eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksplotacyjnych do Centralnej Sterylizatorni II. ZPZ-14/02/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-25

Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksplotacyjnych do Centralnej Sterylizatorni II. ZPZ-14/02/16
Numer ogłoszenia: 18809 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksplotacyjnych do Centralnej Sterylizatorni II. ZPZ-14/02/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę różnych materiałów eksploatacyjnych stosownych w Centralnej Sterylizacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4, 33.69.63.00-8, 33.12.41.30-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień._Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie._Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie._Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie._Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie._Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego do oferty należy załączyć:_ 1. Dokument opisowy dotyczący zaoferowanego produktu (ulotka, karta katalogowa) w języku polskim - dotyczy każdego oferowanego produktu, oraz dodatkowo: 2. Pakiet nr 1 poz.1: - charakterystykę wytrzymałościową wydaną przez Producenta w celu potwierdzenia parametrów wytrzymałościowych produktu; - Deklarację Zgodności Producenta potwierdzającą, iż produkt wykonano zgodnie z normą EN 868-2 oraz ISO 11607-1; 3. Pakiet nr 1 poz. 2: - charakterystykę wytrzymałościową wydaną przez Producenta w celu potwierdzenia parametrów wytrzymałościowych produktu; - Deklarację Zgodności Producenta potwierdzającą, iż produkt wykonano zgodnie z normą EN 868-5 oraz ISO 11607-1, ISO 11607-2 4. Pakiet nr 2: - charakterystykę wytrzymałościową wydaną przez Producenta w celu potwierdzenia parametrów wytrzymałościowych produktu; - Deklarację Zgodności Producenta potwierdzającą, iż produkt wykonano zgodnie z normą EN 868-2 oraz ISO 11607-1; 5. Pakiet nr 3 poz. 1: - dokument wystawiony przez producenta potwierdzający brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych - dokument aktualny, wydany nie wcześniej niż w 2010 r. - Deklarację Zgodności Producenta potwierdzająca klasę produktu oraz zgodność z normą ISO 11140 lub dokument wystawiony przez niezależną jednostkę potwierdzający klasę produktu i zgodność z normą ISO 11140. 6. Pakiet nr 3 poz. 2: - dokument wystawiony przez Producenta potwierdzający brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych - dokument aktualny, wydany nie wcześniej niż w 2010 r. 7. Pakiet nr 4 poz. 1: - dokument wystawiony przez Producenta potwierdzający brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych - dokument aktualny, wydany nie wcześniej niż w 2010 r.; - Deklarację zgodności Producenta potwierdzającą klasę produktu oraz zgodność z normą ISO 11140; 8. Pakiet nr 4 poz. 2: - Dokument wystawiony przez Producenta potwierdzający brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych - dokument aktualny, wydany nie wcześniej niż w 2010r.; - Deklarację zgodności Producenta potwierdzająca klasę produktu oraz zgodność z normą ISO 11140; 9. Pakiet nr 4 poz. 3: - Dokument wystawiony przez Producenta potwierdzający brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych - dokument aktualny, wydany nie wcześniej niż 2010r. - Deklarację zgodności Producenta potwierdzającą klasę produktu oraz zgodność z normą ISO 11140 10. Pakiet nr 5 poz. 3: - Deklaracja zgodności Producenta potwierdzająca zgodność z normą ISO 15883 lub dokument wystawiony przez jednostkę niezależną potwierdzający zgodność z normą ISO 15883;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określa SIWZ - Wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW z w-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37,10-228 Olsztyn Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37,10-228 Olsztyn KANCELARIA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) papier sterylizacyjny - różne rozmiary - 28 250 szt. 2.) rękawy papierowo-foliowe - różne rozmiary - 325 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatnosci - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) wielowarstwowa włóknina syntetyczna - różne rozmiary - 4800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) wskaźnik skuteczności procesu: wskaźnik do sterylizacji o wartościach ustalonych [UV] 121°C/20 min. i 134°C/7 min - 14 000 szt. 2.) test kontroli wsadu o parametrach końcowych 121°C/20min., 134°C/7 min - 4000 szt. 3.) wskaźnik biologiczny do sterylizacji parowej - 400 szt. 4.) wskaźnik procesu - taśma wskaźnikowa 19 mm x 50 m - 80 szt. 5.) taśma neutralna 25 mmx 50m - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) test do kontroli sterylizatora typu Bowie&Dick - 800 szt. 2.) wieloparametrowy wskaźnik paskowy z liniowym ułożeniem substancji wskaźnikowej do kontroli sterylizacji parowej - 192 000 szt. 3.) wieloparametrowy wskaźnik do kontroli sterylizacji parami nadtlenku wodoru VH2O2 oraz plazmowej - 4000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) test chemiczny dezynfekcji termicznej o parametrach 93°C - 15 000 szt. 2.) test chemiczny dezynfekcji termicznej o parametrach 90°C - 15 000 szt. 3.) test skuteczności procesu mycia w myjni - dezynfektorze - 5 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) kasety na pięć cykli do systemów sterylizacji plazmowej Sterrad 100S - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) test biologiczny do sterylizacji plazmowej do stosowania w systemie Sterrad 100S - 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2018.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.