eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM w roku 2017"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-02

Ogłoszenie nr 18863 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.

Bytom: "Świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM w roku 2017"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6184 -2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9141-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. ul. Smolenia  35, 41902   Bytom, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 969 700, faks 323 969 702, e-mail zamowiani@mzdim.bytom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM w roku 2017"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DNP.260.1.2017.PN.U

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM w Bytomiu w okresie od dnia zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 01.02.2017r.) do dnia 31 grudnia 2017 roku. Przedmiot zamówienia polega na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. ­ Prawo Pocztowe (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), w szczególności: ­przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych, ­ przesyłek listowych krajowych rejestrowanych, ­ przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO). W przypadku konieczności realizacji innych usług pocztowych niż wyżej wyszczególnione m.in.: przesyłek zagranicznych, paczek mogą zostać one zlecone Wykonawcy na zasadach wynikających z regulaminu i cennika (dostępnych na stronie internetowej Wykonawcy). Dodatkowo w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: ­ odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania w siedzibie Zamawiającego - 41­902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro) - sekretariat,od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 11:00 - 14:30, z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy; ­przedstawiciel Wykonawcy odbierający przesyłki Zamawiającego kwituje odbiór przekazanych do przewozu przesyłek w zestawieniu przygotowanym przez Zamawiającego, a po dostarczeniu przesyłek do placówki Wykonawcy, w której przesyłki będą opracowane, zostaną one potwierdzone w książce nadawczej w przypadku przesyłek rejestrowanych oraz w zestawieniu ilościowym dla przesyłek nierejestrowanych; ­dostarczenia Zamawiającemu druków niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia tj. zwrotki (jednorazowo w ilości nie więcej niż 2000 szt.) oraz tzw. "erek", na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia, ­ wskazania tzw. "opiekuna Zamawiającego", który będzie odpowiedzialny za wszelkie kwestie związane z realizacją zawartej umowy, przyjmowanie zamówień na druki (m.in. zwrotki i tzw. "erki") oraz reklamacje; ­dostarczenia elektronicznej książki nadawczej oraz jej zainstalowania na 4 stanowiskach komputerowych w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do: umieszczenia na przesyłce listowej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem; ­ umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego i określenia rodzaju przesyłki; ­naniesienia na każdej kopercie, w miejscu opłaty pocztowej, znaku opłaty oraz identyfikacji umowy według wzoru przekazanego przez Operatora, ewentualnie inne informacje związane z obiegiem przesyłek pocztowych zgodnie z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora (Dz. U. z 2013 r., poz. 545) oraz ustawy Prawo Pocztowe; nabycia na własny koszt formularzy i blankietów ustalonych odrębnymi przepisami, których wzory stanowią załączniki do Regulaminu świadczenia usług pocztowych Operatora.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT183496.34
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Poczta Polska Spółka Akcyjna ,  tomasz.jakubiak@poczta-polska.pl,  ul. Rodziny Hiszpańskich 8,  00-940,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 271331.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 271331.30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 271331.30
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.