Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Szczecin-Zdunowo: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 187695 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego , ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie dostaw do 20 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67.1.7) ustawy prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: PAKIET NR 1 - 550,00 PLN / słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100 / PAKIET NR 2 - 400,00 PLN / słownie: czterysta złotych 00/100 / PAKIET NR 3 - wadium nie wymagane PAKIET NR 4 - 400,00 PLN / słownie: czterysta złotych 00/100 / PAKIET NR 5 - 300,00 PLN / słownie: trzysta złotych 00/100 /. PAKIET NR 6 - 1.200,00 PLN / słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100 / PAKIET NR 7 - 800,00 PLN / słownie: osiemset złotych 00/100 / PAKIET NR 8 - wadium nie wymagane PAKIET NR 9 - 200,00 PLN / słownie: dwieście złotych 00/100 /. PAKIET NR 10 - 380,00 PLN / słownie: trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100 PAKIET NR 11 - wadium nie wymagane PAKIET NR 12 - wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W ramach opisów Wykonawca dołączy do oferty: świadectwo dopuszczenia do obrotu (odpowiednio) dla każdego środka dezynfekcyjnego lub zgłoszenie do rejestru z potwierdzonym wpisem do rejestru. Oferowane środki dezynfekcyjne muszą spełniać odpowiednio, zależnie od rodzaju środka dezynfekcyjnego wymogi: -ustawy z dnia 6 września 2001 r. prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zmianami); -ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zmianami); -ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U . Nr 107; poz. 679 z późn. zmianami). Ulotka informacyjna uwzględniająca działanie zaoferowanego środka dezynfekcyjnego , zasady przygotowania i stosowania środka dezynfekcyjnego. Dokumenty potwierdzające , iż wykonane badania, oznaczające iż przedmiot zamówienia został przebadany na organizmach testowych podanych poniżej i odpowiada Normom Europejskim dot. obszaru medycznego ( normy, co najmniej fazy II) lub Normom Polskim dot. obszaru medycznego ( normy, co najmniej fazy II) lub został przebadany w Narodowym Instytucie Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny: -Bakteriobójcze ( B); -Prątkobójcze ( Tbc) - Mycobacterium tuberculosis ewentualnie terre i avium; -Grzybobójcze ( F); -Sporobójcze ( S) - Bacillus subtilis, Bacillus cereus, clostridium sporogenes; -Wirusobójcze ( V) - polio, adenowirus - dotyczy Pakietu nr 3, 4, 9,11. Jeśli zaoferowany środek znajduje się na liście Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny nie jest wymagane dołączenie potwierdzeń z wykonanych badań. karty charakterystyki dla każdego środka dezynfekcyjnego wg wzoru zawartego w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 14 grudnia 2004r.( Dz.U. nr 2, poz. 8 z dnia 6 stycznia 2005r.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy Określone w ofercie cenowej z dnia 2013 r. ilości danego asortymentu mogą na żądanie Zamawiającego mogą ulec zmianie w granicach MINUS 20% w trakcie realizacji umowy, jeżeli zajdą okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia za wyjątkiem roszczenia o zapłatę wg cen jednostkowych wynikających z oferty wykonawcy, wyłącznie w przypadku ilościowego zwiększenia przedmiotu zamówienia W związku z art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych Dz. U. z dnia 13 czerwca 2011 r. dopuszcza się zmianę niniejszej umowy poprzez obniżenie cen nabywanych wyrobów medycznych, w wypadku obniżenia urzędowej ceny zbytu nabywanego wyrobu medycznego, w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. prawo farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej urzędowej ceny zbytu i wymaga aneksu do umowy, obniżenia wysokości limitu finansowania dla grupy limitowej, do której należy nabywany wyrób, w przypadku nabywania od podmiotu będącego przedsiębiorcą prowadzącym obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. prawo farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej wysokości limitu finansowania i wymaga aneksu do umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia części oferowanego przedmiotu zamówienia zamiennikami również pochodzącymi od innego Wytwórcy, jeżeli z przyczyn obiektywnych nie jest możliwa realizacja zamówienia, a produkt zamienny ma cenę nie wyższą i jakość nie niższą niż oferowany pierwotnie. Zamiana może nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą kierownika Apteki Zamawiającego i wymaga aneksu do umowy. Umowę niniejszą zawiera się na czas określony terminem realizacji umowy, z możliwością wcześniejszego zakończenia w przypadku wyczerpania ilościowego i wartościowego przedmiotu umowy. Strony dopuszczają również stosowne przedłużenie terminu obowiązywania umowy, w przypadku niewyczerpania ilościowego i wartościowego przedmiotu umowy, w pierwotnie określonym okresie umownym Strony dopuszczają ponadto obniżenie cen przetargowych wynikających ze złożonej oferty, w wypadku stosowania takiej obniżki cen sprzedaży przez Wykonawcę dla innych niż Zamawiający odbiorców - zapis wynikający z paragrafu 9 ust. 8 załącznika nr 4 do SIWZ czyli umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 11:00, miejsce: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.10.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa preparatów myjących, dezynfekcyjnych oraz preparatów do myjni, basenów i kaczek
- Sukcesywną dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.