eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzRoboty remontowe w SOSWNiS, w tymCzęść I - zadanie 1 - remont dachu-etap II i remont pomieszczeń po zalaniu w budynku Sali Gimnastycznej; Część II - zadanie 2 - prace malarskie w budynku Szkoły Podstawowej; Część III - zadanie 3 - prace remontowe w budynku Internatu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Racibórz: Roboty remontowe w SOSWNiS, w tym: Część I - zadanie 1 - remont dachu-etap II i remont pomieszczeń po zalaniu w budynku Sali Gimnastycznej; Część II - zadanie 2 - prace malarskie w budynku Szkoły Podstawowej; Część III - zadanie 3 - prace remontowe w budynku Internatu
Numer ogłoszenia: 188650 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących , ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oswnis.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w SOSWNiS, w tym: Część I - zadanie 1 - remont dachu-etap II i remont pomieszczeń po zalaniu w budynku Sali Gimnastycznej; Część II - zadanie 2 - prace malarskie w budynku Szkoły Podstawowej; Część III - zadanie 3 - prace remontowe w budynku Internatu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót remontowych w SOSWNiS, w tym: Część I - zadanie 1 - remont dachu etap II i remont pomieszczeń po zalaniu w budynku Sali Gimnastycznej, w tym: - docieplenie stropodachów przybudówek; - wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej; - montaż rynien i rur spustowych; - obróbki blacharskie; - wymiana fragmentu murłaty; - naprawa ubytków więźby dachowej; - wykonanie impregnacji więźby dachowej przed ogniem, grzybami, szkodnikami; - roboty w zakresie ochrony powierzchni; - demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych; - uzupełnienie tynków wewnętrznych; - prace malarskie; - wymiana wentylatorów. Część II - zadanie 2 - prace malarskie w budynku Szkoły Podstawowej, w tym: - uzupełnienie tynków wewnętrznych, częściowe pokrycie ścian warstwą siatki z włókna szklanego, położenie gładzi gipsowej, malowanie ścian i sufitów. Część III - zadanie 3 - prace remontowe w budynku Internatu (budynku mieszkalnym grup wychowawczych) w tym: - naprawa i cyklinowanie parkietu, wymiana wykładziny na scenie, malowanie w pomieszczeniu auli; - naprawa posadzki lastrykowej, likwidacja progów i uzupełnienie płytek w przejściach z korytarza do świetlicy; - demontaż złomowy podwieszenia sufitów, uzupełnienie tynków wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana podokienników, wymiana fragmentu płytek okładzinowych, osadzenie wsporników do rur, malowanie w łazienkach (Ip. cz. męska strona lewa); - wymiana drzwi, wymiana baterii umywalkowych w łazienkach (cz. męska); - wymiana fragmentów płytek posadzkowych, uzupełnienie ścianek z cegieł, licowanie fragmentów ścian, osadzenie wsporników do rur, montaż zasłony prysznicowej w łazienkach (IIIp. cz. męska strona prawa) - naprawa tynków, malowanie świetlicy (IIIp. cz. żeńska) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale III SIWZ- który zawiera przedmiary robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.26.14.10-1, 45.26.13.20-3, 45.44.21.00-8, 45.44.23.00-0, 45.43.21.14-6, 45.33.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W odniesieniu do wszystkich części - zadań: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W odniesieniu do części I - zadanie 1: Wykonawca musi wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z remontem dachu w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 50 000,-zł brutto. W odniesieniu do części II i III - zadanie 2 i 3: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W odniesieniu do wszystkich części - zadań: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W odniesieniu do wszystkich części - zadań: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W odniesieniu do wszystkich części - zadań: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu realizacji umowy. 1) W przypadku konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody znacznych rozmiarach; 2) W razie wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, nie pozwalających na dochowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót; 3) W razie zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji technicznej - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac określonym terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 5) Zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy; 6) W przypadku zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, jego zakresu, zmiana wynagrodzenia. 1) Zmiany spowodowane koniecznością zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 2) Zmiany technologiczne prowadzące do obniżenia kosztu wykonania robót bez uszczerbku dla jakości i funkcjonalności. 3) Zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, w razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 3. Zmiana osób i podmiotów. 1) Zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy; 2) Zmiany podwykonawcy lub rezygnacje z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 4. Inne zmiany. 1) Zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) Zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; 3) Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 4) Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.oswnis.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, parter - pok. nr 1.18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: 47-400 Racibórz, ul. Karola Miarki 4 - w budynku Szkoły Podstawowej (budynek administracyjny) - parter pokój nr 1.1 - biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - remont dachu etap II i remont pomieszczeń po zalaniu w budynku Sali Gimnastycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - docieplenie stropodachów przybudówek; - wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej; - montaż rynien i rur spustowych; - obróbki blacharskie; - wymiana fragmentu murłaty; - naprawa ubytków więźby dachowej; - wykonanie impregnacji więźby dachowej przed ogniem, grzybami, szkodnikami; - roboty w zakresie ochrony powierzchni; - demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych; - uzupełnienie tynków wewnętrznych; - prace malarskie; - wymiana wentylatorów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.26.14.10-1, 45.26.13.20-3, 45.44.21.00-8, 45.44.23.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - prace malarskie w budynku Szkoły Podstawowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uzupełnienie tynków wewnętrznych, częściowe pokrycie ścian warstwą siatki z włókna szklanego, położenie gładzi gipsowej, malowanie ścian i sufitów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - prace remontowe w budynku Internatu (budynku mieszkalnym grup wychowawczych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - naprawa i cyklinowanie parkietu, wymiana wykładziny na scenie, malowanie w pomieszczeniu auli; - naprawa posadzki lastrykowej, likwidacja progów i uzupełnienie płytek w przejściach z korytarza do świetlicy; - demontaż złomowy podwieszenia sufitów, uzupełnienie tynków wymiana kratek wentylacyjnych, wymiana podokienników, wymiana fragmentu płytek okładzinowych, osadzenie wsporników do rur, malowanie w łazienkach (Ip. cz. męska strona lewa); - wymiana drzwi, wymiana baterii umywalkowych w łazienkach (cz. męska); - wymiana fragmentów płytek posadzkowych, uzupełnienie ścianek z cegieł, licowanie fragmentów ścian, osadzenie wsporników do rur, montaż zasłony prysznicowej w łazienkach (IIIp. cz. męska strona prawa) - naprawa tynków, malowanie świetlicy (IIIp. cz. żeńska).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.14-6, 45.44.23.00-0, 45.33.22.00-5, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.