Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świętochłowice: dostawa i montaż elementów instalacji unieszkodliwiania biogazu dla składowiska odpadów komunalnych w Świętochłowicach wraz z dostawą modułu pompująco-ssącego oraz dostawą pochodni Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o., do kontaktów: Jarosław Kania Tomasz Jojko Krzysztof Głogowski, ul. Łagiewnicka 76, 41-608 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 3451580, 3451915, fax 032 3451544, e-mail: zuim@mpgk.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpgk.swietochlowice.info Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o., Jarosław Kania - 0696465502; Tomasz Jojko - 0600238618; Krzysztof Głogowski - 0696429295, ul. Łagiewnicka 76, 41-608 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 34 51 580, fax 032 34 51 544, e-mail: jarkan@op.pl, www.mpgk.swietochlowice.info. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka prawa handlowego; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż elementów instalacji unieszkodliwiania biogazu dla składowiska odpadów komunalnych w Świętochłowicach wraz z dostawą modułu pompująco-ssącego oraz dostawą pochodni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Składowisko odpadów komunalnych w Świętochłowicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie i montaż głowic na istniejących kominkach odgazowujących złoże 2.Wykonanie systemu rurociągów odbioru biogazu i włączenie ich do modułu pompująco-ssącego oraz połączenie modułu pompująco-ssącego do pochodni 3.Dostawa i montaż stacji zbiorczej biogazu 4.Dostawa i montaż modułu pompująco-ssącego 5.Dostawa i montaż pochodni 6.Wykonanie linii energetycznej zasilającej moduł pompująco-ssący oraz pochodnię 7.Wykonanie instalacji uziemiającej i odgromowej 8.Utwardzenie nawierzchni pod montaż modułu pompująco-ssącego oraz pochodni - wykonanie dróg i placów 9.Przeprowadzenie rozruchów technicznych wybudowanej instalacji wraz z wykonaniem prób szczelności instalacji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - protokoły z prób szczelności - protokół odbioru końcowego - dokumentacja powykonawcza - oświadczenia kierowników robót dotyczące jakości i bezusterkowego wykonania robót - dokument gwarancyjny - wytyczne dotyczące eksploatacji, bhp, ppoż - wszystkie materiały muszą posiadać atesty potwierdzające wymagany rodzaj i jakość materiału lub wyrobu oraz informację o dopuszczeniu do stosowania, a wszystkie wykorzystywane materiały muszą być materiałami standaryzowanymi, pierwszej klasy, bezusterkowymi, nowymi, zatwierdzonymi i zgodnymi z obowiązującymi wymaganiami prawa 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.21.10 - Składowiska odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.12.23 - Roboty pomocnicze w zakresie przesyłu gazu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.23 - Roboty pomocnicze w zakresie przesyłu gazu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia powyżej 60.000 EURO a poniżej 5.278.000 EURO Zakres zamówienia zgodnie z pkt II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki dotyczące sytuacji Wykonawcy i załączą do oferty potwierdzone dokumentami informacje niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: -sprawozdanie finansowe za trzy ostatnie lata obrotowe poświadczające osiąganą przez Wykonawcę wielkość przychodów i dobrą sytuację ekonomiczną pozwalającą na realizację zamówienia; -posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. -posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1.Posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnienie minimum 10 pracowników w tym minimum 2 inżynierów o odpowiednich kwalifikacjach, odpowiadające wielkości zadania, gwarantujące rzetelną i terminową realizację zadania. Do realizacji inwestycji Wykonawca powinien posiadać zatrudnione osoby o odpowiednich kwalifikacjach inżynierskich, w tym co najmniej: a) inżyniera, który posiada uprawnienia w pełnym zakresie do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie objętym zadaniem oraz potwierdzone min. 7-letnie doświadczenie zawodowe w tym zakresie b) inżyniera, który posiada uprawnienia w pełnym zakresie do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji gazowych i elektrycznych oraz potwierdzone min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym zakresie. Osoby wskazane do pełnienia funkcji kierownika budowy powinny posiadać aktualne kwalifikacje zawodowe i posiadać ubezpieczenie OC w zakresie wykonywania czynności zawodowych oraz przedstawić aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 2.Wykonać w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej 3 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom i robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością, o której mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć dostawę i montaż min. 3 instalacji odgazowania i unieszkodliwiania biogazu w technologii spalania w pochodni, w tym przynajmniej 2 instalacje unieszkodliwiania biogazu o wartości co najmniej 500.000 PLN; 3.Pposiadać niezbędne zezwolenia i dopuszczenia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia; 4.Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych: przychody w kwocie minimum 250 000 PLN; b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. c) posiadać niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt, narzędzia i urządzenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez zamawiającego będzie stanowić podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. I)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Wykonawcami); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych będących Wykonawcami); e)oferta składana przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach Ia, Ib, Id składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Zamiast dokumentu wymienionego w punkcie Ic składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3)Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. a i c oraz ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. II. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć: a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem (instalacje odgazowania i unieszkodliwiania biogazu) i wartością przedmiotu niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, że kierownictwo przedmiotowych robót posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci i urządzeń gazowych oraz elektrycznych - załączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Wykonawca musi wykazać także pozostały podstawowy personel (kluczowych pracowników) przewidziany do realizacji przedmiotowego zamówienia ( podać ilość pracowników wraz z wykazem stanowisk; c)wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń. III. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: a)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin realizacji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.swietochlowice.info. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2007, godzina 10:15, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o. ul. Łagiewnicka 76, 41-608 Świętochłowice - sala konferencyjna (I-sze piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007.
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Dostawa paliw płynnych
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Świętochłowice objętych komercyjnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi
- "Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o."
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





