Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-08
Koszalin: Wykonania robót geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 188503 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3488807, faks 94 3488765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania robót geodezyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - I Etap: Dokonanie połączenia nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20 działkami ewidencyjnymi nr : 1) działka nr 43/4 o powierzchni 0,0474 ha 2) działka nr 14/32 o powierzchni 0,1174 ha 3) działka nr 14/16 o powierzchni 0,0395 ha 4) działka nr 14/15 o powierzchni 0,0145 ha opisanej w księdze wieczystej nr KO1K/00026541/6. II Etap: Dokonanie podziału nowo powstałej nieruchomości, zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu na podstawie miejscowego planu zagospodarowania zespołu mieszkalno - usługowego Podgórna - Batalionów Chłopskich, oznaczonymi na rysunku planu symbolami M3 MW,U ; M21 KX; M16 KDD opisanymi w poniższej tabeli: Nr działki jaka powstanie w wyniku podziału - 1 - przeznaczenie w mpzp: projektowawny ciąg pieszy, oznaczenie zgodnie z mpzp M21 KX; Nr działki jaka powstanie w wyniku podziału - 2 - przeznaczenie w mpzp: poszerzenie istniejącej ulicy klasy dojazdowej - ul. Odrodzenia, oznaczenie zgodnie z mpzp M 16 KDD; Nr działki jaka powstanie w wyniku podziału - 3 - przeznaczenie w mpzp: zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna z usługami, oznaczenie zgodnie z mpzp M3 MW, U; Nr działki jaka powstanie w wyniku podziału - 4 - przeznaczenie w mpzp: zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna z usługami, oznaczenie zgodnie z mpzp M3 MW U. Zadanie nr 2 - 1. Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr, nr: - 198 o powierzchni 0,0793 ha, - 173/26 o powierzchni 0,0376 ha, położonych w Koszalinie przy ul. Konstytucji 3 Maja, oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 21, stanowiących własność Gminy Miasto Koszalin, ujawnionych w księdze wieczystej nr KO1K/ 00025995/6. 2. Dokonanie podziału nowo powstałej nieruchomości, zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny elementarne na rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina oraz fragmentem opracowania - wydzielenie działki inwestycyjnej oznaczonej jako A w koncepcji zagospodarowania i podziału kwartału przy ulicach Walerego Wróblewskiego, Michała Drzymały, Mariańskiej, Konstytucji 3 Maja (dz. nr 197, 173/26, 173/23, 173/20, 173/18 obr.21). W wyniku połączenia i podziału nieruchomości powstaną 4 nowe działki ewidencyjne. Zadanie nr 3 - Dokonanie podziału nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 19 działką ewidencyjną nr 339/1: - powierzchnia - 0,3980 ha, - opis użytków - drogi (dr), - położenie nieruchomości - ul. Platanowa, - KW Nr KO1K/00026893/9, - własność Gmina Miasto Koszalin, w trwałym zarządzie Zarządu Dróg Miejskich, zgodnie z załącznikiem graficznym w granicach, przebiegających po linii rozgraniczającej tereny elementarne, zaznaczonych kolorem zielonym, wynikających z miejscowego planu zagospodarowania terenu Rokosowo Południe - Dzierżęcin w Koszalinie, zatwierdzonego uchwałą Rady Miejskiej w Koszalinie Nr LV/660/2010 z dnia 29.06.2010 r. (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 73, poz. 1343), dla terenu oznaczonego symbolem 236 MN, z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną wolnostojącą . Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 1 - cel podziału: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej działką ewidencyjną nr 318/19; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 2 - cel podziału: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej działką ewidencyjną nr 318/20; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 3 - cel podziału: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej działką ewidencyjną nr 318/21; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 4 - cel podziału: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej działką ewidencyjną nr 318/22; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 5 - cel podziału: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej działką ewidencyjną nr 318/23; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 6 - cel podziału: dotychczasowe wykorzystanie. Zadanie nr 4 - Wykonanie z urzędu podziału nieruchomości gruntowej, oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 0020 miasta Koszalina, przy ul. Zwycięstwa, działką ewidencyjną nr 266/1 o powierzchni 0,1133 ha, polegającego na wydzieleniu z w/w nieruchomości terenu oznaczonego w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina symbolem KDL 08 o przeznaczeniu istniejąca ulica klasy głównej - ulica Zwycięstwa ;projektowana ulica klasy lokalnej. Dla w/w nieruchomości w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Koszalinie prowadzona jest księga wieczysta numer KO1K/00030391/0. W wyniku podziału nieruchomości powstaną 2 działki ewidencyjne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Druk wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, b) oświadczenie , że osoby o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt. 3 lit. a SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 5 do SIWZ, c) oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty: a) oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Treść oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. c) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. e) Oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl-Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości-2011-Usługi na roboty geodezyjne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek 9:00-17:00, wtorek - piątek 7:15-15:15).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości, pokój 230, w terminie do dnia 19 lipca 2011 r. do godziny 12.