eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW W RAMACH AKCJI SPRZĄTANIE ŚWIATA 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-03

Myszków: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW W RAMACH AKCJI SPRZĄTANIE ŚWIATA 2014
Numer ogłoszenia: 188521 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277796 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW W RAMACH AKCJI SPRZĄTANIE ŚWIATA 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zebraniu nagromadzonych w workach odpadów w ramach akcji Sprzątanie Świata 2014 wraz z załadunkiem, transportem oraz przekazaniem odpadów celem odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska w ilości 32 ton. 2. Zakres rzeczowy prac obejmuje: 1) Zebranie nagromadzonych w workach odpadów z miejsc ustalonych wcześniej z uczestnikami akcji, zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku zaistnienia konieczności zebrania odpadów z miejsc, które nie zostały ujęte w wykazie, należy je bezwzględnie zabrać po uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Miasta w Myszkowie. W przypadku rozerwania worka lub wysypania śmieci Wykonawca jest zobowiązany do zebrania tych nieczystości. Teren, gdzie znajdowały się worki należy pozostawić w należytym stanie sanitarno-porządkowym. 2) Załadunek na własny środek transportu. 3) Transport do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. 4) Przekazanie zebranych odpadów celem odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z przepisami w zakresie ochrony środowiska. 5) Obowiązek ponoszenia wszystkich opłat za korzystanie ze środowiska. 3. Rodzaj zamówienia: usługi. 4. Kody CPV dotyczące zamówienia: 90533000-2: Usługi gospodarki odpadami. 5. Gwarantowany minimalny poziom zamówienia w okresie obowiązywania umowy: 25 ton odpadów w ramach akcji. 6. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia spowodowanego zwiększeniem ilości nagromadzonych w workach odpadów w ramach akcji Sprzątanie Świata 2014 Zamawiający skorzysta z prawa opcji w wysokości 20% zamówienia podstawowego (art. 34 ust. 5 ustawy PZP), określonego w ust. 1. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane po wykorzystaniu prognozowanej wielkości odpadów. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, w cenach zamówienia podstawowego. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 6. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 7. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych SANIKO Sp. z o.o., ul. B. Prusa 70, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16355,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14684,80

  • Oferta z najniższą ceną: 14684,80 / Oferta z najwyższą ceną: 14684,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.