eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Remont nawierzchni drogi gminnej Nr 1016/2 ul. Nadbrzeżna w Posadzie Górnej uszkodzonej przez powódź.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Rymanów: Remont nawierzchni drogi gminnej Nr 1016/2 ul. Nadbrzeżna w Posadzie Górnej uszkodzonej przez powódź.
Numer ogłoszenia: 187919 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355006, fax 013 4355765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi gminnej Nr 1016/2 ul. Nadbrzeżna w Posadzie Górnej uszkodzonej przez powódź..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym o grubości warstwy po zagęszczeniu do 8 cm - 15,3280 m3, wyrówanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową o grubości warswy 3 cm - 66,87 t, nawierzchnia z mieszanki mineralno- bitumicznej o grubości warstwy 3 cm - 891,6 m2, roboty wykończeniowe: pobocze z klińca kamiennego - 125 m2, bariery ochronne stalowe - 224 m, ustawienie znaków drogowych - 10 szt., wykonanie ogrodzenia z siatki - 15 m,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek złożenia właściwej i właściwie podpisanej oferty, warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i 22 ust 1 pzp, warunek posiadania uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, warunek dysponowania niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także zatrudniania pracowników, warunek zapewnienia właściwej realizacji zamówienia, warunek właściwego podpisania oferty, warunek posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania określonych prac lub czynności, warunek znajdowania się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek zapewnienia prawidłowej i zgodnej z technologią realizacji zamówienia.Ocena spełnienia warunków odbywać sie będzie na podstawie przedłożonych dokumentów w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony druk oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, oświadczenie z art. 22 i 24 PZP wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualny odpis z aktualnego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wykaz co najmniej trzech wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dróg o wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia, potwierdzających referencjami, harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, wskazanie pracownika posiadają­cego uprawnienia drogowe + kopia zaświad­czenia o uprawnieniach + kopia zaświadczenia o przynależności do Izby Budownictwa, Sprawozdanie finansowe za drugi kwartał 2008 r., kosztorys ofertowy, opracowany zgodnie z załącznikiem do specyfikacji kosztorysem ślepym i przedmiarem robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rymanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14 a 38- 480 Rymanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rymanowie ul. Mitkowskiego 14 a 38- 480 Rymanów - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z SPO Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.