Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Piotrków Trybunalski: Usługi przeprowadzenia kursu pn. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego
Numer ogłoszenia: 188927 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel. 0-44 7323400, 7323371, faks 0-44 7323315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeprowadzenia kursu pn. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa przeprowadzenia szkolenia pn. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego w ramach projektu pt. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia pn. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego w ramach projektu pt. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla 12 uczestników - osadzonych w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Tryb. 2.Szkolenie powinno obejmować: minimum 90 godzin zajęć (z czego: 40 godzin lekcyjnych - podstaw obsługi komputera, 50 godzin lekcyjnych nauki programu do obsługi magazynu) 1 godzina zajęć = 45 minut zegarowych 3.Program szkolenia powinien zawierać: wiadomości z zakresu podstaw obsługi komputera oraz programu do obsługi magazynu, a w szczególności: a.BHP na stanowisku komputerowym; b.Informacje o komputerze - elementy systemu komputerowego (urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne, jednostka pamięci i pamięć masowa, oprogramowanie) c.Wprowadzenie do systemu WINDOWS (m. in. główne elementy systemu; pliki, foldery, drzewo folderów - zarządzanie plikami i dyskami; tworzenie, zapisywanie i usuwanie dokumentów; pasek zadań i przycisk start, uruchomianie programów; eksplorator WINDOWS, odnajdywanie programów i dokumentów; dostosowanie do swoich potrzeb wyglądu ekranu) d.Edytor tekstu MS WORD (m. in. wprowadzanie tekstu, wybieranie rożnych opcji pisania, korzystanie z pasków narzędzi; zaznaczanie, przenoszenie i kopiowanie tekstu; otwieranie i zapisywanie dokumentów; formatowanie tekstu; wstawianie do tekstu rysunków, wzorów w innych obiektów; drukowanie dokumentów, ustawianie marginesów, rozmiaru strony i jej położenia, podgląd wydruku; sprawdzanie pisowni i gramatyki; tworzenie nagłówków i stopek; korzystanie z szablonów i formularzy; tworzenie i formatowanie tabel.) e.Arkusz kalkulacyjny MS EXCEL (m. in. zapoznanie z oknem i paskami narzędzi Excela, poruszanie się po skoroszycie i arkuszu roboczym; wprowadzanie i usuwanie danych; otwieranie i zapisywanie pliku skoroszytu; auto uzupełnianie i auto wypełnianie; kopiowanie i wklejanie; przenoszenie i usuwanie komórek i arkuszy; projektowanie skoroszytu - nadawanie nazw, ustalanie szerokości kolumn i wierszy, formatowanie komórek i zakresów komórek; pisanie podstawowych formuł dokonujących obliczeń na danych; sortowanie danych; prezentowanie danych - tworzenie wykresów; drukowanie całego arkusza oraz wybranych danych) f.Obsługa dowolnego programu magazynowego (m. in. zasady właściwego przechowywania towarów, gospodarka magazynowa - zapoznanie z dokumentacją magazynową i handlową, zasady wystawiania dokumentów magazynowych, otwierania, zapisywania i dokonywania korekt w dokumentach, fakturowanie, rejestracja transakcji, prowadzenie kartotek kontrahentów i wprowadzanie do niej zmian, prowadzenie kartotek towarów oraz wprowadzanie do niej zmian, sporządzanie raportów i zestawień, drukowanie powyższych dokumentów, itp.) 4.Miejsce prowadzenia zajęć: a. Teren Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb. b. Zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku , nie powinny się rozpoczynać wcześniej niż o 8:30. c. Instytucja szkoląca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki. Instytucja szkoląca przeprowadzi szkolenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ. U. nr 31 poz. 216) oraz z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (DZ. U. nr 37 poz. 337) Instytucja szkoląca powinna być wpisana do ewidencji szkół placówek niepublicznych lub publicznych. Instytucja szkoląca powinna być wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji. Instytucja szkoląca winna posiadać decyzję kuratora oświaty o przyznaniu akredytacji o której mowa w art. 68b Ustawy o Systemie Oświaty. Osoby prowadzące zajęcia teoretyczne szkolenia powinny legitymować się wyższym wykształceniem. Instytucja szkoląca na czas trwania kursu udostępni laptop dla jednego uczestnika szkolenia. Program magazynowy na którym odbywać się będzie szkolenie musi posiadać licencję. Instytucja szkoląca powinna przed rozpoczęciem szkolenia dostarczyć program magazynowy Zamawiającemu celem instalacji oraz laptop w celu podłączenia do sieci w pracowni komputerowej. Instytucja szkoląca zapewni każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne (np. w postaci podręczników i skryptów) oraz materiały piśmiennicze. Na materiałach zawrze informację o współfinansowaniu zakupu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska. Koszty w/w materiałów pokrywa instytucja szkoleniowa, a zawierają się w wartości usługi szkoleniowej. Badania lekarskie (dla kandydatów szkolenia oraz kandydatów rezerwowych) przeprowadzi instytucja szkoląca, odbędą się na terenie AŚ w Piotrkowie Tryb. Koszt badań obciąża instytucję szkolącą, a wlicza się w wartość usługi. Instytucja szkoląca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (koszt ubezpieczenia obciąża instytucję szkolącą, a zawiera się w kwocie usługi) Kod CPV 80533100 - 0 usługi szkolenia komputerowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 24 ust. 1.2 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r.. Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004 r. oraz spełniający dodatkowe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert !!! dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, załącznik nr 4 - oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy. wpis do ewidencji szkół placówek niepublicznych lub publicznych, wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji, decyzja kuratora oświaty o przyznaniu akredytacji o której mowa w art. 68b Ustawy o Systemie Oświaty. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków ustawowych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z wykonawców, załączając dokument w niebudzący wątpliwości sposób określający pełnomocników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków ustanowionych przez zamawiającego i wprowadzonych do treści umowy podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/8/140.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb.
ul. Wronia 76/90
97-300 Piotrków Tryb..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kapitał Ludzki. Narodowa stategia spójności..
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zakup i dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego 50 kVa z przyczepką w ramach zadania pn. "Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Piotrkowskiego w zakresie zadań własnych"
- Sprzedaż i dostarczenie leków programowych.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH, EWENTUALNYCH ZWROTÓW ORAZ ODBIORU PRZESYŁEK POCZTOWYCH Z SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO DLA URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OD 1.01.2026 R. DO 31.12.2028 R.:
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie i uruchomienie Oprogramowania systemowego dla Gminy Międzyrzecz w ramach projektu "Rozwój i rozbudowa e-administracji w samorządach MOF - Gmina Międzyrzecz"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miasto Kołobrzeg realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Realizacja szkolenia z zakresu umiejętności cyfrowych i nowoczesnych technologii wraz z wyżywieniem dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" realizowanego przez Podkarpacką WK OHP (etap 1b)
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
- Cyberbezpieczny Urząd w Ogrodzieńcu
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





