Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Polkowice: WYMIANA PIONÓW WODY ZIMNEJ I CIEPŁEJ ORAZ CYRKULACJI W BUDYNKU HOTELOWO-MIESZKALNYM PRZY UL.HUBALA 24 W POLKOWICACH
Numer ogłoszenia: 187917 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej, ul. H. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8470730, fax 0-76 8470730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgmikm.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA PIONÓW WODY ZIMNEJ I CIEPŁEJ ORAZ CYRKULACJI W BUDYNKU HOTELOWO-MIESZKALNYM PRZY UL.HUBALA 24 W POLKOWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wymiany poziomów i pionów instalacji wody ciepłej i zimnej oraz cyrkulacji w technologii rur zgrzewanych z PP wraz z montażem wodomierzy w czynnym/użytkowanym budynku hotelowo-mieszkalnym 12-to kondygnacyjnym przy ul. Hubala 24 w Polkowicach administrowanym przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach. Poziome odcinki instalacji ciepłej i zimnej wody wykonać należy z rur PP o Ø 75mm. Poziom cyrkulacji należy wykonać z rur PP o Ø 25mm. Instalacje pionowe wody ciepłej i zimnej wyposażyć w zawory podpionowe, wykonać z rur PP zgrzewanych o Ø do 5-tej kondygnacji Ø 40mm, powyżej Ø 32mm. Piony cyrkulacji należy wykonać z rur PP o Ø 20mm i wyposażyć w zawory podpionowe. Na pionach wody ciepłej i zimnej (w części mieszkalnej) należy wykonać podejścia pod wodomierze fi 15 mm i zamontować wodomierze (58 szt. c.w. + 58 szt. z.w.) zabezpieczone antymagnetycznie oraz podejścia do istniejącej instalacji w mieszkaniach. Wodomierze klasy dokładności przy montażu poziomym- kl. C, przy montażu pionowym - kl. B. Wodomierze musza posiadać cechę legalizacyjną z 2008 r.(określoną przez Okręgowy Urząd Miar) posiadającą okres ważności 5 lat od daty montażu wodomierza. W części hotelowej (nie montować wodomierzy) należy wykonać podejście do wodomierza i istniejącej instalacji w sposób umożliwiający w przyszłości łatwy montaż wodomierza. Rurociągi należy ułożyć i wodomierze zamontować w szachtach instalacyjnych. Rurociągi do ścian w szachtach należy umocować uchwytami. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania demontażu i odtworzenia zabudowy szachów oraz montażu drzwiczek rewizyjnych (PCV) umożliwiających kontrole wodomierzy oraz do wykonania innych prac pomocniczych tj. demontaż i montaż sufitów podwieszanych itp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji, a w szczególności spełnią poniższe warunki: a) wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (sierpień 2003 r. - sierpień 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, roboty lub robót o podobnym charakterze w zakresie wymiany poziomów i pionów instalacji wody ciepłej i zimnej oraz cyrkulacji w technologii rur zgrzewanych z PP wraz z montażem wodomierzy w budynkach mieszkalnych na kwotę minimum 60 000,00 zł, w tym jedna na co najmniej 30 000,00 zł , z określeniem nazwy i adresu zamawiającego, rodzaju, zakresu i miejsca wykonania robót, wartości robót, terminu wykonania, itp. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie tychże robót (np. referencje); b) przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu; c) dysponują własnymi środkami lub posiadają zdolność kredytową w wysokości minimum 60.000 zł na realizację niniejszego zamówienia, co udokumentują w formie informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty, - załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy, - załącznik nr 3: Doświadczenie zawodowe, 1.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ; b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) informacje banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 60.000,00 zł na realizację niniejszego zamówienia, co udokumentują w formie informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; f) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika; g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00 zł. wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu; h) wykaz -Doświadczenie zawodowe- wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (sierpień 2003 r. - sierpień 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, roboty lub robót o podobnym charakterze w zakresie wymiany poziomów i pionów instalacji wody ciepłej i zimnej oraz cyrkulacji w technologii rur zgrzewanych z PP wraz z montażem wodomierzy w budynkach mieszkalnych na kwotę minimum 60 000,00 zł, w tym jedna na co najmniej 30 000,00 zł , z określeniem nazwy i adresu zamawiającego, rodzaju, zakresu i miejsca wykonania robót, wartości robót, terminu wykonania, itp. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie tychże robót (np. referencje); i) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zm.). W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego w/w zezwolenie, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zm.). Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 11.2 a, b, c, d, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 50.000 zł. Informacja z banku potwierdzająca wysokość środków własnych lub zdolność kredytową składana przez podmioty występujące wspólnie powinna łącznie potwierdzać wysokość posiadanych środków na kwotę 60.000 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego; - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi; - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi; - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgmikm.polkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice- sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Zakup koparki kołowej na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
- Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Zakup automatycznej paczkowarki do wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2025 - 2026, w zakresie części nr 1 - rejon Grębocice
- "Wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach i usług konwojów gotówki"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Prace związane z zagospodarowaniem terenu nieruchomości przy ul. Stawki 27 w Warszawie
- ZMIANA SPOSOBU OGRZEWANIA Z WĘGLOWEGO NA OGRZEWANIE GAZOWE W LOKALACH MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH BĘDĄCYCH W ZASOBACH MZBK W LESZNIE ETAP III
- Odbudowa Budynku Mieszkalnego Wielorodzinnego Przeznaczonego Pod Najem Lokali
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
- Przebudowa budynku magazynowego przy ul. Gwarków na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Wałbrzychu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





