Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-16
Nieporęt: Budowa rurociągu zrzutowego wód popłucznych oraz awaryjnego spustu wody czystej ze Stacji Uzdatniania Wody w Józefowie.
Numer ogłoszenia: 18781 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa rurociągu zrzutowego wód popłucznych oraz awaryjnego spustu wody czystej ze Stacji Uzdatniania Wody w Józefowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa rurociągu zrzutowego wód popłucznych oraz awaryjnego spustu wody czystej, zlokalizowana na terenie stacji oraz w pasie drogowym ul. Szkolnej i drogi gminnej (dz. 233/1, 233/4, 233/5, 233/20) do Kanału Bródnowskiego, wg projektu budowlanego wykonanego przez FUNAM Sp. z o.o. Rurociąg zrzutowy zaprojektowano z rur ciśnieniowych PE-100, SDR22 na ciśnienie PN 0,6 MPa, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego. Całkowita długość rurociągu tłocznego Dz 160 mm wynosi 1071 mb. Rurociąg zrzutowy w pasie drogowym ulicy Szkolnej wykonać metodą przewiertu sterowanego. Na rurociągu zrzutowym zaprojektowano dwie studnie betonowe z kręgów 1000 mm z czyszczakiem, a na wylocie rurociągu tłocznego studnię rozprężną. W najwyższych punktach rurociągu zrzutowego zaprojektowano odpowietrzniki. Wylot rurociągu do Kanału Bródnowskiego umocnić murami oporowymi grubości 0,30 - 0,50 m z betonu B25. Skarpy i dno rowu w miejscach wylotu kanalizacji zabezpieczyć brukiem z bloczków betonowych na zaprawie betonowej B10 na długości 5 m poniżej i 3 powyżej wylotu. Rurociąg awaryjnego spustu wody zaprojektowano z rur ciśnieniowych PE-100, SDR22 na ciśnienie 0,6 MPa, łączonych za pomocą zgrzewania doczołowego. Całkowita długość rurociągu awaryjnego spustu o średnicy Dz 90 mm wynosi 35,5 mb. Budowa rurociągu zrzutowego na odcinku A - B ( ok. 70 mb) na terenie działki nr 233-5 i 233-20 musi być prowadzona pod nadzorem archeologa. Koszty nadzoru archeologicznego ponosi Zamawiający. 2. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamówienie obejmuje także następujące obowiązki Wykonawcy: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy ( ul. Szkolna - droga gminna), 2) wykonanie robót i czynności wynikających z projektu, o którym mowa w pkt 1, 3) wykonanie badania zagęszczenia gruntu po trasie przebiegu rurociągu po wykonaniu robót budowlanych, 4) zapewnienie nadzoru specjalistycznego budowy w pasie drogowym oraz przy kolizjach z gazociągami, kablami telekomunikacyjnymi, kablami energetycznymi i innym uzbrojeniem, 5) zapewnienia obsługi geodezyjnej, 6) powierzenie kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. 4. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej. 5. Projekt wykonawczy rurociągu zrzutowego wód popłucznych oraz awaryjnego spustu wody czystej przewiduje odwodnienie wykopów na czas budowy, z zastrzeżeniem, że zakres robót obejmujących odwodnienie musi być dostosowany do stwierdzonych, w trakcie realizacji robót, warunków hydrogeologicznych. Koszty odwodnienia objęte są wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie umowy, ich wysokość określa cena ryczałtowa podana w formularzu ofertowym, której wartość (wysokość) nie podlega zmianie, niezależnie od warunków hydrogeologicznych występujących w trakcie budowy. Do udziału w przetargu wymagana jest akceptacja tego warunku. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem. 2.Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w siedzibie Zamawiającego, to jest w Urzędzie Gminy Nieporęt, pod adresem 05 - 126 Nieporęt, Pl. Wolności 2A, Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. nr 2 tel. (0-22) 767-04-35, 767-04-16, 767 - 04 - 42, w godzinach pracy Urzędu Gminy t.j. poniedziałek i czwartek w godz. od 1000 do 1800, w pozostałe dni w godzinach godz. od 800 - do 1600. 3.Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego przedmiar robót objętych zamówieniem, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,- zł (słownie: piętnaście tysięcy zł), 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy): 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 4. Oryginał dokumentu o wniesieniu wadium w pozostałych - nie w pieniądzu - formach należy dołączyć do oferty przetargowej lub złożyć najpóźniej w chwili składania oferty w kancelarii Urzędu Gminy Nieporęt. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert, zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykonali w przeciągu ostatnich 5 lat przynajmniej trzy roboty budowlane sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych o długości minimum 1 km każda, potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy i referencjami od Zamawiającego; b) dysponują osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j. są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy zł); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i tych, którzy nie spełniają warunków z art. 22 ust. 1 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca złoży: 1) oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dokumenty i oświadczenia określone są w pkt XII niniejszej SIWZ. 4. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ( konsorcjum). 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w pkt XII, 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy z wykonawców, warunki określone w ust. 1 pkt 1-3 wykonawcy muszą spełnić łącznie. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom ( wzór dokumentu określa załącznik nr 5 do SIWZ)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2)dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie, że osoba ta jest członkiem właściwej izby zawodowej; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegaja się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 4)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5)wykaz wykonanych co najmniej trzech w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje); 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000 zł . 7) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ; 2.Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć także: 1)oświadczenie wskazujące, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, zgodnie z wzorem oświadczenia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. 2) oświadczenie, że przeprowadził wizję lokalną terenu pod realizację projektowanego obiektu - wg wzoru oświadczenia określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą wykonawca składa pełnomocnictwo/upoważnienie dla pomiotu lub osoby reprezentującej wykonawców w postępowaniu, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z partnerów. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 6 i ust. 3 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. 5. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie znajduje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Nieporęt, pod adresem 05 - 126 Nieporęt, Pl. Wolności 2A, Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urzędzie Gminy Nieporęt, pod adresem 05 - 126 Nieporęt, Pl. Wolności 1, pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Centrum Medycznego Nieporęt sp. z o.o. w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)".
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Nieporęt etap 1 a
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Modernizacja placu zabaw i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 274 przy ul.Bokserskiej 32
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kozielsko
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w obrębie Łomy i Pupki w gminie Jonkowo - Budowa sieci wodociągowej Łomy Pupki
- Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Cybinka
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynków Przedszkola nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej z podziałem na zadania
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.