eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-25

Łódź: Dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 188595 - 2016; data zamieszczenia: 25.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165573 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek zgodnie z bieżącymi potrzebami dla I Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 28.30 według asortymentu i ilości wskazanych w załącznikach 2.1. - 2.3. tj. Formularzu asortymentowo - cenowym i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 3.1. - 3.3. - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Pod pojęciem dostawy rozumie się: transport, rozładunek, wniesienie, montaż bądź uruchomienie we wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pomieszczeniu/miejscu. 3. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 4. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie. 5. Sprzęt przeznaczony jest do użytku biurowego i będzie eksploatowany w sposób ciągły, w związku z powyższym dostarczony asortyment musi posiadać odpowiednią wytrzymałość, gwarantującą bezawaryjną eksploatację i stosowną jakość. 6. Towar musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, takie jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. 7. Zaoferowany asortyment musi bezwzględnie spełniać wszystkie warunki techniczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie, że wszystkie zaproponowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE, potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych. 9. Do dostarczanego sprzętu muszą być dołączone przez Wykonawcę: a) karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, b) lista punktów serwisowych, które mogą obsługiwać dany sprzęt, c) instrukcja obsługi sprzętu w języku polskim, d) niezbędne okablowanie zasilające. 10. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu. 11. W przypadku, gdy zgodnie z instrukcją producenta, dostarczany asortyment wymaga obowiązkowego serwisowania w okresie gwarancji, koszt serwisowania ponosi Wykonawca. 12. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych urządzeń to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany sprzęt jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ. 13. Dotyczy zadania 2. Wykonawca zobowiązany jest uruchomić urządzenie i przeprowadzić szkolenie w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sienkiewicza 28.30 z obsługi sprzętu oraz zapoznać pracowników z funkcjami danego sprzętu w nieprzekraczalnym terminie do 5 dni od daty dostawy urządzenia. 14. Koszty transportu, obowiązkowego serwisowania sprzętu oraz szkolenia (w przypadku zadania 2) muszą być wkalkulowane w cenę oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa niszczarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marian Stępień KOM-PAP Office Partners, ul. Niepołomnicka 6, 93-467 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78720,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU NOW Maria Woropaj-Hordziejewicz, ul. Warszawska 96A, 91-503 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36380,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40491,60

  • Oferta z najniższą ceną: 40491,60 / Oferta z najwyższą ceną: 40491,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.