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - I Etap: Dokonanie połączenia nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20 działkami ewidencyjnymi nr : 1) działka nr 43/4 o powierzchni 0,0474 ha 2) działka nr 14/32 o powierzchni 0,1174 ha 3) działka nr 14/16 o powierzchni 0,0395 ha 4) działka nr 14/15 o powierzchni 0,0145 ha opisanej w księdze wieczystej nr KO1K/00026541/6. II Etap: Dokonanie podziału nowo powstałej nieruchomości, zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu na podstawie miejscowego planu zagospodarowania zespołu mieszkalno - usługowego Podgórna - Batalionów Chłopskich, oznaczonymi na rysunku planu symbolami M3 MW,U ; M21 KX; M16 KDD opisanymi w poniższej tabeli: Nr działki jaka powstanie w wyniku podziału - 1 - przeznaczenie w mpzp: projektowawny ciąg pieszy, oznaczenie zgodnie z mpzp M21 KX; Nr działki jaka powstanie w wyniku podziału - 2 - przeznaczenie w mpzp: poszerzenie istniejącej ulicy klasy dojazdowej - ul. Odrodzenia, oznaczenie zgodnie z mpzp M 16 KDD; Nr działki jaka powstanie w wyniku podziału - 3 - przeznaczenie w mpzp: zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna z usługami, oznaczenie zgodnie z mpzp M3 MW, U; Nr działki jaka powstanie w wyniku podziału - 4 - przeznaczenie w mpzp: zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna z usługami, oznaczenie zgodnie z mpzp M3 MW U..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr, nr: - 198 o powierzchni 0,0793 ha, - 173/26 o powierzchni 0,0376 ha, położonych w Koszalinie przy ul. Konstytucji 3 Maja, oznaczonych ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 21, stanowiących własność Gminy Miasto Koszalin, ujawnionych w księdze wieczystej nr KO1K/ 00025995/6. 2. Dokonanie podziału nowo powstałej nieruchomości, zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny elementarne na rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina oraz fragmentem opracowania - wydzielenie działki inwestycyjnej oznaczonej jako A w koncepcji zagospodarowania i podziału kwartału przy ulicach Walerego Wróblewskiego, Michała Drzymały, Mariańskiej, Konstytucji 3 Maja (dz. nr 197, 173/26, 173/23, 173/20, 173/18 obr.21). W wyniku połączenia i podziału nieruchomości powstaną 4 nowe działki ewidencyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 134.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie podziału nieruchomości oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 19 działką ewidencyjną nr 339/1: - powierzchnia - 0,3980 ha, - opis użytków - drogi (dr), - położenie nieruchomości - ul. Platanowa, - KW Nr KO1K/00026893/9, - własność Gmina Miasto Koszalin, w trwałym zarządzie Zarządu Dróg Miejskich, zgodnie z załącznikiem graficznym w granicach, przebiegających po linii rozgraniczającej tereny elementarne, zaznaczonych kolorem zielonym, wynikających z miejscowego planu zagospodarowania terenu Rokosowo Południe - Dzierżęcin w Koszalinie, zatwierdzonego uchwałą Rady Miejskiej w Koszalinie Nr LV/660/2010 z dnia 29.06.2010 r. (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego Nr 73, poz. 1343), dla terenu oznaczonego symbolem 236 MN, z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną wolnostojącą . Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 1 - cel podziału: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej działką ewidencyjną nr 318/19; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 2 - cel podziału: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej działką ewidencyjną nr 318/20; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 3 - cel podziału: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej działką ewidencyjną nr 318/21; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 4 - cel podziału: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej działką ewidencyjną nr 318/22; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 5 - cel podziału: poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej działką ewidencyjną nr 318/23; Nr kolejny działki jaka powstanie w wyniku podziału - 6 - cel podziału: dotychczasowe wykorzystanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie z urzędu podziału nieruchomości gruntowej, oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 0020 miasta Koszalina, przy ul. Zwycięstwa, działką ewidencyjną nr 266/1 o powierzchni 0,1133 ha, polegającego na wydzieleniu z w/w nieruchomości terenu oznaczonego w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina symbolem KDL 08 o przeznaczeniu istniejąca ulica klasy głównej - ulica Zwycięstwa ;projektowana ulica klasy lokalnej. Dla w/w nieruchomości w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sadu Rejonowego w Koszalinie prowadzona jest księga wieczysta numer KO1K/00030391/0. W wyniku podziału nieruchomości powstaną 2 działki ewidencyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Przebudowa DW 122 odc. Pyrzyce - Lubiatowo
- 19/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja baru w budynku C przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie.
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odczyt dawek indywidulanych pochodzących od promieniowania jonizującego gamma, rtg lub neutronowego przy użyciu dawkomierzy termoluminescencyjnych dla NIO-PIB o/ Gliwice
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla dwóch obrębów ewidencyjnych Patoki, Janowice w gminie Nieborów, powiat łowicki, województwo łódzkie
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Kawęczyn Sędziszowski, gmina Sędziszów Małopolski, powiat ropczycko - sędziszowski
- Wykonanie wycen 200 nieruchomości
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne - II postępowanie
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.