Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-13
Piątek: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Piątek w roku szkolnym 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 188866 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych, ul. Szkolna 1, 99-120 Piątek, woj. łódzkie, tel. 024 7221362, fax 024 7221362.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Piątek w roku szkolnym 2008/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Piątek w roku szkolnym 2008/2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.72.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 60.11.40.00 - Usługi regularnego transportu osób 1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. Oceny spełniania powyższych warunków Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków i opłat wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające brak zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 i 9 ustawy . Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Koncesję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób, 6. Aktualny dowód rejestracyjny każdego autobusu, 7. Aktualne prawo jazdy każdego kierowcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugpiatek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Piątku 99-120 Piątek, ul. Szkolna 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Piątku 99-120 Piątek, ul. Szkolna 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PIĄTEK
więcej: przetargi PIĄTEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 7 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 25 +/- 5 (w tym 3 osoby kadry) na potrzeby realizacji projektu: "Aktywna Przemiana"
- Przewóz pracowników na terenie m. st. Warszawy
- "Sukcesywne świadczenie usług transportowych dla studentów Politechniki Łódzkiej"
- Transport autokarowy studentów KU.2301.140.2025
- Organizacja 5-ciu jednodniowych wycieczek integracyjnych i rekreacyjno-poznawczych dla opiekunów zastępczych i dzieci
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





