To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-03
Ełk: Opracowanie specyfikacji technicznej, kosztorysu inwestorskiego przy realizacji Planu Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej na wymianę stolarki okiennej w budynku głównym Nr 90 - pawilonie szpitalnym oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi. Numer sprawy: 28/2012-DZP/PNO.
Numer ogłoszenia: 189051 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170539 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie specyfikacji technicznej, kosztorysu inwestorskiego przy realizacji Planu Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej na wymianę stolarki okiennej w budynku głównym Nr 90 - pawilonie szpitalnym oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi. Numer sprawy: 28/2012-DZP/PNO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot umowy obejmuje: 1) Wykonanie inwentaryzacji stolarki okiennej w budynku Główny Pawilon Szpitalny. 2) Wykonanie przedmiaru robót na wymianę okien drewnianych PCV wraz z robotami towarzyszącymi tj.: wymiana podokienników zewnętrznych, obróbka zewnętrzna i wewnętrzna ościeży okiennych łącznie robotami okładzinowymi i malarskimi itp. w ilości 2 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej (plik PDF) 3) Wykonanie kosztorysu inwestorskiego na podstawie sporządzonego przedmiaru robót w ilości 2 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej (pliki PDF) 4) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości 2 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej (pliki PDF), 5) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego W ramach nadzoru inwestorskiego Wykonawca będzie: a. działał w imieniu i na rachunek Zamawiającego. W ramach tych czynności upoważniony jest do podejmowania wszelkich czynności i decyzji niezbędnych do wykonania obowiązków określonych niniejszą umową, z wyłączeniem czynności związanych ze zwiększeniem wartości zamówienia i terminu realizacji zadania. b. ponosił wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania lub zaniechania czynności objętych niniejszą umową. c. zobowiązany do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. d. ponosił wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. e. ponosił odpowiedzialność za skutki działania lub zaniechania osób wykonujących prace na jego rzecz. f. sprawował nadzór zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi aktami prawnymi, g. Sprawdzał jakość wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie h. Czuwał nad przestrzeganiem przepisów BHP w realizacji inwestycji przede wszystkim sprawował nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji przedmiotu umowy. i. Koordynował roboty, j. Uczestniczył w odbiorach i przeglądach w trakcie trwania okresu gwarancji, k. Wykonawca w ramach nadzoru inwestorskiego nie ma prawa bez zgody Zamawiającego wydawać poleceń wykonania jakichkolwiek robót dodatkowych. 1. Opracowanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia pkt 1-4 nastąpi w terminie 60 dni od daty zawarcia umowy. 2. Nadzór inwestorski będzie realizowany w czasie przygotowania i realizacji prac budowlanych przewidzianych na 2013 r. - termin rozpoczęcia - od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych, - termin zakończenia - zakończenie i rozliczenie Inwestycji tj. 31 grudnia 2013 roku. 1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie: netto zł (słownie: zł) plus należny podatek VAT % , ogółem - kwota brutto zł (słownie: zł) zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym. 2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 pkt 1 lit a) - b) płatne będzie w wysokości 40% określonego wynagrodzenia w § 5 ust 1 po przekazaniu kompletnej dokumentacji. Pozostała cześć wynagrodzenia dotycząca nadzoru inwestorskiego zostanie rozliczona między stronami niniejszej umowy po dokonaniu czynności odbioru końcowego robót budowlanych. 3. Cena za wykonanie prac projektowych i nadzór inwestorski jest ceną ryczałtową i nie ulegnie zmianie w całym okresie realizacji prac i sprawowania nadzoru inwestorskiego 4. Powyższe wynagrodzenie obejmuje opłaty, koszty zatwierdzenia, uzgodnienia dokumentacji i opinii innych organów, niezbędne do wykonania i przekazania przedmiotu umowy, oraz ryzyko Wykonawcy z tytułu niedoszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. 5. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ust. 1 umowy. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji obciążają Wykonawcę. 5. Wynagrodzenie określone w ust.1 niniejszej umowy, płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 30 dni od daty złożenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT na Zamawiającego. 6. Podstawą do wystawienia faktury o której mowa w ust.5 stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego oraz Wykonawcę, protokół odbioru przedmiotu umowy bez uwag. 7. Za prawidłowo wystawioną fakturę uważa się dokument zawierający, obok wymagań określonych przepisami prawa podatkowego, następujące informacje: a) numer umowy, b) termin płatności. 8. W przypadku braku na fakturze którejkolwiek z informacji określonych w ust. 7 termin płatności ulega przesunięciu i liczy się od dnia usunięcia przez Wykonawcę stwierdzonych usterek. 9. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia konta Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Projektowa ARCHITEKT Witold J. Kowalczyk, Armii Krajowej 8, 19-300 Ełk, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25610,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15867,00
Oferta z najniższą ceną: 15867,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139964,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk - oleju opałowego, węgla, pelletu i gazu płynnego propan na sezon grzewczy 2025/2026
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- PROJEKT BUDOWY DRÓG ROWEROWYCH W EŁKU, z podziałem na pięć części
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna"
- Unowocześnienie i doposażenie 3 pracowni zawodowych do kształcenia w zawodzie technik analityk w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Ełku cz. I.
- BUDOWA OŚWIETLENIA PODJAZDU WRAZ Z ILUMINACJĄ BUDYNKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 4 W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - Termomodernizacja SP w Dargini - Modernizacja niskoefektywnych energetycznie źródeł ciepła wraz z wykonaniem dokumentacji.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy budynku zamieszkania zbiorowego (internatu) przy ZSCKR im. Jana Pawła II w Brzostku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kamińsku wraz z wymianą źródła ciepła i montażem OZE w formule "zaprojektuj i wybuduj" w Gminie Przystajń
- Modernizacja boiska treningowego KS Kolejarz Prokocim przy ul. Na wrzosach 64 w Krakowie - wymiana istniejącej nawierzchni na nową w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie oraz częściowej rozbiórce wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usług
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.