Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Lublin: WYKONYWANIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG GMINNYCH I OSIEDLOWYCH W LATACH 2009 - 2011
Numer ogłoszenia: 18791 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, faks 081 7518650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG GMINNYCH I OSIEDLOWYCH W LATACH 2009 - 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG GMINNYCH I OSIEDLOWYCH W LATACH 2009 - 2011 następującym sprzętem wg stawek za 1 roboczo-godzinę: -równiarką , koparką ,koparko-ładowarką , samochodem wywrotką o ładowności do 10 ton , walcem drogowym; -kopanie rowu odwadniającego o głębokości do 0,6 m za 1 mb; -koszenie poboczy dróg kosiarką rotacyjną za 1 r/g.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 2 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym do wykonywania działalności zgodnie z wymogami ustawowymi; 2)posiadają niezbędne doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29. 01. 2004 r.; 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1 W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum jednego zadania odpowiadającego rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w § 6 pkt 3 ust. 1-3 2.2.W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt.1.3 wymagane jest posiadanie środków na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł . Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w § 6 pkt. 4 ust.1 2.3.W zakresie warunków wskazanych w ust.1 pkt.1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w § 6 pkt. 2 ust.1-5 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków w postępowaniu zastosuje formę spełnia nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego ww. warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z treścią art.24 ust.4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporzadzony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - wg załączonego załącznika nr 1 do siwz. 2.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w § 5 ust.1 pkt.1 i 4 siwz zamawiający żąda: 2.1.Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wyciąg z rejestru handlowego, ksero poświadczone za zgodność z oryginałem, załącznik nr 2 2.2.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , załącznik nr 3; 2.3.Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 4 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w myśl art. 24.ust.1pkt.4-8 ( w przypadku spółek, informacja o podmiocie zbiorowym art.24.ust.1 pkt.9) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, załącznik nr 5. 2.5 Oświadczenia w trybie art.22.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 6 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zawartych w § 5 ust.2 pkt.1 siwz zamawiający żąda : 3.1Wykaz usług za ostatnie 3 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( drogowych ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 + min. 1 referencja o wartości robót odpowiadającej zamówieniu; 3.2Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 8 . 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 4.1 Oświadczenia Wykonawcy że posiada środki finansowe w wysokości na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł, załącznik nr 9 ; 5. Polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- załącznik nr 9 . 6. Podpisanego wzoru umowy - załącznik nr 11. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - załącznik nr 12,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Miodowa 1 pok. Nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140, 20-385 Lublin pok. Nr 1 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Budowa skateparku i elementu pumptrack z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Wierzchowo"
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 781 w m. Gierałtowice
- Wykonanie cząstkowego remontu nawierzchni jezdni asfaltowej ul. Polnej w miejscowości Michałów-Reginów gm. Wieliszew
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.