eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 188268 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie , ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, tel. (081) 46 42 310, 46 42 327, faks (081) 46 42 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pus.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa następującego sprzętu komputerowego: 1. Switch 24 port z możliwością montowania min. 4 modułów SPF - 2 sztuki; 2. Moduły SPF umożliwiające zestawienie 4 torów światłowodowych po 4 włóknach światłowodowych (WDM) z możliwością monitorowania parametrów torów światłowodowych, tej samej firmy co switche - 8 sztuk; 3. komputery - 40 sztuk; 4. monitory LCD - 40 sztuk; 5. notebooki - 7 sztuk; 6. kserokopiarka z możliwością drukowania i skanowania sieciowego - 1 sztuka; 7. UPS 3000 VA rack - 1 sztuka - wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i przemieszczeniem do wskazanego pomieszczenia w siedzibie zamawiającego przy ul. I Armii Wojska Polskiego 3. Dostawa obejmuje także: 1. wykonanie przez wykonawcę instalacji fizycznej kserokopiarki; 2. przeszkolenie wskazanych przez zamawiającego osób z obsługi dostarczonego sprzętu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego - każda z dostaw obejmująca dostawę komputerów o wartości, co najmniej 100.000,00 zł brutto - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dla oferowanego modelu Switcha: - opis techniczny sporządzony w sposób umożliwiający weryfikację jego parametrów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego; - deklaracja CE 2. Dla oferowanego modelu modułu SPF: - opis techniczny oferowanego modułu SPF sporządzony w sposób umożliwiający weryfikację jego parametrów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego; - deklarację CE 3. Dla oferowanego modelu UPS-a: - opis techniczny oferowanego modułu SPF sporządzony w sposób umożliwiający weryfikację jego parametrów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego; - deklarację CE 4. Dla oferowanego modelu komputera: - opis techniczny oferowanego modelu komputera sporządzony w sposób umożliwiający weryfikację jego parametrów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego; - oświadczenie wykonawcy (wraz z podaniem linków do stron internetowych) potwierdzające, że: a) oferowany model komputera w teście wydajności PassMark PerformanceTest uzyskał wynik co najmniej 6122 punktów; b) oferowany model posiada certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit; c) oferowany model komputera przeszedł pomyślnie testy i znajduje się na liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA), oraz że jest uprawniony do oznaczenia logo Energy Star w wersji 5.0; d) oferowany model komputera posiada Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD; e) producent oferowanego komputera posiada aktualny certyfikat ISO 9001 lub równoważny; - dokumenty potwierdzające, że serwis oferowanych komputerów będzie realizowany przez producenta lub autoryzowany serwis producenta; - oświadczenie producenta komputerów, że firma serwisująca posiada aktualny certyfikat ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputerów; - oświadczenie podmiotu realizującego serwis komputerów lub ich producenta, że w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostaną u zamawiającego; - oświadczenie producenta komputerów, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem komputerów; - deklarację CE; - dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - np. oświadczenie producenta komputera; - dokument potwierdzający, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 23dB - np. oświadczenie producenta komputera. 5. Dla oferowanego modelu monitora: - opis techniczny oferowanego modelu monitora LCD sporządzony w sposób umożliwiający weryfikację jego parametrów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego; - dokumenty potwierdzające, że serwis oferowanych monitorów będzie realizowany przez producenta lub autoryzowany serwis producenta; oświadczenie producenta monitorów, że firma serwisująca posiada aktualny certyfikat ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta monitorów; - oświadczenie producenta monitorów, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem monitorów; - deklarację CE 6. Dla oferowanego modelu notebooka: - opis techniczny oferowanego modelu notebooka sporządzony w sposób umożliwiający weryfikację jego parametrów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego; - oświadczenie wykonawcy (wraz z podaniem linków do stron internetowych) potwierdzające, że: a) oferowany model notebooka w teście wydajności Passmark CPU Mark uzyskał wynik co najmniej 3852 punktów; b) oferowany model posiada certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit; c) oferowany model posiada Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD; d) oferowany model notebooka przeszedł pomyślnie testy i znajduje się na liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA), oraz że jest uprawniony do oznaczenia logo Energy Star w wersji 5.0; e) producent oferowanego notebooka posiada aktualny certyfikat ISO 9001 lub równoważny f) producent oferowanego notebooka posiada aktualny certyfikat ISO 14001 lub równoważny; dokumenty potwierdzające, że serwis oferowanych notebooków będzie realizowany przez producenta lub autoryzowany serwis producenta; oświadczenie producenta notebooków, że firma serwisująca posiada aktualny certyfikat ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta notebooków; oświadczenie podmiotu realizującego serwis notebooków lub ich producenta, że w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostaną u zamawiającego; oświadczenie producenta notebooków, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem notebooków; deklarację CE; dokument potwierdzający, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 24dB - np. oświadczenie producenta komputera; dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - np. oświadczenie producenta komputera. 7. Dla oferowanego modelu kserokopiarki: - opis techniczny oferowanego modelu kserokopiarki sporządzony w sposób umożliwiający weryfikację jego parametrów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego - deklarację CE

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Ofertowy, łącznie z tabelą cen poszczególnych elementów dostawy; 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa pełnomocnik; 3. Aktualny dokument lub dokumenty pozwalające ustalić osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pus.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, pok. 212 lub 214.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. Sądowa 5, 20-027 Lublin, pokój 200.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.