Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Warszawa: WYKONANIE WYMIANY DRZWI WEWNĘTRZNYCH I WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH W BUDYNKU BIUROWYM CO KPRM PRZY UL. POWSIŃSKIEJ 69/71 W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 188322 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043, fax 022 6946043, 6947204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WYMIANY DRZWI WEWNĘTRZNYCH I WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH W BUDYNKU BIUROWYM CO KPRM PRZY UL. POWSIŃSKIEJ 69/71 W WARSZAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE WYMIANY DRZWI WEWNĘTRZNYCH I WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH W BUDYNKU BIUROWYM CO KPRM PRZY UL. POWSIŃSKIEJ 69/71 W WARSZAWIE1. Zakres robót:1.1. inwentaryzacja istniejącej stolarki drzwiowej (wymiary oraz kierunki rozwierania skrzydeł), wykonana na podstawie wizji lokalnej i szczegółowych pomiarów z natury;1.2. na podstawie ww. inwentaryzacji montaż nowych drzwi wewnętrznych drewnianych pełnych z okleiną naturalną;1.3. wykonanie obrobienia ościeży po montażu wraz z malowaniem;1.4. wymiana wykładziny podłogowej.Szczegółowy zakres robót, wymogi techniczne i warunki realizacji zamówienia określają: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , przedmiar robót oraz rysunki i szkice 3. Wykonawca udzieli min. 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, liczonej od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokółem odbioru końcowego.Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert. Termin wizji ustala się na dzień 22.10.2007 r. o godz. 12:00. Zbiórka zainteresowanych wykonawców przed biurem przepustek CO KPRM, ul. Powsińska 69/71 w Warszawie.Całkowita wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.42.11.31 - Instalowanie drewnianych framug Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w co najmniej 3 obiektach roboty budowlane polegające na wymianie lub montażu drzwi wewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 40 000 PLN każda robota, 2) dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym:1) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 40 000 PLN lub posiadają zdolność kredytową do wysokości co najmniej 40 000 PLN,2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 20 000 PLN4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniaZgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w ust. 1 i ust. 4. Warunki określone w ust. 2 i ust. 3 wykonawcy mogą spełnić łącznie.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów, które wykonawcy będą zobowiązani złożyć wraz z ofertą, w następujący sposób:1) dla oceny spełnienia warunku wykonania robót budowlanych polegających na wymianie lub montażu drzwi wewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 40 000 PLN każda robota, zamawiający dokona analizy załącznika Wykaz robót oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie wykonały ww. roboty;2) dla oceny spełnienia warunku dysponowania osobą o kwalifikacjach zawodowych określonych w ust. 2 pkt.2, zamawiający dokona analizy załącznika Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie spełnią powyższy warunek;3) dla oceny spełnienia warunku posiadania wymaganych środków finansowych lub wymaganej zdolności kredytowej wykonawcy zamawiający dokona oceny informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z której musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca posiada na rachunku wymaganą kwotę, bądź z posiadanej linii kredytowej dysponuje w/w kwotą, bądź bank jest skłonny udzielić wykonawcy kredytu na w/w kwotę. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli łączna wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowych wszystkich podmiotów występujących wspólnie wyniesie co najmniej 40 000 PLN.4) dla oceny spełnienia warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20 000 PLN zamawiający dokona oceny złożonej przez wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia wymaganie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, jeżeli łączna wysokość posiadanych polis lub innych dokumentów ubezpieczeniowych wszystkich podmiotów występujących wspólnie wyniesie co najmniej 20 000 PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży wraz z ofertą:1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;4. Dokument, o którym mowa w ust. 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wymianie lub montażu drzwi wewnętrznych, z podaniem opisu robót, ich wartości, dat i miejsc wykonania 7. Dokumenty potwierdzające w sposób jednoznaczny, że roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie.8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby/podmioty wymienione w w/w wykazie posiadają wymagane uprawnienia:1) dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 roku są to uprawnienia budowlane lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 2) dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego;3) aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z podmiotów występujących wspólnie składa ww. dokument lecz łączna wysokość posiadanych polis lub innych dokumentów ubezpieczeniowych wszystkich podmiotów występujących wspólnie wyniesie co najmniej 20 000 PLN Dokumenty wymienione w ust. 2 do 5, 7 oraz 9 do 11 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty wymienione w ust. 1, 6 oraz 8 muszą być oryginalne. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dokumenty wymienione w ust. 2 do 5 oraz 11 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty te, złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców składających wniosek wspólny. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2 wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo, w oryginale lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem, potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z CD można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 305 w godz. 8 - 15 lub zamówić faxem nr 022 642 96 45 - wysłanie za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Centrum Obsługi KPRM, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa pok.303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Modernizacja kompleksów sportowo-rekreacyjnych na terenie placówek oświatowych
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Komendy Joannitów w Grobnikach z przeznaczeniem na Dom Pracy Twórczej.
- UTWORZENIE ŻŁOBKA W BUDYNKU PSP GARBATKA-LETNISKO FILIA W BOGUCINIE
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





