eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówwykonanie robót budowlano-remontowych na terenie budynków KMP w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-27

POZYCJA 18864

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: wykonanie robót budowlano-remontowych na terenie budynków KMP w Przemyślu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Tomasz Gugała, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, fax 017 8582193, e-mail: b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, budynek B, pokój nr 103, Tomasz Gugała, Ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582195, fax 017 8582193, e-mail: zamowienia@podkarpacka.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, budynek B, pokój nr 103, Tomasz Gugała, Ul. Dabrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582195, fax 017 8582193, e-mail: zamowienia@podkarpacka.policja.gov.pl, www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, budynek B, pokój nr 103, Tomasz Gugała, Ul. Dabrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582195, fax 017 8582193, e-mail: zamowienia@podkarpacka.policja.gov.pl, www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlano-remontowych na terenie budynków KMP w Przemyślu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynki KMP w Przemyślu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - remontowych na terenie budynków KMP w Przemyślu. Przedmiot zamówienia składa się z 2 zadań. Zadanie nr 1: Wymiana stolarki okiennej w budynkach B-1 i B-2 KMP w Przemyślu. Zadanie nr 2: Remont ogrodzenia na terenie KMP w Przemyślu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym jako część rozumie się jedno z zadań określonych powyżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dodatek nr 1 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 5 278 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej kierownika robót i należą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Dodatek nr 5 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej kierownika robót; 4)aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) kierownika robót; 5)polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.podkarpacka.policja.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 11:15, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Nieetatowy Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów,budynek B, pokój nr 103.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1. 1) Krótki opis: Wymiana stolarki okiennej w budynkach B-1 i B-2 KMP w Przemyślu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25. 3) Wielkość lub zakres: Budynki B-1 i B-2 KMP w Przemyślu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.03.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2. 1) Krótki opis: Remont ogrodzenia na terenie KMP w Przemyślu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Teren KMP w Przemyślu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 4 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.