eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Budowa ulicy Popiełuszki w Lubartowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Lubartów: Budowa ulicy Popiełuszki w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 18883 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Lubartów , ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552273, faks 081 8552016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Popiełuszki w Lubartowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Popiełuszki w Lubartowie obejmująca wykonanie następujących robót: 1) przebudowę odcinka ulicy Ks. J. Popiełuszki o długości 290,30 m w miejsce istniejącej drogi gruntowej, 2) przebudowę odcinka ulicy Ks. J. Popiełuszki o długości 290,30 m w miejsce istniejącej drogi gruntowej 3) budowę chodnika z kostki brukowej długości 287,30 m 4) budowę zjazdów na posesję (13), 5) budowę 2 skrzyżowań, 6) budowę oświetlenia ulicznego - 10 sztuk ulicznych lamp oświetleniowych na słupach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy : 1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 200 mb; 2.dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi : 2.1. o specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba; 2.2. o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba; 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału do oferty należy dołączyć : 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane na stanowiska kierowników robót, posiadają wymagane uprawnienia : 5.1. decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności drogowej; 5.2. decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych; 5.3. aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy osób wskazanych na stanowiska kierowników robót; 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubartow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. 216.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.