eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa ochrony

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Warszawa: usługa ochrony
Numer ogłoszenia: 188785 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272552 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5792364, faks 5792514.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa ochrony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Całodobowa ochrona gmachu Ministerstwa Środowiska przez 2 pracowników ochrony (jeden z pracowników musi posiadać podstawową znajomość języka angielskiego) na 2 posterunkach stacjonarno obchodowych obejmująca: a. kontrolę ruchu osób wchodzących i wychodzących, b. dokonywanie obchodów pięter i klatek schodowych po godzinach urzędowania, c. kontrolowanie ruchu pojazdów uprawnionych do wjazdu na teren dziedzińca Ministerstwa Środowiska. 2) Całodobowa ochrona garaży Ministerstwa Środowiska na terenie posesji przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 23 - wymagany l pracownik ochrony na posterunku stacjonarno obchodowym, obejmująca: a. otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej, b. prowadzenie rejestru wjazdu i wyjazdu samochodów, c. utrzymanie czystości na terenie obiektu chronionego oraz przed posesją (w tym usuwanie zalegającego śniegu, sprzątanie liści). 3) Konwojowanie wartości pieniężnych Ministerstwa Środowiska, w tym konwojowanie wartości pieniężnych od chwili ich przekazania przez pracownika banku uprawnionemu pracownikowi Ministerstwa Środowiska, aż do momentu zabezpieczenia tych środków w kasie Ministerstwa Środowiska przez uprawnionego pracownika Ministerstwa Środowiska, transport wartości pieniężnych będzie wykonywany przy użyciu samochodu wykonawcy. Usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony wartości pieniężnych. O terminie konwoju wykonawca będzie poinformowany przez zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający przewiduje że potrzeba konwoju wystąpi 1 lub 2 razy w miesiącu. 3. Pracownicy ochrony muszą być jednolicie umundurowani w uniformy z logo firmy oraz posiadać przy sobie podczas pełnienia służby licencję pracownika ochrony oraz widoczne identyfikatory. Pracownicy ochrony posesji przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 23 winni posiadać ubranie robocze do wykonywania prac porządkowych. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w sprzęt łączności bezprzewodowej wewnętrznej i zewnętrznej oraz urządzenia umożliwiające wezwanie patrolu interwencyjnego. 4. Wykonawca musi zapewnić dodatkową ochronę w zakresie posterunków doraźnych w sytuacjach kiedy wystąpi potrzeba wzmożonej ochrony, np.: w przypadku organizowania konferencji, spotkań, demonstracji, strajków itp. lub innych nieprzewidzianych zdarzeń. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie zaoferowane przez wykonawcę jako iloczyn ceny 1 roboczogodziny w zakresie posterunków doraźnych, liczby przepracowanych godzin i ilość osób, które prace wykonały, zgodnie z cenami podanymi w formularzu oferty. Zamawiający informuje, że taka konieczność zachodzi średnio jeden lub dwa razy do roku. Dla potrzeb kalkulacji zakłada się, że zamawiający będzie korzystał 2 razy w roku z ochrony wzmocnionej dodatkowo o 4 pracowników, przez okres 8 godzin. Wykonawca w takim przypadku ma obowiązek zapewnić na wezwanie zamawiającego odpowiedni stan ilościowy pracowników ochrony z właściwymi uprawnieniami. 5. Wykonawca musi dysponować zmotoryzowanym patrolem interwencyjnym - 1 samochód z załogą, wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności radiowej,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 463404 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Minia BASMA Security Sp. j. Adam Mianecki i Maciej Wyszkowski, Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 463404
  • Oferta z najniższą ceną: 463404 oferta z najwyższą ceną: 685152
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.