Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Elbląg: Rekultywacja terenu Modrzewiny w Elblągu
Numer ogłoszenia: 188381 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja terenu Modrzewiny w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie Rekultywacji terenu Modrzewiny w Elblągu. przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: rekultywacja terenu 2. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa opracowana przez Przedsiębiorstwo Geologiczne POLGEOL S.A. Zakład w Gdańsku, ul. Szafarnia 4, 80-755 Gdańsk składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIAR: 1. Rekultywacja Terenu Modrzewiny NAZWA INWESTYCJI: Rekultywacja Terenu Modrzewiny ADRES INWESTYCJI: Modrzewina, Elbląg Przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. B. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PROJEKTY: 1. PROJEKT BUDOWLANY likwidacji obiektów wojskowych i makroniwelacji terenów po zlikwidowanych obiektach oraz projekt gospodarki wodami opadowymi terenu MODRZEWINY w Elblągu Etap II: Projekt budowlany 2. PROJEKT BUDOWLANY tymczasowego punktu przeróbki gruzu terenu MODRZEWINY w Elblągu Etap II: Projekt budowlany 3. PROJEKT TECHNICZNO - TECHNOLOGICZNY likwidacji dzikich składowisk odpadów komunalnych i gruzu terenu MODRZEWINY w Elblągu Etap II: Projekt budowlany Dokumentacja projektowa wymieniona w pkt B. stanowi ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 4. Zamawiający informuje, że oferta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji, jak również nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zadania. 5. Zamawiający informuje, że organizacja placu budowy: dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilenie w energię elektryczną, itp. leży po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga udzielenia 39 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru robót. 7. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 8. Zamawiający informuje, że w przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia zakresu rzeczowo - finansowego robót realizowanych w 2008 r. do wysokości środków posiadanych w budżecie miasta na 2008 r. 10. Zamawiający informuje, że punkt przeróbki gruzu w uzgodnieniu z Inwestorem zostanie zlokalizowany w innym miejscu niż wskazany w projekcie w pobliżu obiektów wojskowych przeznaczonych do likwidacji. 11. Wykonawca podpisze z Zakładem Utylizacji Odpadów w Elblągu umowę na dostawę odpadów komunalnych i gruzu. Karty przekazania odpadów podpisane przez ZUO będą podstawą do rozliczenia robót. 12. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 13. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 14. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 15. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 17. Cena nie podlega waloryzacji. 18. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie likwidacji dzikich wysypisk odpadów komunalnych i gruzu, - wykonanie likwidacji obiektów kubaturowych i budowli oraz ciągów komunikacyjnych, - utworzenie punktu przerobu gruzu i wywóz powstałego gruzu, - wykonanie niwelacji terenu, - sprawdzenie i oczyszczenie z przedmiotów niebezpiecznych pochodzenia wojennego terenu objętego rekultywacją. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 19 500, 00 złotych (słownie: dziewiętnaście tysięcy pięćset złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie przez Wykonawcę w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych, których przedmiotem była rekultywacja wysypisk odpadów lub rekultywacja terenów przemysłowych lub roboty ziemne i rozbiórkowe o łącznej wartości 3 000 000, 00 zł netto. b. dysponowanie kierownikiem budowy ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 5 lat, posiadającym wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz będącym członkiem właściwej terytorialnie okręgowej izby samorządu zawodowego Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane - kierownik budowy musi posiadać wymagane uprawnienia budowlane i być członkiem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego. c. zatrudnianie przeciętnie w okresie ostatnich 3 lat minimum 10 pracowników 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) b. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.4. i 6.5. SIWZ 4. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) c. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.6. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3) i 4) Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) w wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a. ogłoszenia, b) w przedmiocie wykazywanych robót należy podać czy była to rekultywacja wysypisk odpadów lub rekultywacja terenów przemysłowych lub roboty ziemne i rozbiórkowe, c) dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a. ogłoszenia. - zgodnie z pkt 6.4. SIWZ - Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Uwaga: a) w wykazie osób należy wymienić: kierownika budowy potwierdzając spełnienie warunku podanego w Sekcji III.2) pkt 2) b. ogłoszenia, b) w doświadczeniu kierownika budowy wymienionego w wykazie należy podać staż łączny pracy jako kierownik budowy, c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt 6.5. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osoby wymienionej w wykazie, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 2) b. ogłoszenia, tj.: zaświadczenie o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt 6.6. SIWZ - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) c. ogłoszenia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: rozpoczęcie: w dniu przekazania placu budowy, przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 dni od dnia udzielenia zamówienia zakończenie: 31 października 2009 r.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





