eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceRemont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Siedlcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Siedlce: Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 188375 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154355 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Siedlcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Siedlcach. 1.1. Zakres prac obejmuje: 1) Remont sali gimnastycznej i zaplecza; w tym: -demontaż elementów wyposażenia sali (drabinki, boazeria, inne); -rozbiórka starej posadzki w sali gimnastycznej, -budowa nowej konstrukcji pod posadzkę sportową i jej montaż (z malowaniem linii) w sali gimnastycznej, -remont ścian i sufitów, -wymiana stolarki drzwiowej, rozbiórka naświetli z pustaków szklanych i montaż dwóch okien PCV oraz położenie nowej posadzki w zapleczu, -dostawa i montaż elementów wyposażenia sali; 2) Wymiana instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych w sali gimnastycznej i zapleczu; 3) Budowa chodników: -budowa chodnika od strony wejścia do sali audiowizualnej (ok. 29,10m) -budowa chodnika od strony wejścia do korytarza przy sali gimnastycznej (ok. 41m); 4) Budowa dwóch daszków wiszących nad wejściami, jak w pkt. 3. II . Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca powinien : a) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych /nie gorszych/ od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, b) prowadzić dokumentację budowy (dziennik robót), c) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) zapewnić obsługę geodezyjną w terenie i inwentaryzację powykonawczą, e) uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach. 2. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie. 3. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. Uwaga: szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (dokumentacja budowlana, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiar robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VINEL - Elewacje, dachy, izolacje, ul. Prusa 9, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 462989,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 467272,21

  • Oferta z najniższą ceną: 467272,21 / Oferta z najwyższą ceną: 543922,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.