Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Lubicz: WYKONANIE USŁUG BUDOWLANYCH
Numer ogłoszenia: 18831 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubickie Wodociągi sp. z o.o. , ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6785314, faks 056 6785314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubickie-wodociagi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG BUDOWLANYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Kierowanie robotami wykonywanymi przez Lubickie Wodociągi sp. z o.o. na rzecz innych podmiotów II. Nadzór lub kierowanie robotami w ramach inwestycji własnych Lubickich Wodociągów sp. z o.o. 1)Koordynacja robót podwykonawców z uwzględnieniem harmonogramowych terminów robót 2)Kontrola rzeczowego wykonywania robót pod kątem przygotowania danych do wyceny robót dodatkowych. 3)Przygotowywanie dokumentów odbiorowych. 4)Kontrola i nadzór robót awaryjnych. 5)Odbiory robót awaryjnych 6)Załatwianie spraw formalnych dotyczących pozwoleń na budowę i zgłoszeń robót. 7)Reprezentowanie spółki Lubickie Wodociągi wobec odpowiednich urzędów i podmiotów trzecich w ramach udzielonego pełnomocnictwa. 8)Uczestnictwo w przygotowywaniu dokumentów przetargowych 9)Wykonywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów robót budowlanych 10)Nadzór nad robotami wykonawczymi przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych 11)Nabór ofert dla wykonywania robót w ramach podwykonawstwa spółki Lubickie Wodociągi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 3)spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4)Posiadają wyższe wykształcenie techniczne 5)posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej oraz sanitarnej. 6)Przynależą do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa 7)posiadają doświadczenie minimum 5 letnie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy. 8)Znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego 9)znajomość obsługi komputera i kosztorysowania 10)Prowadzenie działalności gospodarczej - możliwość wystawiania faktur VAT 11)Pełna dyspozycyjność Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w punkcie 9 SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stawianych wykonawcom przez zamawiającego, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty : oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 u. p. z. p., oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 u. p. z. p.; kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopia aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego oraz kopia uprawnień budowlanych kopia świadectw pracy potwierdzających minimum 5 letni staż pracy na wymaganym stanowisku aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ewentualne poświadczenia muszą być opatrzone imienną pieczątką z podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem za zgodność z oryginałem. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubickie-wodociagi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubickie Wodociągi sp. z o.o.
ul. Warszawska 1a
87-162 Lubicz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Lubickie Wodociągi sp. z o.o. ul. Warszawska 1a 87-162 Lubicz sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Wykonanie ekspertyz stanu technicznego budowli ochronnych w Tychach w ramach zadań 1-3
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





