eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa wykładziny podłogowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-08

Katowice: Dostawa wykładziny podłogowej
Numer ogłoszenia: 188005 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158875 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wykładziny podłogowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny podłogowej w ilości 330 m2, do siedziby Zamawiającego przy ul. Ligonia 46 w Katowicach oraz jej montaż w Sali Sejmu Śląskiego, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wymagania dotyczące wykładziny: Ilość wykładziny: 330 m2; Kolor wykładziny oraz kształt i układ ornamentu według wzorów zamieszczonych w siwz. Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie ornamenty przedstawione na dołączonych w siwz rysunkach z jednoczesnym uwzględnieniem parametrów wyszczególnionych w SIWZ. Kolorystyka wykładziny: tło w kolorze niebieskim, ornament w kolorze żółtym (zgodnie z rys. 3). Kolorystyka wykładziny zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Powtarzalność wzoru na szerokość: 40 - 50 cm; Powtarzalność wzoru na długość: 40 - 50 cm; Sposób tkania: włókno strzyżone; Podbicie: juta sztuczna, podwójnie tkana; Włókno: 100% poliamid; Waga objętościowa runa: 1000 - 1100 g/m kw.; Waga objętościowa całkowita: 2000 - 2300 g/m2; Ilość wkłuć: >= 158 000/m2; Wysokość runa: 4 - 5,5 mm; Wysokość całkowita: 6,3 - 7,0 mm; Dodatkowe właściwości: antystatyczna, trudno zapalna, nadająca się do stosowania w pomieszczeniach o dużym natężeniu ruchu, nadająca się do stosowania na schodach. 2. Wymagania dotyczące montażu wykładziny: 2.1. Montaż wykładziny obejmuje: - zerwanie i wywiezienie starej wykładziny (ilość ok. 220m2), - docięcie wykładziny według przedstawionego w siwz przez Zamawiającego schematu, - podwójne obszycie wykładziny, - montaż wykładziny za pomocą taśmy dwustronnej. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest do montażu wykładziny na dostarczonych przez siebie materiałach, tj. taśmy dwustronnej o szerokości minimum 4 cm, materiały do przygotowania podłoża takie jak substancje odtłuszczające bezinwazyjne, materiały i urządzenia do obszywania wykładzin (nici w kolorze tła lub w kolorze zbliżonym, taśmy, urządzenie do obszywania). Prace związane z przygotowaniem podłoża powinny być przeprowadzone bez uszkodzenia posadzki parkietowej. B. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1. W terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia próbkę zaoferowanej wykładziny, przedstawiającą w szczególności jej kolorystykę. Wykonawca uwzględni i naniesie uwagi do przedstawionych próbek w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia przekazania uwag. 2. Po zatwierdzeniu próbek przez Zamawiającego, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 28 dni od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego, nie później niż do 30 września 2011 roku. 3. Dostawa oraz wszelkie prace montażowe będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7.30 do 15.30, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. W szczególnych przypadkach przedmiot zamówienia będzie mógł być realizowany poza godzinami pracy Urzędu oraz w weekendy, po uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opakowaniem, transportem, dostarczeniem, załadunkiem, wyładunkiem i montażem przedmiotu zamówienia. 5. W razie stwierdzenia dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z SIWZ oraz ofertą Wykonawcy lub niezgodnego z próbką dostarczoną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z SIWZ oraz ofertą i z próbką dostarczoną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, na własny koszt w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń (zwanym dalej protokołem), potwierdzającym prawidłowe zamontowanie wykładziny. Protokół będzie zawierał co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia oraz datę i miejsce odbioru. Podpisany, bez zastrzeżeń, przez obie strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Protokół zostanie sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. C. Warunki dotyczące gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, natomiast na dostarczoną wykładzinę Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 2. W okresie gwarancji, w razie wystąpienia wad lub usterek w zakresie przedmiotu zamówienia, powstałych z winy Wykonawcy, zobowiązuje się on do ich usunięcia nieodpłatnie, w czasie 24 godzin po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego lub telefonicznego zawiadomienia o stwierdzonej wadzie lub usterce. 3. W przypadku niemożności usunięcia wady lub gdy uszkodzenie jest tak duże, że uniemożliwia użytkowanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca - w ramach gwarancji - zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia na nowy, posiadający identyczne parametry w terminie do 30 dni, licząc od dnia zgłoszenia. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.14.00 - Pokrycia podłogowe 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KARIZ Irena Dobrska, Zygmunta Augusta 2/12, 20-283 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48510,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47530,89

  • Oferta z najniższą ceną: 47530,89 / Oferta z najwyższą ceną: 59910,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.