eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Mrągowo: Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
Numer ogłoszenia: 188460 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. M. Kajki, ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412127, fax 089 7412127.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów dezynfekcyjnych wymienionych załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:.24.43.16.00-0 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 24.25.00.00-1 - Środki odkażające 24.27.00.00-7 - Środki grzybobójcze Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać przepisom zawartym w: 1. Ustawa z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach - Dz. U. nr 42 poz. 473 ze zmianami: Dz. U. z 2003r. nr 73 poz. 659, Dz. U. z 2003r. nr 208 poz. 2019, Dz. U. z 2004r. nr 213 poz. 2158. 2. Ustawa z dnia 27.07.2001r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - Dz. U. nr 126 poz. 1379 z późniejszymi zmianami; ostatnia zmiana: Dz. U. z 2007r. nr 75 poz. 492. 3. Ustawa z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne - Dz. U. nr 126 poz. 1381 [tekst jednolity Dz. U. z 2004r. nr 53 poz. 533] ze zmianami: Dz. U. z 2004r. nr 92 poz. 882, Dz. U. z 2005r. nr 94 poz. 787, Dz. U. z 2007 r. nr 75 poz. 492. 4. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11.08.2005r. w sprawie określenia grup produktów leczniczych oraz wymagań dotyczących dokumentacji wyników badań tych produktów - Dz. U. nr 160 poz. 1358, rozdz. 5. Ustawa z dnia 06.09.2001r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - Dz. U. nr 126 poz. 1382 z późniejszymi zmianami; ostatnia zmiana: Dz. U. z 2007r. nr 75 poz. 492. 6. Ustawa z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych - Dz. U. nr 175 poz. 1433 ze zmianą: Dz. U. z 2005r. nr 180 poz. 1491 [tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 39 poz. 252]. 7. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17.01.2003r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia - Dz. U. nr 16 poz. 150. 8. Ustawa z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896. 9. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30.04.2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz. U. nr 100 poz. 1027 ze zmianą: Dz. U. z 2007r. nr 86 poz. 580. 10. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 03.11.2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz. U. nr 251 poz.2514 ze zmianami: Dz. U. z 2005 r. nr 200 poz. 1658, Dz. U. z 2007r. nr 86 poz. 581. 11.Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego - Dz. U. nr 140 poz. 1171 ze zmianą: Dz. U. z 2005 r. nr 2 poz. 8.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające Oryginalny kod CPV: 24.27.00.00 - Środki grzybobójcze Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.70.00 - Środki grzybobójcze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami umożliwiającym realizacje przedmiotu zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia-nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykonawca mający swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzone dokumentami; a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24.5.2006r. Nr 87, Poz. 605). b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp (w punkcie w jakim dotyczy danego Wykonawcy ze względu na formę organizacyjną jaką przyjmie w obrocie gospodarczym) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (§ 1 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24.5.2006 r. Nr 87, Poz. 605). c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (§ 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24.5.2006 r. Nr 87, Poz. 605). d) dokument dopuszczający do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi - dotyczy preparatów będących wyrobami medycznymi (z podaniem pakietu i pozycji, których dotyczy); e) pozwolenie na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - dotyczy produktów biobójczych (z podaniem pakietu i pozycji, których dotyczy); f) dokumenty określające spektrum i czas działania w zastosowaniu w obszarze medycznym w warunkach praktycznych oferowanego preparatu - dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania; g) etykiety oraz ulotki informacyjne - dotyczy wszystkich preparatów; h) opinia producenta endoskopów (Pentax) o możliwości zastosowania oferowanego preparatu - dotyczy Pakietu V oraz w Pakiecie VIII poz. 1 preparatów do mycia i dezynfekcji endoskopów i) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mragowo.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. M. Kajki w Mrągowie ul. Wolności 12 11-700 Mrągowo.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. M. Kajki w Mrągowie ul. Wolności 12 11-700 Mrągowo Sekretariat (pokój 212).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i pielęgnacja rąk i ciała oraz dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych. Pakiet zawiera 5 pozycji asortymentowych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi. Pakiet zawiera 6 pozycji asortymentowych..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja powierzchni. Pakiet zawiera 3 pozycje asortymentowe..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja ran, błon śluzowych i skóry..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja maszynowa narzędzi, endoskopów (PENTAX). Pakiet zawiera 2 pozycje asortymentowe..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja rąk. Pakiet zawiera 4 pozycje asortymentowe..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja i manualne mycie narzędzi i endoskopów (PENTAX).
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Manualne mycie i dezynfekcja narzędzi i endoskopów..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.27.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni, narzędzi zanieczyszczonych materiałem biologicznym..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.27.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat wspomagający leczenie ran..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.