Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Oleśnica: Zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 188715 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982116, fax 071 7982117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - 1 szt., Monitor 17 cali - 1 szt., Komputer przenośny z matrycą 15 cali - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, metodą +spełnia - niespełnia+
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, w tym spółki cywilnej oraz osób, których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych); 4. Zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy - wg załącznika nr 3 do SIWZ; 5. Kserokopię dokumentów gwarancyjnych na oferowane wszystkie elementy dostawy wymienione w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ - wykazach od nr 1 do nr 3, potwierdzone za zgodność z oryginałem; 6. Certyfikaty i inne zaświadczenia wymienione w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ: wykazie nr 1 pkt 16, wykazie nr 2 pkt 13, - w formie kopii bądź wydruków ze stron producenta, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7. Zrzuty z ekranów - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - o których mowa w SIWZ w opisie przedmiocie zamówienia, w wykazach: nr 1 pkt 3, nr 3 pkt 3, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, zobowiązany jest złożyć: 8. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oleśnica, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego, Kancelaria Ogólna - pok. 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2026 roku (powtórka)
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2026 roku.
- Dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Oleśnicy na cele infrastruktury społecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
- Rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku remizy oraz termomodernizacja budynku remizy w m. Ligota Polska
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Zakup komputerów w celu unowocześnienia bazy dydaktycznej na potrzeby edukacji w zakresie rolnictwa 4.0
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





