To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-05
Wrocław: 13/OCHR/DCZP/2012/P Całodobowy dozór i ochrona mienia
Numer ogłoszenia: 188368 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144056 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 13/OCHR/DCZP/2012/P Całodobowy dozór i ochrona mienia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Całodobowy dozór i ochrona mienia i budynków oraz zabezpieczenie obiektu wraz z terenem położonym pomiędzy ulicami: Kraszewskiego, Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego, Zegadłowicza i Reymonta, należącym do DCZP sp. z o.o. 79710000-4 Usługi ochroniarskie 79714000-2 Usługi w zakresie nadzoru 2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane w czasie trwania umowy przez siedem dni w tygodniu, poprzez zapewnienie przez Wykonawcę pracownika na każdej z portierni Zamawiającego, wykonującego w szczególności następujące obowiązki: 1) przy ul. Kraszewskiego 25 - w godzinach od 6:00 do 22:00 przez 7 dni w tygodniu a) prowadzenie rejestru osób, według wzoru stanowiący załącznik nr 2.3 do umowy i kierowanie tych osób do komórek organizacyjnych Zamawiającego, b) zgłaszanie problemów: -organizacyjnych i technicznych do Działu Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych Zamawiającego, -medycznych do Izby Przyjęć, c) zamykanie drzwi dodatkowych i śluz wewnętrznych o godz. 16:00 i otwieranie do godz. 6:00, d) otwieranie wejścia głównego o godz. 6:00 i zamykanie o godz. 22:00, e) prowadzenie Dziennika dozoru według wzoru zawartego w załączniku nr 2.1 do umowy, f) prowadzenie ewidencji kluczy- według wzoru zawartego w załączniku nr 2.2 do umowy oraz ich przyjmowanie i wydawanie, 2) przy ul. Wybrzeże j. c-Korzeniowskiego 18 - całodobowo: a) otwieranie i zamykanie bramy, prowadzenie rejestru osób-pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających według wzoru zawartego w załączniku nr 2.3 do umowy, b) kierowanie osób do komórek organizacyjnych Zamawiającego, c) zgłaszanie problemów: -organizacyjnych i technicznych do Działu Organizacji, Logistyki i Zamówień Publicznych Zamawiającego, -medycznych do Izby Przyjęć, d) kontrola należytego zamykania budynków o godz. 16:00- obchód terenu, rejestrowanie się w punktach kontroli pracy pracowników ochrony ( w tym czasie brama wjazdowa ma być zamknięta), e) w godz. od 20:00 do 6:00 obchód terenu co 2 godziny w celu sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia obiektu, rejestrowanie się w punktach kontroli pracy pracowników ochrony ( w tym czasie brama wjazdowa ma być zamknięta), f) prowadzenie Dziennika dozoru według wzoru zawartego w załączniku nr 2.1 do umowy g) prowadzenie ewidencji kluczy- według wzoru zawartego w załączniku nr 2.2 do umowy oraz ich przyjmowanie i wydawanie, h) uruchamianie syreny alarmowej na polecenie osoby wymienionej w odrębnym wykazie. 3. Zadaniem Wykonawcy będzie: 1) Zorganizowanie posterunków w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego i oznakowanie ich: OCHRONA INFORMACJA .Pomieszczenia zostaną przekazane Wykonawcy nieodpłatnie na czas trwania umowy, 2) Oznaczyć pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, a w szczególności zapewnić noszenie ubioru przez pracowników ochrony, umożliwiającego ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U.z dnia 26 września 1997r.) 3) zamontowanie 7 ( w tym 4 na stałe i e w okresie 1.06.2012-31.12.2012)kamer, umożliwiających rejestrację zdarzeń również w nocy, w miejscach skonsultowanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego, w celu stałego monitoringu newralgicznych miejsc DCZP sp. z o.o. z podglądem wszystkich obrazów na portierni przy ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18 oraz nagrywanie danych z podglądu na płyty CD i archiwizowanie ich przez okres 3 miesięcy. Na wezwanie Zamawiającego udostępnienie nagrań 4) zamontowanie na terenie DCZP sp. z o.o. w miejscach skonsultowanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego 9 czytników czasu pracy dla pracowników ochrony, w celu sprawdzania prawidłowego zabezpieczenia obiektu, 5) zamontowanie na terenie DCZP sp. z o.o. w miejscach skonsultowanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego nadajnika monitoringu pożarowego mobilnego z istniejącą instalacją ppż. W obiekcie DCZP sp. z o.o. 6) utrzymanie łączności pomiędzy pracownikami ochrony, bazą, grupami interwencyjnymi, wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego, 7) wsparcie grupy interwencyjnej w przypadku wystąpienia zagrożeń na terenie chronionego obiektu w czasie do 20 min. od wezwania, 8) ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem mienia w obiektach będących własnością Zamawiającego, 9) prowadzenie stałej kontroli terenu i obiektu pod względem możliwości wystąpienia ewentualnych zagrożeń: