Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-03
Daleszyce: Remont dróg gminnych i dojazdowych
Numer ogłoszenia: 187875 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daleszyce , pl. Staszica 9, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3171693, faks 0-41 3171693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych i dojazdowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont drogi gminnej Marzysz I - Marzysz II - polegający na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. 0,35 km. Mechaniczna ścinka poboczy. Transport gruntu do 1 km. - 400 m2 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, w ilości 75kg/ m2 . - 120,8 Mg. Nawierzchnie z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR -1 - 1575 m2. Utwardzenie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm gr.7cm i szer. 0,5m -350 m2. Ustawienie znaków odblaskowych typu A-1;A-2;D-1/2;A-7- na rurkach o średnicy 50 mm - 5 szt. 2. Remont drogi dojazdowej w msc. Cisów tzw. Duży Bór- działka nr 138. - polegający na wykonaniu wzmocnienia nawierzchni kruszywem i położeniu nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. 0,4 km. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- teren pagórkowaty - 0,4 km, Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1680 m2. Roboty ziemne zmechanizowane. Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Ścinka poboczy. Nadmiar ziemi na podwyższenie poboczy - 110 m3, PODBUDOWA I NAWIERZCHNIA Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 1 680 m2. Mechaniczne wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym w ilości 50 kg/m2- 84,00 Mg. Nawierzchnie z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR -1/2 spadek jednostronny - 1600m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Wycinka drzew o śr. 10- 2 szt. i śr.30 cm- 2 szt . cm z karczowaniem pni - szt. 4 Ustawienie znaków odblaskowych A-6b,A-6c i A-7 na rurkach 0 śr. 50 cm - szt. 3, Utwardzenie poboczy materiałem 0-31,5 mm gr. 6 cm i szer. 0,5m - 400 m2. 3. Remont drogi gminnej w msc. Szczecno - działka nr 281 - polegający na wyrównaniu istniejącej podbudowy kruszywem i położeniu nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. 270 mb. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Mechaniczne ścięcie poboczy o gr. śr. 10 cm- 540 m2, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem niezwiązanym śr. gr. 10 cm - 110,7 m3, PODBUDOWA I NAWIERZCHNIA Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, w ilości 50 kg/ m2 - 55,35 Mg, Nawierzchnie z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR 1/2 oraz skrzyżowanie - 1100 m2 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Utwardzenie poboczy materiałem 0-31,5 mm gr. 10 cm i szer. 1,0m - 540 m2 Wykonanie zjazdów do pól z rur o śr. 40 cm na ławie z kruszywa gr. 15 cm. - 30 m, Odmulenie rowu śr. gr. 30 cm. Nadmiar gruntu na podwyższenie poboczy.- 540 m Regulacja studzienek kanalizacji sanitarnej - 1 szt. Ustawienie znaków odblaskowych A-7 na rurkach o średnicy 50 mm - 1 szt. 4. Remont drogi gminnej w msc. Brzechów - działka nr 366. - poprzez wykonanie nawierzchni tłuczniowej na dł. 0,8 km. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych i obsługa geodezyjna - 0,800 km. Roboty ziemne zmechanizowane . Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Transport gruntu do 3 km. - 1024 m3. PODBUDOWA I NAWIERZCHNIA Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - 2560 m2. Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm. spadek jednostronny - 2560 m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Utwardzenie poboczy materiałem 0-31,5 mm gr. 10 cm i szer.0,5m.- 800 m2, Ustawienie znaków odblaskowych typu A - na rurkach o średnicy 50 mm - 3 szt..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postepowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust1.tj. spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty drogowe tj. budowa dróg lub remont dróg z układaniem warstwy z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że dysponują przynajmniej jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności występującej w zamówieniu tj. roboty drogowe. Osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy powinna udokumentować minimum 3 letni staż pracy w kierowaniu budową lub remontami dróg.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy: 1. Przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien wykazać iż dysponuje środkami lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. na każde zadanie, na które będzie składana oferta. 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Daleszyce, 26-021 Daleszyce, Pl. Staszica 9, pok. 25v - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej Marzysz I - Marzysz II..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont polega na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. 0,35 km. Mechaniczna ścinka poboczy. Transport gruntu do 1 km. - 400 m2 Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, w ilości 75kg/ m2 . - 120,8 Mg. Nawierzchnie z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR -1 - 1575 m2 Utwardzenie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm gr. 7cm i szer. 0,5m - 350 m2. Ustawienie znaków odblaskowych typu A-1;A-2;D-1/2;A-7- na rurkach o średnicy 50 mm - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi dojazdowej w msc. Cisów tzw. Bór Duży dz. nr 138..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- teren pagórkowaty - 0,4 km, Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1680 m2. Roboty ziemne zmechanizowane. Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Ścinka poboczy. Nadmiar ziemi na podwyższenie poboczy - 110 m3, PODBUDOWA I NAWIERZCHNIA Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 1 680 m2. Mechaniczne wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym w ilości 50 kg/m2- 84,00 Mg. Nawierzchnie z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR -1/2 (spadek jednostronny)- 1600m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Wycinka drzew o śr. 10- 2 szt. i śr.30 cm- 2 szt . cm z karczowaniem pni - szt. 4. Ustawienie znaków odblaskowych A-6b,A-6c i A-7 na rurkach 0 śr. 50 cm - szt. 3, Utwardzenie poboczy materiałem 0-31,5 mm gr. 6 cm i szer. 0,5m - 400 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej w msc. Szczecno - działka nr 281..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont polega na wyrównaniu istniejącej podbudowy kruszywem i położeniu nawierzchni z betonu asfaltowego na dł. 270 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Mechaniczne ścięcie poboczy o gr. śr. 10 cm- 540 m2, Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej kruszywem niezwiązanym śr. gr. 10 cm - 110,7 m3, PODBUDOWA I NAWIERZCHNIA Mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, w ilości 50 kg/ m2 - 55,35 Mg, Nawierzchnie z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR 1/2 oraz skrzyżowanie - 1100 m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Utwardzenie poboczy materiałem 0-31,5 mm gr. 10 cm i szer. 1,0m - 540 m2. Wykonanie zjazdów do pól z rur o śr. 40 cm na ławie z kruszywa gr. 15 cm. - 30 m. Odmulenie rowu śr. gr. 30 cm. Nadmiar gruntu na podwyższenie poboczy.- 540 m Regulacja studzienek kanalizacji sanitarnej - 1 szt. Ustawienie znaków odblaskowych A-7 na rurkach o średnicy 50 mm - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej w msc. Brzechów - działka nr 366.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych i obsługa geodezyjna - 0,800 km. Roboty ziemne zmechanizowane . Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Transport gruntu do 3 km. - 1024 m3. PODBUDOWA I NAWIERZCHNIA Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm - 2560 m2. Wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm. / spadek jednostronny/ - 2560 m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Utwardzenie poboczy materiałem 0-31,5 mm gr. 10 cm i szer.0,5m.- 800 m2, Ustawienie znaków odblaskowych typu A - na rurkach o średnicy 50 mm - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI DALESZYCE
więcej: przetargi DALESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





