakresie: a)wymiany obróbek blacharskich ogniomurów ścian szczytowych, b)demontażu i ponownym montażu rur spustowych z PCW, c)izolacji cieplnej stropodachu metodą wdmuchiwania granulatu wełny mineralnej gr.15cm w przestrzeń wentylacyjną stropodachu, d)demontażu istniejącego licowania blachą trapezową z izolacją z wełny mineralnej ścian zewnętrznych, e)uzupełnienia tynków zewnętrznych, f)montażu podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, g)ocieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem gr.14cm wraz z warstwą elewacyjną, h)wymiany balustrad balkonowych i tarasowych, i)naprawy płyt balkonowych od spodu, j)zabudowy logii od strony elewacji południowej ściankami z profili Al. przeszklonymi, k)wymiany daszku nad wejściem do budynku - elewacja północna, l)izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian piwnic na głębokość 1,0m płytą styropianową ekstradowaną gr.8cm, ł)wykonanie opaski betonowej przy ścianach budynku, m)przełożenia chodnika z kostki betonowej polbruk. 2) Budynek administracyjny (obiekt częściowo podpiwniczony o dwóch kondygnacjach naziemnych i kubaturze ok. 567m3) w zakresie: a)wymiany obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę stalową powlekaną, b)wymiany rur spustowych, c)izolacji cieplnej stropodachu metodą wdmuchiwania granulatu wełny mineralnej gr.15cm w przestrzeń wentylacyjną stropodachu, d)przemurowania kominów z cegły pełnej na cegłę klinkierową oraz wymianą czapek betonowych, e)pokrycia dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowo, f)naprawy tynków zewnętrznych, g)montażu podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, h)ocieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem gr.14cm wraz z warstwą elewacyjną, i)wymiany balustrad balkonowych i tarasowych prostych na balustrady z profili zamkniętych częściowo wypełnionych płytą poliwęglanową, j)naprawy płyt balkonowych od spodu, k)wymiany posadzek balkonów i tarasów, l)wymiany daszków nad wejściami do budynku, ł)izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian piwnic na głębokość 1,0m płytą styropianową ekstradowaną gr.8cm, m)wykonania opaski żwirowej przy ścianach budynku od strony ogrodu, n)wykonania chodnika z kostki betonowej polbruk gr. 6cm na posypce piaskowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 17.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienia jest zobowiązany spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. wiedzy i doświadczenia: Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 400.000,00 PLN brutto obejmującego roboty polegające na ociepleniu budynków, ścian i dachów- Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami; 2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować osobami oraz maszynami, urządzeniami, narzędziami itp. niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 4), że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia z branży budowlanej, kierownik budowy z branży konstrukcyjnej wraz z aktualnymi wpisami do Izby Inżynierów Budownictwa; 3. sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia min. 300.000,00 PLN i złożyć oświadczenie (na/wg zał. nr 5 do SIWZ), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. UWAGA! W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W takich przypadkach Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia. Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w pkt. 1-3 za wyjątkiem polisy, o której mowa w punkcie 3 (ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności musi posiadać każdy z Wykonawców). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie żaden z ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych na/wg druku - Załącznik nr 3 do SIWZ; 2)WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie wykazanych robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 4 do SIWZ, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia; 4)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 5 do SIWZ, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 5)OPŁACONA POLISA lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia /wymagana suma ubezpieczenia min. 300.000,00 PLN/;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Koszalinie
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie ul. Racławicka 13, pokój nr 301/302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 odc. Stary Chwalim - Barwice
- Dezynfekcja skóry rąk
- Budowa chodnika w m. Rokity w ciągu DW 122
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- Wykonanie robót utrzymaniowych na obiektach mostowych i przepustach na terenie działania RDW w Drawsku Pomorskim
- Przebudowa lokali mieszkalnych nr 2 i 4 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Niepodległości 11 w Koszalinie wraz z dojściem do budynku dla osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa i rozbudowa wraz z termomodernizacją budynku przedszkola i świetlicy w Łaziskach
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Wilkanowie
- Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku administracyjno - biurowego oraz rozbudowa o budynek garażowo - magazynowy na potrzeby OSP Łochów Fabryczna i Urzędu Gminy w Łochowie
- "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystyki, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Krakowskiej 16A".
- Termomodernizacja budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.