pożar, zalanie, włamanie oraz penetracja miejsc o szczególnym zagrożeniu, 10) kontrola uprawnień osób i pojazdów do wejścia -wyjścia wjazdu-wyjazdu na teren Zamawiającego, 11) zapobieganie kradzieżom, 12) nadzór nad samochodami zaparkowanymi na terenie DCZP sp. z o.o., 13) skuteczne reagowanie w przypadku jakichkolwiek zagrożeń, zwłaszcza na sygnał alarmowy odebrany od pracowników, 14) interweniowanie, w uzasadnionych przypadkach, wobec osób zakłócających porządek na terenie i w obiektach Zamawiającego, 15) wzywanie osób do opuszczenia terenu i obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenie zakłócanie porządku, 16) niezwłoczne przekazanie Policji informacji o osobach stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz naruszających chronione mienie, 17) sprawdzenie po zakończonej pracy poradni, biur, pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych takich jak zamki, kłódki, plomby, okna, drzwi, oświetlenie, alarmy, itp. Po stwierdzeniu nieprawidłowości podjąć czynności prawidłowego zabezpieczenia obiektu, 18) prowadzenie: a) ewidencji kluczy- według wzoru zawartego w załączniku nr 2.2 do umowy oraz ich przyjmowanie i wydawanie b) rejestru osób/pojazdów- według wzoru zawartego w załączniku nr 2.3 do umowy c) Dziennika dozoru według wzoru zawartego w załączniku nr 2.1 do umowy, wpisywanie w nim informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia służby, 19) wpuszczanie osób upoważnionych do wejścia (po godzinach pracy) na podstawie upoważnienia według wzoru zawartego w załączniku nr 2.4 do umowy, 20) podejmowanie wzmożonych czynności ochrony w godzinach nocnych, 21) udzielanie stosownych informacji petentom i kierowanie ich do właściwego obszaru, 22) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów, 23) niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych budynków materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 24) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, centrali p.poż. zaworów wodnych i gazowych; znajomość rozmieszczenia materiałów palnych i niebezpiecznych; 25) utrzymanie estetyki w miejscu wykonywania usługi; 26) egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i klientów postanowień instrukcji przeciwpożarowej, a w szczególności zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia itp. 27) zapewnienia ciągłości wykonania usługi tj. niedopuszczenia do sytuacji, w której budynek Zamawiającego zostanie bez pracownika ochrony, 28) stworzenie, w terminie do 2 tygodni od podpisania umowy, przy udziale i akceptacji Zamawiającego szczegółowego regulaminu pracy i obowiązków pracowników ochrony, 4. Pracownikom ochrony zabrania się: 1) opuszczania obiektu w czasie pełnienia służby; 2) wpuszczania osób postronnych na teren obiektu po godzinach pracy; 3) wykonywania prac nie związanych z ochroną; 4) używania urządzeń Zamawiającego takich jak np.: faksy, komputery, kserokopiarki itp.; 5) korzystania ze środków łączności Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Refleks sp. z o.o.,, ul. Prosta 36, 53-508 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317252,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 321930,00
Oferta z najniższą ceną: 266304,00 / Oferta z najwyższą ceną: 551880,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego (WRO.WO.260.11.2025)
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego.
- ZAKUP BENZYNY EURO SUPER 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO W SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ W PROGRAMIE KART FLOTOWYCH W LATACH 2025 - 2028
- SZP/243-115/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wrocławiu.
- Zakup usługi przeprowadzenia warsztatów, wynajmu sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch jednodniowych warsztatów.
- Dostawa rekombinowanych białek do hodowli komórek dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umów ramowych z podziałem na 2 części"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży i Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Usługi ochrony fizycznej, zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz ochrony mienia na terenie ZDS, ODS, Wydz. Farm., nowopowstałego obiektu nauk.-badaw. i CIEM.
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z obsługą monitoringu w obiekcie Sądu Rejonowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3A oraz konwojowanie depozytów wartościowych i materiałów niejawnych"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025 roku - II
- Usługa zapewnienia całodobowej ochrony fizycznej oraz monitoringu systemu telewizji dozorowej i instalacji systemu p.poż. w obiekcie Teatru Kameralnego im. Wandy Rucińskiej w Bydgoszczy
- Świadczenie usług w zakresie konwojowania wartości pieniężnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.