eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa materiałów do RTG



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Lublin: Dostawa materiałów do RTG
Numer ogłoszenia: 188571 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki, ul. Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7478027 w. 222, fax 081 7478646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do RTG Błony do wywoływarki KODAK MIN R 2000 18X24 cm op 300 Błony do wywoływarki KODAK MIN R 2000 24X30 cm op 100 Błony do wywoływarki KODAK X-OMAT MXG Film 18x43 cm op 10 Błony do wywoływarki KODAK X-OMAT MXG Film 18x24 cm op 25 Błony do wywoływarki KODAK X-OMAT MXG Film 24x30 cm op 25 Błony do wywoływarki KODAK X-OMAT MXG Film 30x40 cm op 20 Błony do wywyływarki KODAK X-OMAT MXG Film 35x35 cm op 30 Błony do wywoływarki KODAK X-OMAT MXG Film 35x43 cm op 30 Błony do wywoływarki KODAK X-OMAT pantomograficzne 15x30 op 5 Wywoływacz do wywoływarki KODAK X-OMAT EX II op 40 Utrwalacz do wywoływarki KODAK RP X-OMAT LO op 40

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotemzamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponująosobami zdolnymi do wykonania zamówienia,c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniających wymagań określonych art. 24 Prawa zamówień publicznych.O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy.Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty a Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dotyczy przedsiębiorców Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień- stan aktualny na dzień przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające o, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu Wykonawcy z płatnościami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, e koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, f oświadczenie, iż oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymogi określone przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 93, poz. 896 oświadczenie powyższe wykonawca zobowiązany jest potwierdzić przez dołączenie do oferty, kserokopii dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującym prawem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imw.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Medycyny Wsi ,ul. Jaczewskiego 2,20-090 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Medycyny Wsi ,ul. Jaczewskiego 2,20-090 Lublin ,sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.