Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-05
Solec Kujawski: Prowadzenie recepcji hotelowej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim.
Numer ogłoszenia: 188170 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 3, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3878030 w.122, faks 0-52 3872015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie recepcji hotelowej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Prowadzenie recepcji hotelowej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim Część hotelowa-pow.uzytkowa-530,0 m2 W części hotelowej znajduje się: 16 pokoi wyposażonych w łazienki z natryskami i ubikacjami,aneks telewizyjny, 2 klatki schodowe,2 magazyny -czysty,brudny, pomieszczenie zaplecza hotelu, ubikacje Część parterowa- recepcja hotelu, Do zakresu działania recepcji należy przyjmowanie gości do hotelu w ilości posiadanych miejsc,prowadzenie obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami art.18 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku O ewidencji ludności i dowodach osobistych tj. Dz. U. nr 139 z 2006r. poz. 993 z późń. zmianami oraz rejestracji wszystkich gości przybywających do hotelu. Zasady rejestracji gości hotelowych określa regulamin hotelowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej umowy,wystawianie w imieniu Zamawiającego gościom hotelowym faktur i pobieranie należności wg cennika ustalonego przez Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy,sporządzanie zestawień wypisanych faktur i po podpisaniu tego zestawienia przez pracownika Ośrodka Sportu i Rekreacji, dokonania wpłaty uzyskanych kwot do kasy Zamawiającemu w ciągu 24 godzin, przekazywaniu kopii faktur do biura OSiR, sporządzanie sprawozdawczości związanej z prowadzeniem recepcji hotelowej, zapewnienie bezpieczeństwa gościom hotelowym poprzez wezwanie w uzasadnionym przypadku Służb Ratunkowych oraz udzielenie pierwszej pomocy. W każdym przypadku Wykonawca powiadamia Dyrektora OSiR, czuwanie nad właściwym użytkowaniem pomieszczeń, urządzeń oraz wszelkiego sprzętu znajdującego się w pokojach i hotelu OSiR,zmiana pościeli w pokojach, protokólarne zdawanie brudnej pościeli firmie piorącej,odbiór pościeli z firmy piorącej ze sprawdzeniem pościeli pod względem jakościowym i ilościowym, bezpośrednie zgłaszanie wszelkich niezgodności po wykonaniu usługi prania pościeli, do kierownika hali,bezpośrednie przekazywanie faktur za wykonanie usługi prania pościeli do sekretariatu OSiR , sprawdzanie codziennie prawidłowego zabezpieczenia hotelu OSiR,przekazywanie i przyjmowanie pokoi,egzekwowanie od gości hotelowych naprawiania szkód spowodowanych ich pobytem i powiadomienie o tym fakcie Dyrektora OSiR,obsługa sauny ,rejestracja wynajmujących, przygotowanie i odbiór sauny, wystawianie faktur, przyjmowanie wpłat wg cennika, sprawdzanie czystości na terenie hotelu i recepcji Ośrodka i zgłaszanie o nieprawidłowościach Dyrektorowi OSiR,zakup artykułów biurowo-papierniczych związanych z prowadzeniem recepcji hotelowej we własnym zakresie, wyposażenie zaplecza recepcji we własnym zakresie,ewentualne planowane adaptacje wymagają każdorazowo uzgodnienia z Zamawiającym i są dokonywane na wyłączny koszt Wykonawcy. Po zakończeniu najmu Wykonawca pozostawi dokonane adaptacje , Wykonawcy nie przysługują roszczenia o zwrot jej równowartości dotyczy również telefonu bezprzewodowego,udostępnienie telefonu gościom hotelowym za opłatą i przekazywanie pobranych należności z tego tytułu do kasy OSiR,zapewnienie jednakowych strojów dla pracowników recepcji,obsługa centrali telefonicznej, sporządzenie comiesięcznego wydruku bilingów - wszystkich numerów wewnętrznych i przekazywanie ich do biura OSiR, obsługa terminala akceptacji kart płatniczych,obsługa kasy fiskalnej. Usługi dodatkowe, które świadczy recepcja Na życzenie gości można dostarczyć do pokoju żelazko i deskę do prasowania Budzenie -w celu zamówienia budzenia prosi się o kontakt z recepcją.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w oparciu o dokumenty wymienione w SIWZ zobowiązany jest wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 UPZP, tj. dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie świadczył lub aktualnie świadczy przynajmniej dwie analogiczne usługi obsługi recepcji przez okres nie krótszy niż 1 rok.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli minimum dwie osoby wyznaczone do realizacji zamówienia wykażą się biegłą znajomością języka obcego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób biorących udział w wykonaniu zamówienia z tym, że osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji od postawionych przez Zamawiającego w SIWZ, Warunkiem wprowadzenia takiej zmiany będzie jej pisemne uzasadnienie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej, Wynagrodzenie podlegać będzie waloryzacji o stopień inflacji ogłoszony przez GUS, nie częściej niż 1 raz na 12 m-cy w okresie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 3
86-050 Solec Kujawski
pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 3 86-050 Solec Kujawski pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





