eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, ODNOWIENIE POSIADANYCH SUBSKRYPCJI .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Kielce: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, ODNOWIENIE POSIADANYCH SUBSKRYPCJI .
Numer ogłoszenia: 188502 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Kielcach , ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 340 60 71, 340 60 44, faks 0-41 340 60 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mup.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKUJĄCEGO I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, ODNOWIENIE POSIADANYCH SUBSKRYPCJI ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, drukującego i akcesoriów komputerowych, odnowienie subskrypcji posiadanego oprogramowania. Zadanie 1: Akcesoria komputerowe. Zadanie 2: Komputery przenośne, monitory, teblety, projektor ultra-przenośny. Zadanie 3: Sprzęt drukujący - przenośne drukarki atramentowe, urządzenia wielofunkcyjne. Zadanie 4: Switch. Zadanie5: Przedłużenie wsparcia, gwarancji dla serwerów Dell - 3 lata. Zadanie 6: Utrzymanie i wsparcie techniczne urządzeń Eternus DX80 - 2 lata. Zadanie 7: Odnowienie subskrypcji posiadanego oprogramowania VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors - na 12 miesięcy. Zadanie 8: Odnowienie subskrypcji FortiNet - 2 lata. Zadanie 9: Przedłużenie licencji antywirusa - 2 lata, pakiety biurowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.23.21.50-0, 32.42.00.00-3, 71.35.63.00-1, 45.45.41.00-5, 48.00.00.00-8, 48.76.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał: Zadanie 1: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 5 000 zł brutto, Zadanie 2: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 18 000 zł brutto, Zadanie 3: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 5 000 zł brutto, Zadanie 4: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 18 000 zł brutto, Zadanie 5: co najmniej jedną usługę utrzymania lub wsparcia technicznego serwerów na kwotę co najmniej 30 000 zł brutto, Zadanie 6: co najmniej jedną usługę utrzymania lub wsparcia technicznego serwerów na kwotę co najmniej 25 000 zł brutto, Zadanie 7: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 9 000 zł brutto, Zadanie 8: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 10 000 zł brutto, Zadanie 9: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 20 000 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dowód, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 1) Zmiana zaoferowanego produktu o parametrach tożsamych lub lepszych od wskazanych w ofercie w przypadku wycofania z rynku produktu oferowanego. 2) Zmiana urzędowej wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla produktów, których ta zmiana będzie dotyczyć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce pok. 99.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce. Kancelaria pok. 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klawiatura do komputera - 10 sztuk, Mysz do komputera - 10 sztuk, Pianka do czyszczenia plastików - 20 sztuk, Płyta DVD+R - 500 sztuk, Dysk twardy zewnętrzny - 2 sztuki, Kasety Mini DV - 5 sztuk, Akumulatory AAA niklowo-metalowo-wodorkowe - 12 sztuk, . Akumulatory AA niklowo-metalowo-wodorkowe - 12 sztuk, Sprężone powietrze - 10 sztuk, Zestaw czyszczący do aparatów - 2 zestawy, Zestaw chusteczek DUO WET/DRY - 2 zestawy, Podkładki - 30 sztuk, Lampa do projektora - 1 sztuka,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputery przenośne, monitory, teblety, projektor ultra-przenośny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny - 3 sztuki, Monitor 24 - 2 sztuki, Tablet - 5 sztuk, Projektor ultra-przenośny - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt drukujący - przenośne drukarki atramentowe, urządzenia wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośna drukarka atramentowa - 2 sztuki, Urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.50-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Switch.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedłużenie wsparcia, gwarancji dla serwerów Dell - 3 lata.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie wsparcia, gwarancji dla serwerów Dell - 3 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utrzymanie i wsparcie techniczne urządzeń ETERNUS DX80 - 2 lata.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i wsparcie techniczne urządzeń ETERNUS DX80 - 2 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odnowienie subskrypcji posiadanego oprogramowania VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors - na 12 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowienie subskrypcji posiadanego oprogramowania VMware Advanced Acceleration Kit for 6 Processors - na 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odnowienie subskrypcji FortiNet - 2 lata..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowienie subskrypcji FortiNet - 2 lata..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedłużenie licencji antywirusa - 2 lata, pakiety biurowe10 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie licencji antywirusa - 2 lata, pakiety biurowe - 10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 48.76.00.00-3, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.