To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Ostróda: ZAPEWNIENIE PRZEWOZU LOTNICZEGO DLA WYKONAWCÓW KONCERTU PROMOCYJNEGO OSTRÓDA - 2012
Numer ogłoszenia: 188549 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174653 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPEWNIENIE PRZEWOZU LOTNICZEGO DLA WYKONAWCÓW KONCERTU PROMOCYJNEGO OSTRÓDA - 2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przewozu lotniczego dla wykonawców koncertu promocyjnego Ostróda - 2012 - dla 6 osób, w tym świadczenie usług: rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych, w dwóch turach: przylot wykonawców do Polski w dniu 14.07.2011r. oraz wylot wykonawców z Polski w dniu 27.07.2011r. zgodnie z rezerwacją Zamawiającego (otwarty bilet - open ticket), zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 3 do siwz) oraz z wyliczeniem orientacyjnego kosztu realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). 2. Zamawiający zakłada zakup biletów lotniczych w klasie ekonomicznej lub w przypadku braku takiej możliwości w innej klasie, oferowanej przez przewoźnika stowarzyszonego w IATA (International Air Transport Association), z zastrzeżeniem uwag w wyliczeniu orientacyjnego kosztu realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). 3. Zamawiający dokona rezerwacji biletów drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej wskazany przez wykonawcę. 4. Wykonawca zapewni bilet najtańszy na rynku na danej trasie, z uwzględnieniem warunków podróży określonych przez Zamawiającego, bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru i akceptacji minimum 2 warianty przelotów. 5. Wykonawca dostarczy bilety drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej wskazany przez Zamawiającego. W terminie ustalonym przez strony, ale nie później niż na 24-godziny przed terminem planowanej podróży, której dotyczy zakup biletu. W sytuacji gdy podróż rozpoczyna się w niedzielę lub poniedziałek, wykonawca dostarczy bilet w piątek poprzedzający dzień rozpoczęcia podróży najpóźniej do godziny 14:00. 6. Bilet, o którym mowa w pkt 5 wykonawca dostarczy w formacie PDF, w tytule biletu podana będzie nazwa zespołu zgodna z wyliczeniem orientacyjnego kosztu realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz). 7. Bilet w wersji papierowej stanowił będzie załącznik do faktury. 8. Koszty wystawienia i dostarczenia biletów pokrywa wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązany jest: a) do pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotowego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi, oraz przepisami państw, do których będą przeprowadzane loty- przy uwzględnieniu wszelkiego rodzaju opłat, np. lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń; b) przyjęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji dokonywanych u wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub z przyczyn losowych; c) w przypadku zmian w terminarzu połączeń u wybranego przewoźnika, do zapewnienia przelotu pasażerskimi liniami lotniczymi zastępczymi z zachowaniem zarezerwowanego terminu oraz klasy lotu; d) w przypadku wystąpienie problemów technicznych u wybranego przewoźnika, do zapewnienia przelotu pasażerskimi liniami lotniczymi zastępczymi z zachowaniem zarezerwowanego terminu oraz klasy lotu; e) w przypadku braku biletu (biletów) w klasie ekonomicznej do zapewnienia rezerwacji w innej klasie oferowanej przez przewoźnika, z zastrzeżeniem uwag w wyliczeniu orientacyjnego kosztu realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do siwz); f) do zapewnienia Zamawiającemu możliwości zmiany rezerwacji, terminu przelotu, zmiany uczestników przelotu oraz rezygnacji z przelotu- zgłoszonych przez Zamawiającego z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem przed godziną odlotu z danego lotniska; g) zapewnienia najtańszego biletu na rynku na danej trasie, z uwzględnieniem warunków podróży określonych przez Zamawiającego; h) wyznaczenia pracownika do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym; i) umożliwienia serwisu i obsługi klienta 24 h/dobę. 10. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat manipulacyjnych (poza wynikającymi z taryfy przewoźnika) z tytułu zmian dotyczących trasy, terminu lub osób podróżujących, zgłoszonych przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Koncert jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa 1. Przedsiębiorczość. Działanie 1.3. Wspieranie wytwarzania i promocji produktów regionalnych. Projekt: Ostróda 2012 - Kreacja i promocja nowej marki regionu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DELTA TOUR Sp. z o.o., ul. Czerska 18, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11220,00
Oferta z najniższą ceną: 11220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12336,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na 2025 rok
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Ostróda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Opracowania dokumentacji technicznych
- "Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025"
- Remont łazienek oraz wymiana pionów wodno - kanalizacyjnych w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Petöfi w Ostródzie.
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.