Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-06
Wałcz: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 187830 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu , ul. Wojska Polskiego 41, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2585066-69, faks 0-67 2585066-69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.walcz.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. - Monitory LCD - 3 szt. - Oprogramowanie użytkowe - 1 szt. - Odnowienie licencji - 2 szt. - System operacyjny - 1 szt. - Baterie do zasilaczy - 6 szt. - Dyski Twarde 2,5 cala - 2 szt. - Dyski Twarde 3,5 cala - 6 szt. - Kontrolery SATA - 5 szt. - Wentylatory - 50 szt. - Pamięć RAM - 32 szt. - System chłodzący do procesora - 14 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.62.00.00-8, 48.70.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, 2/Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.walcz.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Wojska Polskiego 41
78-600 Wałcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wojska Polskiego 41 78-600 Wałcz Pokój nr 6 (I Piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa Urządzenia Wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjnego z możliwością drukowania, kopiowania, skanowania oraz funkcją faksu - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa monitora LCD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa monitora LCD - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa odnowienia suportu do oprogramowania wirtualizacyjnego VMware.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa odnowienia suportu do oprogramowania wirtualizacyjnego VMware wraz z wdrożeniem dodatkowej funkcjonalności VMware - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa odnowienia licencji do systemu firewall FortiGate 100A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa odnowienia licencji do systemu firewall FortiGate 100A - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa odnowienia licencji do systemu firewall FortiAnalyzer -100B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa odnowienia licencji do systemu firewall FortiAnalyzer -100B - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa licencji na system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa licencji na system operacyjny Microsoft Windows 7 Professional - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa baterii do zasilaczy awaryjnych APC Smart-UPS 500 CS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa baterii do zasilaczy awaryjnych APC Smart-UPS 500 CS - 6szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa dysku twardego 2,5 cala.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa dysku twardego 2,5 cala - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.32-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa dysku twardego 3,5 cala.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa dysku twardego 3,5 cala - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.32-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa kontrolera PCI do SATA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa kontrolera PCI do SATA - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.90-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa wentylatorów 80mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wentylatorów 80mm - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa Pamięć RAM DDR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa Pamięć RAM DDR - 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup i dostawa Pamięć RAM DDR2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa Pamięć RAM DDR2- 9 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup i dostawa pamięci RAM SO-DIMM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pamięci RAM SO-DIMM - 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakup i dostawa Systemu Chłodzenia Procesora Socket 478.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa Systemu Chłodzenia Procesora Socket 478 - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakup i dostawa Systemu Chłodzenia Procesora Socket 775.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa Systemu Chłodzenia Procesora Socket 775 - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY MIEJSKIEJ WAŁCZ
- Roboty budowlane polegające na remoncie drogi powiatowej nr 2328Z wraz z modernizacją poboczy na odcinku od wiaduktu Witankowo w kierunku skrzyżowania z droga gminną do m. Sitowo
- Zakup i dostawa nowego rębaka mobilnego przeznaczonego do obróbki drewna dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu
- Dostawa farb i emalii
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej Budowy drogi publicznej, łączącej ul. Słowackiego z planowanym rondem wraz z budową ul. Słowackiego.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie naświetla i stolarki otworowej na hali sportowej
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Fabianki
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju - Część III
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie - 2 części.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.