Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Białystok: Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB
Numer ogłoszenia: 187833 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, fax (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB. Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa wykaz oraz Załącznik Nr 3 (część I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655), a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble, objęte zamówieniem, 6)zaoferują meble, posiadające odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materiały użyte do ich wykonania oraz deklaracje zgodności z normami na wyrób; odpowiednie dokumenty wykonawca przedłoży przy dostawie zamówienia, 7)zaakceptują warunki bezpłatnego serwisu gwarancyjnego: a)termin usunięcia wad przedmiotu zamówienia, w siedzibie zamawiającego - w ciągu 5 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia przez zamawiającego, b)jeżeli naprawa będzie trwać dłużej niż 10 dni roboczych, bądź gdy 3 naprawy dotyczyć będą tego samego wyrobu (mebla) lub jego elementów - wtedy wykonawca wymieni wyrób (mebel) na nowy, pozbawiony wad, taki sam lub inny, pasujący do reszty wyposażenia, c)okres gwarancji na naprawiany wyrób (mebel) ulega przedłużeniu o czas naprawy, d)okres gwarancji biegnie na nowo dla wyrobu (mebla) wymienionego, e)zamawiający może żądać zwrotu kosztu wyrobu (mebla) - w przypadku 3 nieskutecznych napraw, bądź uchylania się wykonawcy od obowiązków świadczenia usług gwarancyjnych. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1)wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1), 2)wypełnioną Specyfikację ofertową zamówienia (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2) z odpowiednimi odnośnikami wskazującymi poszczególne meble w załączonych do oferty katalogach, prospektach, zdjęciach, rysunkach, itp.; odnośniki powinny określać: wygląd mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawierającym rodzaj materiałów oraz akcesoriów użytych do wykonania mebli (jeżeli nie ma takich danych w odnośnikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotyczące zaoferowanych mebli, 3)rysunki proponowanych mebli, katalogi, prospekty, zdjęcia, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 5), 6)oświadczenie wykonawcy o udzieleniu co najmniej 36-miesięcznej na meble oraz o akceptacji warunków serwisu gwarancyjnego zawartych w pkt. 5.7 SIWZ, (na druku Formularza oferty), 7)oświadczenie wykonawcy o zaoferowaniu mebli posiadających odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materiały użyte do ich wykonania oraz deklaracje zgodności z normami na wyrób z oświadczeniem, że odpowiednie dokumenty wykonawca przedłoży przy dostawie zamówienia, (na druku Formularza oferty), 8)zobowiązanie do zawarcia pisemnej umowy o treści przedstawionej w załączonym do specyfikacji wzorze (Załącznik Nr 5), w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na druku Formularza oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych,ul.Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych,ul.Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa poniższy wykaz oraz Załącznik Nr 3 (część I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę. CZĘŚĆ I BUDYNEK OGÓLNOTECHNICZNY ZP/WI/D/60/08 - szafka sz. 1 - półka szt. 1 - szafka szt. 1 - szafka szt. 1 ZP/WI/D/77/08 - zabudowa meblowa ściany w sali 103 szt. 1 - zabudowa meblowa ściany w sali 104 szt. 1 - zabudowa meblowa ściany w sali 105 szt. 1 ZP/PK/1/7/08 - krzesła składane szt. 6 ZP/PR/8/2/08 - krzesło komputerowe szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa poniższy wykaz oraz Załącznik Nr 3 (część I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę. CZĘŚĆ II