To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Grójec: Dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu
Numer ogłoszenia: 188404 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168558 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o., ul. Ks. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 48 664 91 01, faks 48 664 21 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych i najwyższej jakości materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (określenie przedmiotu i zapotrzebowanie ilościowe) zawarty jest w załączniku numer 7 do siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Annex Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39982,56
Oferta z najniższą ceną: 39982,56 / Oferta z najwyższą ceną: 52374,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 6602 W stanowiącej ul. Ciemniewskiego i Ledóchowskiego w Warce.
- Zakup dwóch samochodów 9-cio miejscowych przeznaczonych do przewozu osób niepełnosprawnych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa papieru offsetowego, kartonu offsetowego, papieru biurowego i kopert - sprawa 15/ZP/2025
- "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MEGREZ Sp. z o. o."
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Centralnego Biura Antykorupcyjnego
- Dostawa artykułów biurowych dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do Sądu Najwyższego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.