eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiProwadzenie recepcji hotelowej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Solec Kujawski: Prowadzenie recepcji hotelowej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim.
Numer ogłoszenia: 188170 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 3, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3878030 w.122, faks 0-52 3872015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie recepcji hotelowej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Prowadzenie recepcji hotelowej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim Część hotelowa-pow.uzytkowa-530,0 m2 W części hotelowej znajduje się: 16 pokoi wyposażonych w łazienki z natryskami i ubikacjami,aneks telewizyjny, 2 klatki schodowe,2 magazyny -czysty,brudny, pomieszczenie zaplecza hotelu, ubikacje Część parterowa- recepcja hotelu, Do zakresu działania recepcji należy przyjmowanie gości do hotelu w ilości posiadanych miejsc,prowadzenie obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami art.18 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku O ewidencji ludności i dowodach osobistych tj. Dz. U. nr 139 z 2006r. poz. 993 z późń. zmianami oraz rejestracji wszystkich gości przybywających do hotelu. Zasady rejestracji gości hotelowych określa regulamin hotelowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej umowy,wystawianie w imieniu Zamawiającego gościom hotelowym faktur i pobieranie należności wg cennika ustalonego przez Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy,sporządzanie zestawień wypisanych faktur i po podpisaniu tego zestawienia przez pracownika Ośrodka Sportu i Rekreacji, dokonania wpłaty uzyskanych kwot do kasy Zamawiającemu w ciągu 24 godzin, przekazywaniu kopii faktur do biura OSiR, sporządzanie sprawozdawczości związanej z prowadzeniem recepcji hotelowej, zapewnienie bezpieczeństwa gościom hotelowym poprzez wezwanie w uzasadnionym przypadku Służb Ratunkowych oraz udzielenie pierwszej pomocy. W każdym przypadku Wykonawca powiadamia Dyrektora OSiR, czuwanie nad właściwym użytkowaniem pomieszczeń, urządzeń oraz wszelkiego sprzętu znajdującego się w pokojach i hotelu OSiR,zmiana pościeli w pokojach, protokólarne zdawanie brudnej pościeli firmie piorącej,odbiór pościeli z firmy piorącej ze sprawdzeniem pościeli pod względem jakościowym i ilościowym, bezpośrednie zgłaszanie wszelkich niezgodności po wykonaniu usługi prania pościeli, do kierownika hali,bezpośrednie przekazywanie faktur za wykonanie usługi prania pościeli do sekretariatu OSiR , sprawdzanie codziennie prawidłowego zabezpieczenia hotelu OSiR,przekazywanie i przyjmowanie pokoi,egzekwowanie od gości hotelowych naprawiania szkód spowodowanych ich pobytem i powiadomienie o tym fakcie Dyrektora OSiR,obsługa sauny ,rejestracja wynajmujących, przygotowanie i odbiór sauny, wystawianie faktur, przyjmowanie wpłat wg cennika, sprawdzanie czystości na terenie hotelu i recepcji Ośrodka i zgłaszanie o nieprawidłowościach Dyrektorowi OSiR,zakup artykułów biurowo-papierniczych związanych z prowadzeniem recepcji hotelowej we własnym zakresie, wyposażenie zaplecza recepcji we własnym zakresie,ewentualne planowane adaptacje wymagają każdorazowo uzgodnienia z Zamawiającym i są dokonywane na wyłączny koszt Wykonawcy. Po zakończeniu najmu Wykonawca pozostawi dokonane adaptacje , Wykonawcy nie przysługują roszczenia o zwrot jej równowartości dotyczy również telefonu bezprzewodowego,udostępnienie telefonu gościom hotelowym za opłatą i przekazywanie pobranych należności z tego tytułu do kasy OSiR,zapewnienie jednakowych strojów dla pracowników recepcji,obsługa centrali telefonicznej, sporządzenie comiesięcznego wydruku bilingów - wszystkich numerów wewnętrznych i przekazywanie ich do biura OSiR, obsługa terminala akceptacji kart płatniczych,obsługa kasy fiskalnej. Usługi dodatkowe, które świadczy recepcja Na życzenie gości można dostarczyć do pokoju żelazko i deskę do prasowania Budzenie -w celu zamówienia budzenia prosi się o kontakt z recepcją.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.13.00.00 - Inne usługi hotelarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w oparciu o dokumenty wymienione w SIWZ zobowiązany jest wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 UPZP, tj. dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie świadczył lub aktualnie świadczy przynajmniej dwie analogiczne usługi obsługi recepcji przez okres nie krótszy niż 1 rok.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli minimum dwie osoby wyznaczone do realizacji zamówienia wykażą się biegłą znajomością języka obcego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób biorących udział w wykonaniu zamówienia z tym, że osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji od postawionych przez Zamawiającego w SIWZ, Warunkiem wprowadzenia takiej zmiany będzie jej pisemne uzasadnienie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej, Wynagrodzenie podlegać będzie waloryzacji o stopień inflacji ogłoszony przez GUS, nie częściej niż 1 raz na 12 m-cy w okresie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 3 86-050 Solec Kujawski pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 3 86-050 Solec Kujawski pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.