BUDYNEK WYDZIAŁU MECHANICZNEGO ZP/WM/D/129/08 - fotel gabinetowy szt. 1 ZP/PR/9/26/08 - krzesło biurowe szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa poniższy wykaz oraz Załącznik Nr 3 (część I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę. CZĘŚĆ III BUDYNEK WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO ZP/WE/D/43/08 - witryna przeszklona szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa poniższy wykaz oraz Załącznik Nr 3 (część I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę. CZĘŚĆ IV BUDYNEK WYDZIAŁU BUDOWNICTWA ZP/IIŚ/D/19/08 - stolik pod komputer szt. 3 - stolik pod komputer szt. 1 - krzesło do komputera szt. 5 ZP/IIB/D/33/08 - stół szt. 1 - krzesło szt. 6 - szafa pełna szt. 1 - biurko pod komputer szt. 1 ZP/IIB/D/40/08 - stół szt. 2 - krzesło szt. 8 - szafa pełna szt. 2 - biurko pod komputer szt. 2 ZP/IIB/D/41/08 - stół szt. 2 - krzesło szt. 6 - szafa pełna szt. 3 - biurko pod komputer szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa poniższy wykaz oraz Załącznik Nr 3 (część I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę. CZĘŚĆ V DOM STUDENTA NR 4 ZP/PR/21/5/08 - biurko gabinetowe szt. 3 - łącznik szt. 3 - kontenerek szt. 3 - dostawka do biurka szt. 3 - szafka na akta szt. 5 - szafka wisząca szt. 5 - szafka aktowa szt. 2 - szafka ubraniowa szt. 1 - stół konferencyjny szt. 1 - krzesło konferencyjne szt. 10 - fotel biurowy szt. 3 ZP/PD/3/4/07, ZP/PK/3/3/08 - biurko komputerowe szt. 2 - biurko komputerowe szt. 1 - krzesło komputerowe szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa poniższy wykaz oraz Załącznik Nr 3 (część I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę. CZĘŚĆ VI DOM STUDENTA NR 1, NR 2, NR 3 ZP/PK/6/2/08, ZP/PK/7/4/08, ZP/PK/8/3/08 - tapczan szt. 75 - szafa 2-drzwiowa szt. 10 - krzesło szt. 80 - biurko szt. 33 - półka wisząca szt. 40 - stolik okolicznościowy szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek PB (kod wg CPV: 36100000-2 meble). Rodzaj mebli objętych zamówieniem określa poniższy wykaz oraz Załącznik Nr 3 (część I - VII - rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które należy sporządzić ofertę. CZĘŚĆ VII REKTORAT- DOPOSAŻENIE ZP/PR/11/6/08 - biurko gabinetowe na podstawie płytowej z półką na klawiaturę i wózkiem na komputer szt. 1 - kontener 3 szufladowy i piórnik szt. 1 - fotel biurowy szt. 1 - biurko kształt L na stelażu płytowym z półką na klawiaturę i wózkiem na komputer szt. 1 - kontener 3 szufladowy z zamkiem centralnym szt. 1 - fotel biurowy szt. 1 - biurko kształt asymetryczny na stelażu metalowym, narożniki o promieniu R4 z półką na klawiaturę i wózkiem na komputer szt. 1 - kontener 4 szufladowy szt. 1 - fotel biurowy szt. 1 - biurko proste na stelażu płytowym szt. 1 - biurko komputerowe szt. 1 - kontener 3 szufladowy z zamkiem centralnym szt. 1 - noga podpierająca blat stołu szt. 1 - fotel szt. 1 - biurko proste na stelażu płytowym z półką na klawiaturę i wózkiem na komputer szt. 1 - kontener 3 szufladowy z zamkiem centralnym szt. 1 - fotel biurowy szt. 1 Przy sporządzeniu oferty należy uwzględnić, iż powyższe meble będą stanowić doposażenie mebli już znajdujących się w Rektoracie. W związku z tym należy zapewnić jednolitość wyposażenia dostarczonego z już istniejącym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej 668 Piątnica Poduchowna - Przytuły - Osowiec w miejscowości Radziłów.
- Wykonanie kompletnej renowacji posadzki z deszczułek wraz z robotami towarzyszącymi na auli Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup projektora do Opery i Filharmonii Podlaskiej położonej w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych w nowym budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.