eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRoboty remontowe, UM-ZP-262-37/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-13

Lublin: Roboty remontowe, UM-ZP-262-37/08
Numer ogłoszenia: 188878 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, fax 081 5328927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe, UM-ZP-262-37/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budowlano-instalacyjnych w budynku Collegium Pathologicum Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, przy ul. Jaczewskiego 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium dla: Zadania 1 - w kwocie 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Zadania 2 - w kwocie 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) należy wnieść do dnia upływu terminu składania ofert. Szczegółowe informacje nt wadium określone są w SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. W przypadku składania ofert wspólnych warunek określony w ppkt 1.2. może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej w III.2) wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej w III.2) pkt 1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w celu potwierdzenia warunku określonego powyżej w III.2) ppkt 1.2.1.; 1.4. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego powyżej w III.2) ppkt 1.2.1; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców: 2.1. dokument wymieniony w pkt. 1.1 może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.2. dokumenty wymienione w pkt 1.2. składa osobno każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 2.3. dokumenty wymienione w pkt 1.3, 1.4 składa przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna na stronie internetowej jw. Osoba do kontaktu:Magdalena Kacprzyk tel. 081 528-88-70, fax. 081 528-89-27, e-mail: magdalena.kacprzyk@umlub.pl; Uniwersytet Medyczny w Lublinie,Al. Racławickie 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego, Al. Racławickie 2, 20-059 Lublin, pok. 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowe w Zakładzie Patomorfologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych wod.-kan. i wentylacyjnych w Zakładzie Patomorfologii - część I-ego piętra (pomieszczenia adiunktów i zmywalnia). - parter - przystosowanie pracowni i części korytarza na laboratorium hodowli komórkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1. zawierają odpowiednio przedmiary robót i specyfikacje i techniczne wykonania i odbioru robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowe w Zakładzie Medycyny Sądowej, Zakładzie Patofizjologii, Zakładzie Farmakologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w zakresie robót budowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych wod-kan w: 1. Zakładzie Medycyny Sądowej: - remont sekretariatu dolnego, pokoju badań plus dwie ścianki z drzwiami p.poż, WC na I piętrze oraz izolacja pionowa ściany korytarza od strony patio, 2. Zakładzie Patofizjologii: - remont pracowni laboratoryjnej nr 8, 3. Zakładzie Farmakologii: - remont sanitariatu Zakładu oraz sanitariatów w poziomie piwnic przy szatni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2. zawierają odpowiednio przedmiary robót i specyfikacje i techniczne wykonania i odbioru robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.