To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Suwałki: Dostawa nabiału
Numer ogłoszenia: 189008 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 170766 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5628500, fax 0-87 5628507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału dokonywana trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) do godziny 700 wg załącznika nr 1 do SIWZ. Mleko będzie dostarczane do siedziby Zamawiającego codziennie do godziny 7:00. Nabiał będzie dostarczany w ilościach zgodnych z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty. Każdy wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz cenowy i dołączyć do oferty. Nabiał będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Polskie Normy. 1. Mleko spożywcze w kartonie 2% tłuszczu 39.150 L 2. Śmietana 18% tłuszczu 1.500 L 3. Śmietana 12% tłuszczu 500 L 4. Śmietanka słodka 30% tłuszczu 25 L 5. Ser biały chudy 100 KG 6. Ser biały półtłusty 1.200 KG 7. Ser żółty twardy 950 KG 8. Ser salami 100 KG 9. Ser żółty wędzony 100 KG 10. Serki topione 550 KG 11. Serki topione Hochland lub równoważne 190 KG 12. Serki wiejskie 800 KG 13. Serki homogenizowane waniliowe 1.000 KG 14. Serki homogenizowane owocowe 660 KG 15. Jogurt naturalny 500 KG 16. Jogurt owocowy 700 KG 17. Kefir 40 KG 18. Serki Danone lub równoważne 40 KG 19. Masło śmietankowe lub Ekstra 1.200 KG 20. Jogurt Activia lub równoważny 100 KG 21. Maślanka 50 L 22. Serek Capri lub równoważny 60 KG
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 157703,1 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mona - Kontra S p. z o. o., ul. Majora Hubala 6, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 157703.10
- Oferta z najniższą ceną: 157703.10 / oferta z najwyższą ceną: 157703.10
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa urządzeń radiowych, radiotelefonów i urządzeń do transmisji danych
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Suwalskiego zwiększającego zdolności reagowania na sytuacje kryzysowe
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ul. Pileckiego wraz z oświetleniem, w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w MOF (etap I) w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- WKŁADY BARWIĄCE 2025
- Park miejski pomiędzy ul. Grunwaldzką, W. Jagiełły i Traktorzystów
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w pasie drogowym ul. Witosa i ul. Reja (...) w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych, nabiału, pieczywa, mięs i wędlin, owoców oraz warzyw"
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 "Pietrasze".
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2026r. - ZNAK SPRAWY 26/2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





