To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-16
Warszawa: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze i tonery) do urządzeń biurowych na potrzeby jednostek UKSW
Numer ogłoszenia: 18778 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 509340 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze i tonery) do urządzeń biurowych na potrzeby jednostek UKSW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych - zgodnie ze specyfikacją asortymentowo-ilościową określoną w załączonym wykazie. 2. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać: 3.1. na opakowaniu datę ważności oraz znak firmowy, 3.2. termin przydatności minimum 6 miesięcy, który w momencie dostawy nie może być mniejszy niż 2/3 terminu wskazanego przez producenta, 3.3. nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 4. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemności startowe. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do materiałów eksploatacyjnych określonych w załączonym wykazie, z poniższymi zastrzeżeniami: 5.1. produkt równoważny to taki, który posiada wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe (w tym wydajność) takie same lub lepsze w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5.2. produkt równoważny to artykuł fabrycznie nowy, w pełni kompatybilny ze sprzętem, do którego jest oferowany, 5.3. zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu, 5.4. Zamawiający wymaga podania konkretnej nazwy producenta wraz z symbolem katalogowym artykułu równoważnego (Załącznik nr 1 do Oferty), 5.5. w przypadku braku wpisu w odpowiedniej kolumnie Załącznika nr 1 do Oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca zaproponował produkt oryginalny, wyprodukowany przez producenta urządzenia, 5.6. ciężar udowodnienia, że oferowany materiał eksploatacyjny jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę, 5.7. Wykonawca, który oferuje materiały eksploatacyjne równoważne zobowiązuje się do: 5.7.1. zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeżeli przyczyną awarii będzie zastosowanie materiału eksploatacyjnego, dostarczonego przez Wykonawcę, 5.7.2. bezpłatnej wymiany urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności, 5.7.3. przejęcia wszelkich obowiązków gwarancyjnych danego urządzenia, w sytuacji gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, utraci gwarancję producenta urządzenia. 6. Materiały równoważne muszą posiadać wydajność równorzędną z wydajnością tonera produkowanego przez producenta sprzętu. 7. Ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych, zawarte w wykazie asortymentowo-ilościowym są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania złożonych ofert. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy materiałów eksploatacyjnych w wielkościach podanych w wykazie. 8. Dostawy materiałów będą realizowane sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego, w terminach określonych przez Zamawiającego. 9. Zamówienia częściowe Zamawiający będzie składać faxem, każdorazowo określając asortyment i ilości zamawianych materiałów oraz termin dostawy. 10. Zamówienia pilne (do 5 pozycji) muszą być zrealizowane przez Wykonawcę w terminie do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia faxem. 11. Dostarczane materiały muszą posiadać jakość i parametry określone przez Zamawiającego, muszą być oznakowane logo producenta i numerem katalogowym (symbolem) i posiadać termin ważności nie krótszy, niż 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego. 12. Opakowanie materiału musi zawierać logo i nazwę producenta, numer katalogowy (symbol), termin ważności, opis zawartości (w tym wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał), muszą uniemożliwiać kontakt materiału z atmosferą w celu ochrony przed zawilgoceniem. 13. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach 8.00-15.00 transportem Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie. 14. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieodpowiedniej jakości któregokolwiek materiału oferowanego przez Wykonawcę i poinformowania o tym Wykonawcę w formie pisemnej, Wykonawca zobowiązuje się do zamiany oferowanego materiału na inny, o odpowiedniej jakości, w cenie nie wyższej niż tego samego rodzaju materiał opisany w ofercie. 15. Reakcja Wykonawcy na pisemne zgłoszenie przez Zamawiającego o wadliwości dostarczonego towaru nastąpi w ciągu 24 godzin. Rozumie się przez nią odebranie wadliwego i bezpłatne przekazanie dodatkowego, na wymianę. 16. Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać reklamacje Zamawiającego w okresie trwania umowy i w okresie 6 miesięcy po dacie wykonania ostatniej dostawy. 17. W przypadkach spornych udokumentowanie, że dostarczony równoważny materiał eksploatacyjny posiada niegorsze parametry techniczne (wydajnościowe, pojemnościowe), jakościowe i funkcjonalne, niż materiały od oryginalnych producentów urządzeń spoczywa na Wykonawcy. 18. Wykonawca zobowiąże się do nieodpłatnego odbioru, na życzenie Zamawiającego, zużytych materiałów eksploatacyjnych i przekazania ich wyłącznie podmiotom, które uzyskały zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami chyba, że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze i tonery) do urządzeń biurowych na potrzeby jednostek UKSW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MTL System Tomasz Lachowicz, Babimojska 9, 54-426 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61979,70
Oferta z najniższą ceną: 61951,41 / Oferta z najwyższą ceną: 102976,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





