Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Zielona Góra: DOSTAWA TESTÓW, ODCZYNNIKÓW, SUROWIC I KRĄŻKÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ
Numer ogłoszenia: 188626 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, Ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4537300, 4537316, fax 068 4537301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wet.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TESTÓW, ODCZYNNIKÓW, SUROWIC I KRĄŻKÓW DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zależności od potrzeb Zakładu Higieny Weterynaryjnej według złożonego każdorazowo zamówienia: testów, odczynników, surowic do diagnostyki laboratoryjnej oraz krążków zestawionych w poniższych zadaniach: ZADANIE 1 -TESTY DIAGNOSTYCZNE ZADANIE 2 - TESTY ELISA ZADANIE 3 - SUROWICE DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ ZADANIE 4 - KRĄŻKI DO ANTYBIOGRAMÓW ZADANIE 5 - ODCZYNNIKI DO BADAŃ SEROLOGICZNYCH I WIRUSOLOGICZNYCH ZADANIE 6 - ODCZYNNIKI CHEMICZNE
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 6 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę 3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wet.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Botaniczna 14 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Botaniczna 14 65-306 Zielona Góra pokój nr 9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TESTY DIAGNOSTYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów diagnostycznych do Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp. oraz Pracowni Badań Serologicznych w Zielonej Górze. Szczegółowy zakres, ilość i wymagania stanowi załącznik nr 2 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TESTY ELISA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów ELISA do Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp. oraz Pracowni Badań Serologicznych w Zielonej Górze. Szczegółowy zakres, ilość i wymagania stanowi załącznik nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SUROWICE DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa surowic do aglutynacji szkiełkowej dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp. oraz Pracowni Badań Serologicznych w Zielonej Górze. Szczegółowy zakres, ilość i wymagania stanowi załącznik nr 4 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KRĄŻKI DO ANTYBIOGRAMÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krążków do antybiogramów dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp. oraz Pracowni Badań Serologicznych w Zielonej Górze. Szczegółowy zakres, ilość i wymagania stanowi załącznik nr 5 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ODCZYNNIKI DO BADAŃ SEROLOGICZNYCH I WIRUSOLOGICZNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do badań serologicznych i wirusologicznych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp. oraz Pracowni Badań Serologicznych w Zielonej Górze. Szczegółowy zakres, ilość i wymagania stanowi załącznik nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ODCZYNNIKI CHEMICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp. oraz Pracowni Badań Serologicznych w Zielonej Górze. Szczegółowy zakres, ilość i wymagania stanowi załącznik nr 7 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze"
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dwudaniowych dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze.
- NZ.261.62.2025 Sukcesywne dostawy materiałów diagnostycznych wraz z dzierżawą urządzeń medycznych
- NZ.261.63.2025 Sukcesywne dostawy myjek do mycia pacjentów oraz prześcieradeł z włókniny na oddziały szpitalne
- Szkolenie zawodowe pn. "Operator koparko-ładowarki kat. III" dla 5 osób w miejscowości Zielona Góra.
- TEG.262.2.2025. Zakup, dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli medycznych w ramach prowadzonej inwestycji pod nazwą "Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (...)"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/146/25 Dostawa odczynników mikrobiologicznych, zestawów transportowych z podłożami i akcesoriów zużywalnych do systemu automatycznej analizy mikrobiologicznej WASP
- SZP.281.85.2025 - Dostawa testów do oznaczania czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą analizatorów dla Instytutu "CZMP"
- Dostawa odczynników do pracowni mikrobiologicznej - 3 części
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 6 części
- WZPiFP-119-25 Dostawa testów uzupełniających do zestawu NARKO-II
- Dostawa testów combo 4w1 SARS-COV2, Grypa A/B, RSV na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.