Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Częstochowa: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Remont i adaptacja budynku po Obserwatorium Astronomicznym na cele kulturalne i edukacyjne w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 188936 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Remont i adaptacja budynku po Obserwatorium Astronomicznym na cele kulturalne i edukacyjne w Częstochowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: Remont i adaptacja budynku po Obserwatorium Astronomicznym na cele kulturalne i edukacyjne w Częstochowie. 1. Wykonanie zadania polega na zmianie sposobu użytkowania budynku dawnego Obserwatorium Astronomicznego na Pawilon Wystawowy 1909 Muzeum Częstochowskiego oraz renowacji istniejącej zabytkowej substancji, a w szczególności konserwacji i wyeksponowaniu walorów pierwotnej żelbetowej konstrukcji pawilonu. 2.Lokalizacja: Park Staszica w Częstochowie (działka nr 4, k.m.152). 3.Dane charakterystyczne budynku: Budynek wieżowy dwupiętrowy z poddaszem i stalową kopułą: - powierzchnia zabudowy: 56,81 m2, - powierzchnia użytkowa: 149,95 m2. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej i znajduje się na terenie parków podjasnogórskich, który to obszar od 1958 roku objęty jest szczególną ochroną konserwatorską zarówno na podstawie wpisu do rejestru zabytków układu urbanistycznego Częstochowy, jak i w związku z zarządzeniem Prezydenta RP, na mocy którego wraz z zespołem klasztornym ojców Paulinów uznany został za Pomnik Historii. 4.Główny zakres robót obejmuje: a)roboty rozbiórkowe, b)odtworzenie pierwotnego kształtu i zabezpieczenie słupów zewnętrznych, c)wprowadzenie nowych elementów konstrukcyjnych w ścianach, d)wykonanie podszybia windy, e)budowę ściany oraz słupów podtrzymujących szyb windowy, f)wykonanie nowego wieńca pod kopułę, g)wykonanie nowych stropów oraz schodów żelbetowych, h)montaż kopuły, i)montaż pokrycia kopuły ze szkła bezpiecznego, j)renowację ceglanych ścian zewnętrznych oraz konstrukcji żelbetowej, k)renowację kopuły oraz mechanizmów obrotowych, l)odtworzenie medalionu nad wejściem głównym budynku, ł)montaż windy, m)wykonanie wewnętrznych tynków oraz posadzek, n)wykonanie izolacji przeciwwilgociowych oraz termicznych, o)wykonanie systemu sygnalizacji pożaru, p)wykonanie wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wod.-kan., c.o. UWAGA! Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Subregionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013. Szczegółowy zakres obowiązków, które inwestor zastępczy będzie musiał wykonać zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera dokumentacja projektowa będąca w posiadaniu Zamawiającego. Wykonawcy muszą zapoznać się z tymi dokumentami przed złożeniem oferty na pełnienie funkcji inwestora zastępczego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Spełniają łącznie następujące warunki: Wykażą się prowadzeniem i zakończeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej: - 1 zadania polegającego na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego (inżyniera kontraktu) z udziałem środków pomocowych (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe), - 1 zadania polegającego na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego (inżyniera kontraktu), związanej z budową, przebudową lub remontem budynku, gdzie wartość brutto nadzorowanej inwestycji wynosiła min. 2.000.000,00 zł. c) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: - dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych z min. 2-letnim doświadczeniem w pełnieniu podobnych funkcji na obiektach realizowanych z udziałem środków pomocowych (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe), - dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - dysponują osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w następujących specjalnościach: · instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, · instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, określone przepisami Prawa budowlanego. d) Zobowiążą się, w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty, do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji inwestora zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku a): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla warunku b): 1. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zadań, polegających na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego (inżyniera kontraktu) z udziałem środków pomocowych (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe) - wg załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zadań, polegających na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego (inżyniera kontraktu), związanej z budową, przebudową lub remontem budynków, gdzie wartość brutto nadzorowanych inwestycji wynosiła min. 2.000.000,00 zł - wg załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3. Dokumenty potwierdzające, że funkcję inwestora zastępczego na zadaniach ujętych w załącznikach nr 3 i 4 pełniono należycie, np. referencje. - dla warunku c): 1. Sporządzony przez Wykonawcę - wg załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję: - specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych z min. 2-letnim doświadczeniem w pełnieniu podobnych funkcji na obiektach realizowanych z udziałem środków pomocowych (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe), - koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego wraz z jego uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr 150, poz. 1579), - inspektorów nadzoru inwestorskiego wraz z ich uprawnieniami budowlanymi do nadzorowania robót w następujących specjalnościach: · instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, · instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, określonymi przepisami Prawa budowlanego. 2. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz obiektów realizowanych z udziałem środków pomocowych (fundusze strukturalne lub inne fundusze i środki pomocowe), dokumentujący min. 2-letnie doświadczenie specjalisty ds. monitorowania i rozliczeń finansowych w pełnieniu podobnych funkcji - wg załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcję: - koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego, - inspektorów nadzoru inwestorskiego, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. 4. Zaświadczenie o kwalifikacjach dla koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego, wydane na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55) lub pismo Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, potwierdzające posiadanie przez daną osobę wymaganych prawem kwalifikacji do pełnienia funkcji inspektora nadzoru przy obiektach zabytkowych. - dla warunku d): 1. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za ofertę najkorzystniejszą, przedstawi, przed podpisaniem umowy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia, ważny nie później niż od daty podpisania umowy do czasu przewidywanego terminu zakończenia zadania i jego rozliczenia, upływającego w dniu 30.11.2009 r., potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł, zawarte w punkcie 9. druku Oferta, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres e-mail: jmusial@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój nr 417, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13 42-217 Częstochowa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Subregionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6".
- Park Mostów II - Modernizacja terenu wokół budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu - powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn.: Utworzenie punktu przystankowego turystyki rowerowej, pieszej i wodnej z funkcją placu integracyjno-festynowego-etap II w Ognicy-cz. lądowa
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





