eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Grybów: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH
Numer ogłoszenia: 188965 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165925 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Ogrodowa 4, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4452162, faks 018 4452162.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla grupy 17 osób będących beneficjentami ostatecznymi projektu systemowego realizowanego przez OPS w 2011 roku pn.: DOBRY START SZANSĄ NA PRACĘ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Osoby, które będą uczestniczyć w szkoleniach brały udział w warsztatach kompetencji społecznych finansowanych w ramach ww. programu. 2. Wykaz szkoleń wraz z zakresem tematycznym: 1) Komputer oraz kasa fiskalna, liczba osób: 17, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne - liczba godzin: min: 15. Tematyka: - Kasy fiskalne - kryteria, warunki doboru i zakup, - Kasy fiskalne - obsługa, - Podstawy technik informatycznych, - Użytkowanie komputerów, - Przetwarzanie tekstów, - Arkusze kalkulacyjne, - Usługi w sieci INTERNET. b) Zajęcia praktyczne - liczba godzin: min. 25 2) Sprzedawca, liczba osób: 3, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne - liczba godzin: min: 40. Tematyka: - Zagadnienia prawne: umowa sprzedaży, - Finanse, - Towaroznawstwo ogólne, - Marketing, - Odpowiedzialność sprzedawcy, - Ustawa o podatku od towarów i usług, - Obsługa terminala płatniczego, - Komunikacja anglojęzyczna z klientem, - Handel detaliczny i hurtowy, - Etyka kupiecka, b) Zajęcia praktyczne- liczba godzin: min: 60. 3) Masażysta, liczba osób: 6 osób, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne, - liczba godzin: min: 40. Tematyka: - Wstęp do masażu, - Biologiczne i anatomiczne podstawy masażu, - Techniki stosowane w masażu klasycznym, - Wpływ masażu na organizm ludzki, - Wskazania i przeciwwskazania do masażu, - Masaże poszczególnych odcinków ciała - grzbiet, kark, obręcz barkowa i kończyna górna, klatka piersiowa, powłoki brzuszne, obręcz biodrowa (masaż pośladków) i kończyna górna, - Kinezyterapia, - Fizykoterapia, - Masaż całego ciała, - Elementy masażu klasycznego-leczniczego. b) Zajęcia praktyczne, - liczba godzin: min. 60. 4) Fryzjer, liczba osób: 2 osoby, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne - liczba godzin: min: 40. Tematyka: - Higiena zawodowa oraz BHP w zawodzie fryzjera - Podstawy obsługi klienta - Narzędzia i przyrządy fryzjerskie. Podstawy koloryzacji - Podstawy chemiczne materiałów i produktów fryzjerskich - Pielęgnacja włosów - Techniki strzyżenia i stylizacji - Farbowanie, rozjaśnianie i dekoloryzacja - Trwała ondulacja - Układanie włosów - Stylizacja włosów - Fryzury okolicznościowe b) Zajęcia praktyczne, - liczba godzin: min. 60. 5) Wizaż i stylizacja paznokci, liczba osób: 4 osoby, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne - liczba godzin: min: 30. Tematyka: - Profesjonalne akcesoria, niezbędnik wizażysty, stanowisko pracy - Ochrona i pielęgnacja skóry z rozpoznaniem swojego typu cery - Prawidłowy demakijaż, dobór kosmetyków pielęgnacyjnych - Makijaż korekcyjny i fotograficzny - Makijaż ślubny - Makijaż dzienny i wieczorowy, smoky eses - Makijaż ust -korekta kształtu - Makijaż oka -korekta kształtu cieniami - Regulacja i henna brwi - Zabiegi regenerujące na dłonie - Przedłużanie metodą żelową i akrylową - Stylizacja paznokci: tipsy żelowe, naturalne, szklane. - Zdobienie żelem kolorowym, nanoszenie ozdób, manicure - Ściąganie tipsów, technika uzupełniania, korekty i odnowy - Sztuka wykonania zabiegu bez uszkodzeń naturalnej płytki b) Zajęcia praktyczne, - liczba godzin: min. 50 6) Pracownik kadrowo-płacowy, liczba osób: 2 osoby, zakres szkolenia: a) Zajęcia teoretyczne - liczba godzin: min: 40. Tematyka: - podstawowe zagadnienia prawa pracy - umowa o pracę - dokumentacja pracownicza - urlopy i nieobecności - ewidencja czasu pracy - rozwiązanie stosunku pracy - szczególne formy zatrudnienia - umowy cywilnoprawne - wynagrodzenia - rozliczanie z Urzędem Skarbowym - rozliczanie z tytułu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego z ZUS - warsztaty praktyczne na programach kadrowo-płacowych np. Płatnik b) Zajęcia praktyczne, - liczba godzin: min. 60 3. Kurs Komputer oraz kasa fiskalna przeznaczony jest dla wszystkich uczestników projektu i Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia w czasie trwania tego kursu innych kursów. 4. Wykonawca odpowiada za wynajem sali dydaktycznej adekwatnej do wielkości grupy i wyposażonej w sprzęt i przedmioty niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszystkie materiały niezbędne do przeprowadzenia szkoleń, w tym materiały szkoleniowe dla uczestników (zeszyty, długopisy, itp.). 5. Szkolenia prowadzone będą w jednej grupie. Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbywały się w kolejno następujących po sobie dniach powszednich, max. po 8 godzin zegarowych dziennie dla jednego uczestnika, w godzinach miedzy 8:00 a 17:00. Obowiązek przeprowadzania szkolenia w dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. Wymaga się, aby szkolenie trwało w tygodniu przeciętnie niemniej niż 30 godzin zegarowych zgodnie z art. 40 ust.4 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008, Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). 6. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 7. Przed terminem rozpoczęcia szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz osób skierowanych do odbycia kursu. 8. Każdego dnia trwania szkolenia musi być prowadzony dziennik zajęć teoretycznych/praktycznych zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216), w którym zawarte być powinny co najmniej następujące informacje: data, ilość godzin zajęć odbytych w danym dniu, tematyka zajęć, lista obecności, podpis wykładowcy/instruktora. 9. Zagadnienia określające temat zajęć edukacyjnych powinny być szczegółowo rozpisane w programie szkolenia. 10. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć, materiały piśmiennicze (zeszyt z trwale zespolonymi kartkami), oraz długopis, do przekazania których zobowiązany jest Wykonawca na własny koszt. 11. Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo. 12. Wykonawca jest zobowiązany do informowania uczestników szkolenia o sposobie finansowania Projektu DOBRY START SZANSĄ NA PRACĘ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez umieszczenie logo POKL, EFS i UE na materiałach dotyczących szkolenia oraz materiałach dydaktycznych przeznaczonych dla uczestników szkoleń. 13. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania w miejscach, gdzie odbywać się będzie szkolenie plakatów i ulotek promujących projekt, o którym mowa w pkt. 12. 14. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem, na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 15. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Instytucji Szkoleniowej czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 16. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia powinien być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane doprowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. 17. Miejscem wykonania zamówienia jest miasto Grybów, województwo małopolskie, dopuszcza się możliwość organizacji szkolenia w odległości do 30 km od Grybowa. W przypadku organizacji szkolenia poza terenem Grybowa Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszt transportu na zajęcia teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia, w tym również koszt transportu z zajęć. 18. W przypadku wynajmu sali do prowadzenia zajęć wymagany jest dokument potwierdzający zgodę wynajmującego lokal na czas realizacji szkolenia objętego zakresem niniejszej umowy. 19. Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym. 20. Uczestnikom szkolenia, każdego dnia, w czasie trwania przerw należy zapewnić catering, co najmniej w postaci: kawa, herbata z dodatkami cukru, mlekaśmietanki oraz ciastka deserowe, ponadto jeden ciepły posiłek dziennie (obiad dwudaniowy). 21. Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest przeprowadzić egzamin końcowy. 22. Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia, którzy ukończą kurs z wynikiem pozytywnym: 23. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wg. wzoru z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy i umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych lub inne zaświadczenie właściwe ze względu na specyfikę szkolenia, określone odrębnymi przepisami. 24. Certyfikat o ukończeniu szkolenia opatrzony w logo/dane Wykonawcy oraz logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem(podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 25. Udział innych osób w szkoleniu lub łączenie kilku grup o tej samej tematyce szkolenia jest możliwe wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 26. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób skierowanych na szkolenie (ubezpieczenie NW), zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego listą uczestników. W przypadku przerwania udziału przez któregoś z uczestników i skierowanie przez Zamawiającego na miejsce tej osoby kolejnego uczestnika, Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć również tę osobę. Umowa ubezpieczenia powinna być zawarta niezwłocznie, nie później niż przed rozpoczęciem szkolenia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał/-y, polisy ubezpieczeniowej obejmującej osoby skierowane na szkolenie/kurs, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 27. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamawiającemu w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy szczegółowy harmonogram szkoleń zawierający: miejsce prowadzenia szkoleń oraz terminy przeprowadzenia poszczególnych zajęć. 28. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń i uzyskanie kwalifikacji oraz przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie CENTRUM SZKOLENIA ZAWODOWEGO, ul. Michalusa 4, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45385,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42542,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42542,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47407,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.