Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-28
Gorzów Wielkopolski: Dostawa i montaż zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i kontroli dostępu dla stadionu żużlowego w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 55.
Numer ogłoszenia: 18777 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Słowiańska 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7287610, 7287617, fax 0-95 7287630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: osir.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zintegrowanego systemu sprzedaży biletów i kontroli dostępu dla stadionu żużlowego w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 55..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - Dostawa i montaż bramek. -Dostawa i montaż czytników jednorazowych biletów papierowych i kart transponderowych(zbliżeniowych). -Dostawa i montaż terminali kasowych wraz z drukarkami biletów oraz terminali doładowania kart transponderowych. -Budowa i montaż sieci informatycznej i zasilającej,montaż barier ochronnych oraz innych. -Montaż urządzeń niezbędnych dla prawidłowej pracy systemu. -Kompletne oprogramowanie systemu. -Zaprogramowanie, uruchomienie i przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i użytkowania urządzeń i oprogramowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20000PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, -Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień, -Posiadanie niezbędnej wiedzyi doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -Wykonanie należycie w okresie trzech lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy-to minimum jednej dostawy obejmującej swoim zakresem dostawę systemu dostępu w obiekcie sportowym posiadającym pojemność minimum 5000 miejsc w ramach jednego kontraktu(referencje). -Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: - Wypełniony i podpisany Formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych załącznik nr 2 do SIWZ, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie.Wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: osir.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Słowiańska 10.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji 66-400 Gorzów Wlkp. ul.Słowiańska 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
- Zakup stacjonarnego agregatu prądotwórczego w ramach przyznanej dotacji Programu Ochrony Ludności i Spraw Obronnych na lata 2025-2026.
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu operacyjnego SLOp
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 3074W ul. Grunwaldzka w Płońsku (2)
- Remont, zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej BbPN
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 218 z drogą powiatową nr 1440G w miejscowości Wielka Piaśnica"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, polegających na opracowaniu projektu zamiennego...
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





