Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Biała Podlaska: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 187721 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego w podziale na 8 części (system Holtera EKG z rejestratorami, kardiomonitory, mikrotom, autorefraktometr, perymetr, mikroskop lustrzany z pachymetrem, analizator grubości włókien nerwowych GDX, aparaty do hemodializ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.19.51.00 - Monitory 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Część 1 - 600,00 zł, Część 2 - 600,00 zł, Część 3 - 500,00 zł, Część 4 - 150,00 zł, Część 5 - 200,00 zł, Część 6 - 900,00 zł, Część 7 - 1 300,00 zł, Część 8 - 700,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) za zrealizowany przedmiot zamówienia: - w zakresie części 1 i 2 zaakceptują zapłatę w terminie do 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu; - w zakresie części 3 - 6 zaakceptują zapłatę w 12 miesięcznych równych ratach, pierwsza rata płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu; - w zakresie części 7 i 8 zaakceptują zapłatę w 12 miesięcznych równych ratach, pierwsza rata płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu, a w przypadku pozyskania dotacji z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego jednorazowo w terminie do 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego i złożenia faktury Zamawiającemu; 6) na zaoferowany sprzęt zapewnią: - w zakresie części 1, 2 i 8 minimum 24-miesięczny okres gwarancji; - w zakresie części 3-7 minimum 12-miesięczny okres gwarancji; 7) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy; 8) zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. V siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany w zakresie zał. 4-4G do siwz sprzęt jest dopuszczony do obrotu i używania i jest oznaczony znakiem CE. 6. Wypełnione załączniki 4 - 4G do siwz. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. szpitalbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 20 zł, pok. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 30 zł. Prośbę można przesłać na nr faksu 0-83/3428297..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3 pok. 105, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System Holtera EKG (1 szt) z rejestratorami (4 szt).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System Holtera EKG (1 szt) z rejestratorami (4 szt), zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kardiomonitory 4 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory 4 szt, zgodnie z załącznikiem nr 4A do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikrotom saneczkowy z przystawką niskotemperaturową - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrotom saneczkowy z przystawką niskotemperaturową - 1 szt, zgodnie z załącznikiem nr 4B do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Autorefraktometr z keratometrią - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autorefraktometr z keratometrią - 1 szt, zgodnie z załącznikiem nr 4C do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Perymetr - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Perymetr - 1 szt, zgodnie z załącznikiem nr 4D do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mikroskop lustrzany z pachymetrem - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop lustrzany z pachymetrem - 1 szt, zgodnie z załącznikiem nr 4E do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Analizator grubości włókien nerwowych GDX - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator grubości włókien nerwowych GDX - 1 szt, zgodnie z załącznikiem nr 4F do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aparaty do hemodializ - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do hemodializ - 2 szt, zgodnie z załącznikiem nr 4G do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Mechaniczne odnowienie oznakowania poziomego na drogach Powiatu Bialskiego w 2024r utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej.
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Dostawa samochodu
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie
- Przetarg TP/24SM/05/2024 na dostawy wyrobów medycznych do zabiegów ECPW dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa niezbędnych elementów do wykonywania pomiarów stężenia hemoglobiny ludzkiej - ZP/TP-13/24
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla pakietów 1-4, 6 oraz jednorazowa dostawa dla pakietu 5
- Dostawa aparatu EKG, laryngoskopu, szaf do przechowywania substancji niebezpiecznych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) monitora wraz ze stojakiem dla Katedry Teorii Prawa WPiA UJ.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.