Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Kraków: Dostawa zestawów do dializ otrzewnowych
Numer ogłoszenia: 188999 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do dializ otrzewnowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do dializ otrzewnowych. Zamówienie składa się z 9 części (zadań)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20 - Wyroby do dializy nerkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia wynosi: 13.550 zł, w tym dla poszczególnych części: Część nr 1: 600 zł Część nr 2: 300 zł Część nr 3: 2.600 zł Część nr 4: 700 zł Część nr 5: 950 zł Część nr 6: 2.000 zł Część nr 7: 300 zł Część nr 8: 3.500 zł Część nr 9: 2.600 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej, metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2a do specyfikacji - oświadczenie wykonawcy) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2b do specyfikacji - oświadczenie pełnomocnika). 2.1. W przypadku, gdy wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, muszą to zaznaczyć w punkcie 3 oświadczenia i dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZP-BM-271-189/2009.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19 (odpłatnie - 10 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 1.1. Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 1.2. Materiały firmowe (foldery, katalogi, karty charakterystyki, ulotki, oświadczenia producenta, itp.) potwierdzające spełnienie przez oferowane wyroby parametrów wymaganych przez zamawiającego. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej . 5. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System ADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: 1. Worki ADO z płynem dializacyjnym - objętość 5l - 183 szt 2. linia główna do aparatu Cycler - 61 szt 3. korki Mini Cap - 61 szt 4. zaciski Clamp - 1 szt 5. dodatkowe zabezpieczenia połączenia (Connection shield) - 61 szt 6. dren łączący Transer set - 1 szt 7. łącznik tytanowy Adapter - 1 szt 8. zestaw opatrunkowy - gaziki - 26 szt 9. płyn do dezynfekcji rąk (poj.500ml) - 2 szt 10. płyn do dezynfekcji skóry (poj.20ml) - 6 szt Ilość zestawów: 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System ADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: 1. Worki ADO z płynem dializacyjnym - objętość 5l - 122 szt 2. Worki ADO z płynem dializacyjnym - objętość 2l - 61 szt 3. linia główna do aparatu Cycler - 61 szt 4. korki Mini Cap - 61 szt 5. zaciski Clamp - 1 szt 6. dodatkowe zabezpieczenia połączenia (Connection shield) - 61 szt 7. dren łączący Transer set - 1 szt 8. łącznik tytanowy Adapter - 1 szt 9. zestaw opatrunkowy - gaziki - 26 szt 10. płyn do dezynfekcji rąk (poj.500ml) - 2 szt 11. płyn do dezynfekcji skóry (poj.20ml) - 6 szt Ilość zestawów: 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System CADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: 1. Worki CADO z płynem dializacyjnym - objętość 1,5l; 2l; 2,5l - 244 szt 2. korki Mini Cap - 244 szt 3. zaciski Clamp - 2 szt 4. dren łączący Transer set - 1 szt 5. łącznik tytanowy Adapter - 1 szt 6. zestaw opatrunkowy - gaziki - 26 szt 7. płyn do dezynfekcji rąk (poj.500ml) - 2 szt 8. płyn do dezynfekcji skóry (poj.20ml) - 6 szt Ilość zestawów: 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System CADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: 1. Worki CADO z płynem dializacyjnym - objętość 1,5l; 2l; 2,5l - 183 szt 2. Worki CADO z płynem dializacyjnym zawierającym ikodekstrynę - objetość 2l i 2,5l - 61 szt 3. korki Mini Cap - 244 szt 4. zaciski Clamp - 2 szt 5. dren łączący Transer set - 1 szt 6. łącznik tytanowy Adapter - 1 szt 7. zestaw opatrunkowy - gaziki - 26 szt 8. płyn do dezynfekcji rąk (poj.500ml) - 2 szt 9. płyn do dezynfekcji skóry (poj.20ml) - 6 szt Ilość zestawów: 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System ADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: 1. Worki ADO z płynem dializacyjnym - objętość 5l - 122 szt 2. Worki ADO z płynem dializacyjnym zawierającym ikodekstrynę - objetość 2l - 61 szt 3. linia główna do aparatu Cycler - 61 szt 4. korki Mini Cap - 61 szt 5. zaciski Clamp - 1 szt 6. dodatkowe zabezpieczenia połączenia (Connection shield) - 61 szt 7. dren łączący Transer set - 1 szt 8. łącznik tytanowy Adapter - 1 szt 9. zestaw opatrunkowy - gaziki - 26 szt 10. płyn do dezynfekcji rąk (poj.500ml) - 2 szt 11. płyn do dezynfekcji skóry (poj.20ml) - 6 szt Ilość zestawów: 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: System ADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: 1. Worki ADO z płynem dializacyjnym - objętość 5l - 123 szt 2. linia główna do aparatu Cycler - 61 szt 3. korki Mini Cap - 61 szt 4. zaciski Clamp - 1 szt 5. dodatkowe zabezpieczenia połączenia (Connection shield) - 61 szt 6. dren łączący Transer set - 1 szt 7. łącznik tytanowy Adapter - 1 szt 8. zestaw opatrunkowy - gaziki - 26 szt 9. płyn do dezynfekcji rąk (poj.500ml) - 2 szt 10. płyn do dezynfekcji skóry (poj.20ml) - 6 szt Ilość zestawów: 8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: System ADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: 1. Worki ADO z płynem dializacyjnym - objętość 5l - 122 szt 2. Worki ADO z płynem dializacyjnym - objętość 2l - 61 szt 3. linia główna do aparatu Cycler - 61 szt 4. korki Mini Cap - 61 szt 5. zaciski Clamp - 1 szt 6. dodatkowe zabezpieczenia połączenia (Connection shield) - 61 szt 7. dren łączący Transer set - 1 szt 8. łącznik tytanowy Adapter - 1 szt 9. zestaw opatrunkowy - gaziki - 26 szt 10. płyn do dezynfekcji rąk (poj.500ml) - 2 szt 11. płyn do dezynfekcji skóry (poj.20ml) - 6 szt 12. Opti cap - 61 szt Ilość zestawów: 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System ADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: 1. Worki ADO z płynem dializacyjnym - objętość 5l - 168 szt 2. nakrętka dezynfekująca - 61 szt 3. zestaw drenażowy - 1 szt 4. zestaw drenów do cyklera SET PLUS - 61 szt 5. adapter do cewnika - 1 szt 6. przedłużacz do cewnika - 1 szt 7. zestaw opatrunkowy gaziki op. a 3 szt. - 35 szt 8. płyn do odkażania skóry 250 cm3 - 4 szt 9. płyn do odkażania rąk 380 cm3 - 4 szt Ilość zestawów: 11.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: System CADO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skład zestawu: 1. Worki CADO z drenami i sterylnym korkiem iglicowym, płynem dializacyjnym - objętość 2l - 244 szt 2. adapter do cewnika Stay-Safe - 1 szt 3. przedłużacz do cewnika Catheter Extention - 1 szt 4. nakrętka dezynfekująca - 244 szt 5. podstawka organizer - 1 szt 6. zestaw opatrunkowy gaziki op. a 3 szt. - 35 szt 7. płyn do odkażania rąk 380 cm3 - 4 szt Ilość zestawów: 11.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZESTAWY LINII KRWI DO HEMODIALIZ DO APARATU DIALOG+ PRODUKCJI FIRMY B. BRAUN AVITUM DLA STACJI DIALIZ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
więcej: Wyroby do dializy nerkowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.