eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaŚwiadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w SP ZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Przysucha: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w SP ZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
Numer ogłoszenia: 187676 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 3833505, fax 048 3833504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w SP ZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w SP ZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym ). 2. Wielkość/ zakres zamówienia: Niniejsze zamówienie obejmuje swym zakresem kompleksowe świadczenie usług żywieniowych dla średnio 81 pacjentów dziennie. Wykonawca zobowiązany będzie sporządzać całodzienne posiłki mając na uwadze przestrzeganie obowiązujących norm żywieniowych, kaloryczności, wg zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia, o odpowiednich właściwościach odżywczych gwarantujących zdrowie i dobre samopoczucie, przy uwzględnieniu diet specjalistycznych, co oznacza następujące grupy diet: Przedmiotem zamówienia będzie dostawa następujących rodzajów diet (Zamawiający dopuszcza odchylenia +/- 10% od podanych wartości kalorycznych i składników odżywczych) 2.1. Dieta podstawowa: energia - 2300 - 2600 kcal białko - 80 - 85g tłuszcz - 75 - 80g węglowodany -325 - 369g 2.2. Dieta lekkostrawna: energia - 2200 kcal białko - 80 - 85g tłuszcz - 40g węglowodany-375g 2.3. Dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów : energia - 2200 kcal białko - 95g tłuszcz - 62g węglowodany -315g 2.4. Dieta indywidualna (w przypadku specjalnych zaleceń lekarza dopuszcza się możliwość zamówienia na inny rodzaj diety niż wyżej wymienione). 2.5. Zamawiający wymaga : aby posiłek obiadowy w każdym dniu składał się z zupy i drugiego dania mięsnego z prostym deserem. 3. Dystrybucja posiłków winna odbywać się w systemie termosowym, Zamawiający zastrzega, że nie będzie możliwe dzierżawienie pomieszczeń i urządzeń szpitalnych. 4. Posiłki muszą charakteryzować się wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę tj. nie niższą niż; zupa - temp. 80 st. C drugie danie - temp. 70 st. C gorące napoje - temp. 85 st. C sałatki, surówki - 10 st. C 5. Niedopuszczalne jest, aby dostarczane posiłki miały postać półproduktów. 6. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - zgodnie z art.30 ust.4 ustawy: 55520000-1, 55321000-6. 7. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 ustawy. 8. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. 9. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 10. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie realizowane będzie w okresie 2 lat od zawarcia umowy, począwszy od 01/09/2008 do 30/08/2010r. 11. Miejsce realizacji: Posiłki dostarczane będą przez wykonawcę, zgodnie z wymogami sanitarnymi, do poszczególnych kuchni oddziałowych tj.: 11.1. Oddział wewnętrzny, 11.2. Oddział neurologiczny, 11.3. Zakład Opiekuńczo-Leczniczy (ZOL). 12. Posiłki dostarczane będą do wskazanych w pkt.11 oddziałów o ustalonych porach dnia, tj.: 12.1. śniadanie do godz. 08:15, 12.2. obiad do godz. 13:15, 12.3. kolacja do godz.17:15 Nie dopuszcza się łącznego dostarczania posiłków głównych (tj. śniadania, obiadu, kolacji) w tym samym czasie. 12.4. Posiłki dodatkowe, wynikające z rodzaju diety, dostarczane będą następująco: drugie śniadanie - razem ze śniadaniem, podwieczorek - razem z obiadem, 13. Posiłki dodatkowe, o których mowa w pkt.12.4. niniejszej SIWZ, podawane są pacjentom, którym zalecono odpowiednie diety, wskazane w pkt.2 specyfikacji. 14. W całodziennym żywieniu, przy uwzględnieniu 81 osób, obok osób spożywających 3 podstawowe posiłki, średnio około 14 osób otrzymuje drugie śniadanie i 14 osób otrzymuje podwieczorek. 15. Ilość posiłków zamawianych w ciągu dnia nie będzie ulegać zmianie. 16. Średnia ilość diet w ciągu dnia przedstawia się następująco: dieta podstawowa 34 dieta lekkostrawna 30 dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów 14 dieta indywidualna 3 ________ suma: 81

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (treść wymienionych artykułów uwzględniają załączniki nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji). 2. Warunki finansowe i płatności: 2.1. termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, 3. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami , a w szczególności wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006 Nr 171, poz. 1225) oraz Rozporządzenia WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych. 4. Podstawę oceny czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia stanowią oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. IV niniejszej SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. 5. Zakres dokumentów, jakich zamawiający żąda dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, pozostaje w zgodności z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2006, Nr 87, poz. 605).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz (Oferta) - według wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 2 do SIWZ (treść oświadczenia zgodna z art.22 ust.1 ustawy), 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - według załącznika nr 3 do SIWZ (treść oświadczenia zgodna z art.24 ustawy), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zam. pub., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 9. Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzająca przydatność środków transportu (jakie zostaną użyte przy realizacji zamówienia), pod względem wymagań sanitarnych, do przewozu posiłków. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. wykonawcy mają na uwadze, iż chodzi tu o usługi o charakterze i zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. dla spełnienia warunku wystarczające będzie wykazanie się co najmniej jedną wykonaną usługą. 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości , potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia - HACCP (lub oświadczenie, że jest w trakcie wdrażania systemu HACCP)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze, ul. Aleja Jana Pawła II 9A tel.(0-prefix-48)383-35-05, fax. 383-35-04.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze, ul. Aleja Jana Pawła II 9A, KANCELARIA tel.(0-prefix-48)383-35-05, fax. 383-35-04.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.