Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Kraków: MAŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Numer ogłoszenia: 189105 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, fax 012 6451270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MAŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 80 godzinnego szkolenia kompleksowego w zakresie przygotowania do prowadzenia własnej działalności gospodarczej i sporządzenia biznes planów przez uczestników szkolenia , oraz kwalifikowaną ocenę tych biznes planów przez Wykonawcę dla łącznej liczby 30 osób bezrobotnych /dwie grupy szkoleniowe po 15 osób każda / w III - IV kwartale 2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : A/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych /DzU 19/04 poz 177 / z późniejszymi zmianami B/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 cyt. Ustawy Prawo zamówień publicznych C/ wykonawcy zapewniający pracowników o odpowiednich kwalifikacjach do realizacji zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą : spełnia /nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie ,iż spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ,oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2.aktualny odpis / ważność odpisu lub zaświadczenia o wpisie - 6 miesięcy/ , z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem 3.ważną umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani zgodnie z art.23 ust. 2 Ustawy PZP ustanowić swojego pełnomocnika. 4.w przypadku Wykonawcy którego siedziba lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów ,o których mowa w pkt. 2 ,składa kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem odpowiednika dokumentu lub dokumentów wystawione zgodnie z prawem kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski ,poświadczonym przez Wykonawcę ,lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 5.potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy 6.Ponadto Wykonawca załączy do oferty : wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ,oraz wskaże w ofercie części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcom -3- Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę 7.oświadczenie , że dokona ubezpieczenia NNW wskazanych pisemnie przez Zamawiającego uczestników szkolenia na czas jego trwania ,którego koszt jest elementem kosztorysu ofertowego 8.oświadczenie o akceptacji załączonego do SIWZ wzoru umowy i zobowiązanie do jej podpisania w przypadku wygrania przetargu w terminie w SIWZ określonym 9. oświadczenie o akceptacji poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 i 88 Ustawy PZP ewentualnych omyłek w ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin oceny i złożenia biznes planów przez Wykonawcę - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków , ul. Wąwozowa 34 pok. 216 -siedziba Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-14.00 , lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego : 31-752 Kraków , ul. Wąwozowa 34 , pokój 121.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu spotkań edukacyjnych dla przedstawicieli gmin z terenu województwa lubelskiego w zakresie rewitalizacji w ramach 7 modułów tematycznych
- Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





