Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-21
Nowe Miasto n. Pilicą: DEZYNFEKCJA 2016
Numer ogłoszenia: 187811 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto n. Pilicą, woj. mazowieckie, tel. 48 6743800, faks 048 6740040.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz-nowemiasto.net/przetargi.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DEZYNFEKCJA 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na rzecz Zamawiającego, pod adres wskazany powyżej, według sporządzanych każdorazowo przez Zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni małych i dużych, endoskopów, narzędzi chirurgicznych, oprzyrządowania anestezjologicznego oraz innego sprzętu medycznego oraz preparatów do dezynfekcji bielizny: CPV 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne. Szczegóły co do ilości rodzajów zamawianych rzeczy w treści SIWZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy, po cenach wskazanych w jego ofercie, zamówień uzupełniających z wolnej ręki, w sytuacji zaistnienia przesłanek określonych zapisami art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 upzp, maksymalnie do wielkości wskazanych w ww. przepisach i w treści SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny spełnienia powyższych warunków poprzez przyjęcie, iż Wykonawca spełnia dany warunek w sytuacji przedłożenia mu prawidłowego oświadczenia, tj. zgodnego z zapisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 lub poprzez przyjęcie, iż dany Wykonawca nie spełnia przywołanych warunków w sytuacji braku przedłożenia przedmiotowego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny spełnienia powyższych warunków poprzez przyjęcie, iż Wykonawca spełnia dany warunek w sytuacji przedłożenia mu prawidłowego oświadczenia, tj. zgodnego z zapisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 lub poprzez przyjęcie, iż dany Wykonawca nie spełnia przywołanych warunków w sytuacji braku przedłożenia przedmiotowego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny spełnienia powyższych warunków poprzez przyjęcie, iż Wykonawca spełnia dany warunek w sytuacji przedłożenia mu prawidłowego oświadczenia, tj. zgodnego z zapisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 lub poprzez przyjęcie, iż dany Wykonawca nie spełnia przywołanych warunków w sytuacji braku przedłożenia przedmiotowego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny spełnienia powyższych warunków poprzez przyjęcie, iż Wykonawca spełnia dany warunek w sytuacji przedłożenia mu prawidłowego oświadczenia, tj. zgodnego z zapisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 lub poprzez przyjęcie, iż dany Wykonawca nie spełnia przywołanych warunków w sytuacji braku przedłożenia przedmiotowego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonuje oceny spełnienia powyższych warunków poprzez przyjęcie, iż Wykonawca spełnia dany warunek w sytuacji przedłożenia mu prawidłowego oświadczenia, tj. zgodnego z zapisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 lub poprzez przyjęcie, iż dany Wykonawca nie spełnia przywołanych warunków w sytuacji braku przedłożenia przedmiotowego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG o wyrobach medycznych - w odniesieniu do preparatów do narzędzi, 2.pozwolenie na obrót produktem leczniczym - decyzja Ministra Zdrowia - w odniesieniu do preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran i błon śluzowych, 3.decyzję Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych - w odniesieniu do preparatów do dezynfekcji rąk, 4.pozwolenie na obrót produktem leczniczym - w odniesieniu do antyseptyków o podwójnym zastosowaniu, 5.decyzję Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG o wyrobach medycznych (zależnie od okresu rejestrowania i przeznaczenia) - w odniesieniu do preparatów do powierzchni, 6.zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzanych do Obrotu - w odniesieniu do preparatów do mycia i pielęgnacji rąk.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
jw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - deklarowany termin dostawy nie dłuższy niż 4 dni - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie udzielenia Wykonawcy, po cenach wskazanych w jego ofercie, zamówień uzupełniających z wolnej ręki, w sytuacji zaistnienia przesłanek określonych zapisami art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 upzp, maksymalnie do wielkości wskazanych w ww. przepisach i w treści SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz-nowemiasto.net/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Dyrektora SPZOZ,znajdujący się na pierwszym piętrze budynku ADMINISTRACJI Szpitala w Nowym Mieście nad Pilicą przy ulicy Tomaszowskiej 43, 26-420 Nowe Miasto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora SPZOZ,znajdujący się na pierwszym piętrze budynku ADMINISTRACJI Szpitala w Nowym Mieście nad Pilicą przy ulicy Tomaszowskiej 43, 26-420 Nowe Miasto.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki do mycia i dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych, oczyszczania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na rzecz Zamawiającego, pod adres wskazany powyżej, według sporządzanych każdorazowo przez Zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni małych i dużych, endoskopów, narzędzi chirurgicznych, oprzyrządowania anestezjologicznego oraz innego sprzętu medycznego oraz preparatów do dezynfekcji bielizny: CPV 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, w ilościach i rodzajach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. deklarowany przez Wykonawce termin dostawy w przedziale od 1 dnia do 4 dni - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środki do mycia i dezynfekcji endoskopów, sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na rzecz Zamawiającego, pod adres wskazany powyżej, według sporządzanych każdorazowo przez Zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni małych i dużych, endoskopów, narzędzi chirurgicznych, oprzyrządowania anestezjologicznego oraz innego sprzętu medycznego oraz preparatów do dezynfekcji bielizny: CPV 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, w ilościach i rodzajach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. deklarowany przez Wykonawcę termin dostawy w przedziale od 1 dnia do 4 dni - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na rzecz Zamawiającego, pod adres wskazany powyżej, według sporządzanych każdorazowo przez Zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni małych i dużych, endoskopów, narzędzi chirurgicznych, oprzyrządowania anestezjologicznego oraz innego sprzętu medycznego oraz preparatów do dezynfekcji bielizny: CPV 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, w ilościach i rodzajach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. dekalrowany przez Wykonawce termin dostawy w przedziale od 1 dnia do 4 dni - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego w myjniach - dezyfektorach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na rzecz Zamawiającego, pod adres wskazany powyżej, według sporządzanych każdorazowo przez Zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni małych i dużych, endoskopów, narzędzi chirurgicznych, oprzyrządowania anestezjologicznego oraz innego sprzętu medycznego oraz preparatów do dezynfekcji bielizny: CPV 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, w ilościach i rodzajach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. deklarowany przez Wykonawce termin dostawy w przedziale od 1 dnia do 4 dni - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: preparaty do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na rzecz Zamawiającego, pod adres wskazany powyżej, według sporządzanych każdorazowo przez Zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni małych i dużych, endoskopów, narzędzi chirurgicznych, oprzyrządowania anestezjologicznego oraz innego sprzętu medycznego oraz preparatów do dezynfekcji bielizny: CPV 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, w ilościach i rodzajach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. deklarowany przez Wykonawce termin dostawy w przedziale od 1 dnia do 4 dni - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: preparaty do dezynfekcji bielizny szpitalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa na rzecz Zamawiającego, pod adres wskazany powyżej, według sporządzanych każdorazowo przez Zamawiającego zamówień co do rodzajów, ilości oraz terminów dostaw: preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni małych i dużych, endoskopów, narzędzi chirurgicznych, oprzyrządowania anestezjologicznego oraz innego sprzętu medycznego oraz preparatów do dezynfekcji bielizny: CPV 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, w ilościach i rodzajach wskazanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. deklarowany przez Wykonawcę termin dostawy w przedziale od 1 dnia do 4 dni - 20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni oraz preparatów do mycia i dezynfekcji ciała.
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- "Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych"
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.